854 visninger
|
Oprettet:
Underlig adfærd {{forumTopicSubject}}
Både Cani og tyta er begyndt at skide og pisse inden for. Helst gerne på 1 sal hvor man ikk ser det. De kommer ud og tisse mange gange om dagen som de altid gør. Hvorfor pludselig denne underlige adfærd?? Cani kan stå og kigge min i øjnene og så lette ben op af læderstolen, når han så for skæld ud lægger han sig og pisser igen. Nogen der har nogle forslag?? Har virkerlig brug for hjælp
Det skal så lige siges at Tyta er i bløde facen af hendes løbetid men denne adfærd har aldrig vist sig før
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 1.451
aug 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 57
Tyta mor 5år, Cani søn 2år. Nej der er ikk sket noget. Min kæreste er godt nok begyndt at arbejde igen så han er væk det meste af dagen men deres adfærd begyndte før det.
Jeg er herrens mark for kan ikk blive ved med at skælde hundene ud. Vil gerne til bunds i problemet
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.312
aug 2006
Jeg tænker ikk det kunne være sygdom. Da de begge næsten lige har fået lavet sundhedstjek. Dominans måske, men hvorfor så blive ved når de bliver starffet for det? Alle områder bliver vasket grundigt af hver gang i håb om de ikk gør det igen hvis lugtene forsvinder
aug 2006
Ja det har været på tale at få Cani Kastereret (staves) Men da vi ikk har haft nogle problemer med ham før nu ville vi ikk gøre det.
aug 2006
Mange tak. Kasterer er sidste udvej men er det det der skal til må det gøres. For både hans og vores skyld
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 1.451
Underlig adfærd