{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Loppemiddel
  • #1   5. sep 2008 Vi har det samme problem og prøver næste gang Prac-tic

• #3   5. sep 2008 jeg er gået over til capstar vet det .
    de fås som pipetter og de fås som tabletter jeg bruger tabletterne og de er gode jeg har en stor hund på ca 50 kg og jeg købte en pakke capstar vet tabletter for 104 kr og der er 6 stk i det er billigt og det virker
    den til store hundde gælder far 11-57 kg

• #4   5. sep 2008 det sku stå jeg er gået over til capstar vet

• #5   5. sep 2008 ved ikke om jeg har været heldig, eller det er det hvidløg jeg giver min, men jeg har haft hund i 14 år og har aldrig haft lopper. Min får også frontline

• #6   5. sep 2008 bayvanvtic skulle også være ret godt.

• #7   5. sep 2008 Bruger hvidløg.. har hun fået i 4 år, ingen lopper, selvom vi har passet hund med lopper

• #8   5. sep 2008 min ene hund er 12 år og har aldrig haft lopper. og hun har været slæbt med alle steder. og hun er aldrig blevet bahandlet med noget som helst.

• #9   5. sep 2008 Bayvantic, Prac-tic eller Advantage virker fint smiley

• Sanne C
    Sanne C Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 21
    #10   5. sep 2008 Lige i øjeblikket er der mange som har store loppeangreb! Brug Frontline Combo vet. den tager nemmelig også omgivelserne, og gør hunloppen steril. Tag samtidig støvsugeren rindt om alle kanter i huset, og indunder reoler og lign. efter det sprøjter du Bio på, som kan fås hos de fleste dyrehandlere, det er utoligt effektivt og dræber alle insekter med det samme, også edderkopper smiley problemet er at lopperne også er i omgivelserne, og at ægene kan ligge i gulvtæpper og lign. i op til et år, så pipetter kan ikke altid tage hele arbejdet desværre. sørg også for at puder, dyner osv. får en tur i vaskemaskinen, for at slippe helt af med dem. hvis man ALTID bruger det samme middel, jævnligt, kan lopperne blive resistense! så god ide at bruge Frontline Combo vet. i højsæsonen, og bayvantic, advantage eller exspot resten af året. håber du kan bruge mit svar smiley

• Sanne C
    Sanne C Tilmeldt:
    jan 2008

#11   5. sep 2008 Lige i øjeblikket er der mange som har store loppeangreb! Brug Frontline Combo vet. den tager nemmelig også omgivelserne, og gør hunloppen steril. Tag samtidig støvsugeren rindt om alle kanter i huset, og indunder reoler og lign. efter det sprøjter du Bio på, som kan fås hos de fleste dyrehandlere, det er utoligt effektivt og dræber alle insekter med det samme, også edderkopper smiley problemet er at lopperne også er i omgivelserne, og at ægene kan ligge i gulvtæpper og lign. i op til et år, så pipetter kan ikke altid tage hele arbejdet desværre. sørg også for at puder, dyner osv. får en tur i vaskemaskinen, for at slippe helt af med dem. hvis man ALTID bruger det samme middel, jævnligt, kan lopperne blive resistense! så god ide at bruge Frontline Combo vet. i højsæsonen, og bayvantic, advantage eller exspot resten af året. håber du kan bruge mit svar smiley

• Sanne C
    Sanne C Tilmeldt:
    jan 2008

#12   5. sep 2008 ups!

• #13   5. sep 2008 Comboversionen er der udviklet resistens overfor, desværre.

Det der med hvidløg - at hunden ikke har haft lopper i en årrække på hvidløg synes jeg ikke kan give nogen speciel indikation. Hvis hvidløg kan fjerne et aktivt loppenangreb, så er jeg med - ellers kan det være tilfældigt.

Min gamle hund fik frontline tre-fire gange i sit liv. Inden den første gang havde han lopper.
    Resten af sit liv havde han intet selvom han ingen forebyggende behandling fik overhovedet.

• #14   6. sep 2008 har været plaget meget a lopper og har nu provet capstar vet og derefter program vet tabletter for capstar slår kun voksne lopper ihjel og forbygger ikke men det gør program vet.. Blev anbefalet den coktail fra dr. dyr.. med godt resultat :o)

Kommentér på:
Loppemiddel

Annonce