{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Loppemiddel :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Står i den situation at mine heste har fået lus og jeg skal give dem adventage 25-40kg .

Men da jeg får en overskud - tænkte jeg om man kunne give min hund noget af en pipette ?
Da han kun vejer 15kg ..

Håber der er nogen der kan komme med et godt svar. smiley

Sarah smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Loppemiddel :)
  • #2   1. feb 2016 Har aldrig haft lus før på mine heste .

Øhm smiley hvad kan der ske hvis man giver for meget?:)

• #4   1. feb 2016 en engangs sprøjte og en kanyle så kan du måle det op hunden skal have smiley selvfølgelig tage kanylen af inden du behandler hunden.
    Men så ved du præcist hvor meget du giver ham smiley

• #5   1. feb 2016 Du kan sagtens bruge det til din hund, det er bare vigtigt at du måler det rigtigt af. en hund på 10-25 kg. skal du bruge 2,5 ml. Køb en lille engangssprøjte på apoteket og mål det af. og pakken kan lukkes, så du kan bruge resten senere.

• #6   1. feb 2016 Er du sikker på, at sammensætningen er den samme som adventage til hunde ?
    Kun fordi det hedder adventage er det ikke sikkert at indholdet er det samme. Det er jo ikke alle dyr som kan tåle det samme

• #7   1. feb 2016 Det skal selvfølgelig være advantage til hunde, du skal bruge smiley jeg forstår det er den til store hunde du har?

• #9   1. feb 2016 Som jeg også har skrevet i opslaget så er det adventage jeg har købt smiley

Tror jeg vil gøre det med en engangssprøjte smiley god id . Tak. smiley

Kommentér på:
Loppemiddel :)

Annonce