Gider snart ikke mere:-( {{forumTopicSubject}}
jeg begyndte at få kraftige smerter i mine hænder, dog mest den højre samtidig med at de lige pludselig bare begynder at sove og gør det i laang tid.. Min læge tog derfor en masse prøver og i følge ham er jeg sund og rask.. så fik jeg en henvisning til en speciallæge men de har vist lang ventetid.. jeg var sygemeldt for 14dage siden i 1uge og fik at vide at hvis det ikke blev bedre kunne de ikke bruge mig... måtte ringe og melde mig syg med noget andet idag fordi jeg ikke vil miste mit job, men jeg har så ondt..det gør ondt at holde ved en tlf, at skrive på pc, at vaske op, at gå tur med hunden, ja føler mig som en handicappet.. og grunden til jeg piner mig selv igennem dette indlæg er fordi jeg ikke aner hvad jeg skal gøre.... havde jeg været medlem af en a-kasse så jeg kunne få penge derfra, var jeg stoppet med at arbejde, men i mit tilfælde skal det være kommunen og aner ikke om jeg overhovedet kan klare mig hvis jeg får penge fra dem.. er simpelthen så ulykkelig
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.623
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 631
jeg føler med dig, og så må du ud på kommunen i en fart så du kan få nogen penge. du skal ikke begynde at gå på arb med de smerter !
Gider snart ikke mere:-(