{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpen bider
  • #1   5. sep 2008 Begge mine hunde gjorde/gør det også.....og det er typisk hvalpe adfærd

• #3   5. sep 2008 det er som der bliver sagt typisk hvalpeadfærd smiley

Piv rigtig højt hver gang den bider - det er sådan hvalpe gør når de leger

• #4   5. sep 2008 Hvalpe bider- sådan er det bare. Når den bider dig ( i tærene eller fingerne ) så lad vær med at trække hånden eller foden til dig- det vil bar animerer hvalpen til at bide endnu mere fordi den tror at I er igang med en leg. Find på noget at få dens tanker over på noget andet med. Tag nogle gode godbidder og træn sit, dæk eller noget andet. Tag legtøj frem og leg med det sammen med hvalpen.

• #5   5. sep 2008 der var du lige en tand hurtigere end mig - lone :-))

• #6   5. sep 2008 Typisk hvalpeadfærd... Ja... ønskelig adfærd ? ...Nej....

Tilbyd hvalpen noget den gerne må bide i...

Bider den i fingre, så knyt hånden og hold den stille imens du med dyb stemme siger nej...
    Så viser du den et stykke legetøj og opmuntrer den til at bide i det istedet for

• #7   5. sep 2008 Ja eller piv.... det som virker bedst

• #8   5. sep 2008 tak for rådene.. (første gang jeg har hund) det virker allerede.. når han bider piver jeg.. så kigger han mærkeligt på mig men lader så være.. tusinde tak for hjælpen..

• #10   5. sep 2008 Den der med tænder der klør...den tror jeg simpelthen IKKE på som grund, når det er så unge hvalpe.
    Det er mere et ? om adfærd.
    Når tænderne klør, vil de hellere gnave og gumle, IKKE HAPSE!!

På trods af kløe i tænderne kan man SAGTENS lære hvalpen at man ikke bider i hænder og fødder med derimod legetøj.

Hos os blir der taget rundt om snuden samtidig med et dybt NEJ hver gang.
    Jeg GIDER ikke det hapseri, ISÆR ikke når vi har mindre børn,der gerne skulle kunne gå i fred uden at ha en fræk hvalp hængende i armen hele tiden!!!
    Og det kan sagtens lade sig gøre at lære en lile hvalp det uden at hvalpen blir underkuet, usikker eller noget.

Hellede faste regler fra starten af, så alle i familien kan nyde det nye medlem!!!

• #11   5. sep 2008 Det der med at pive...det har kun virket på vores de første par gange, hvor de er blevet lidt overrasket over det.
    Derefter har det bare gejlet dem op som om;
    "Hey, jeg er total on-top-of-the-wooorl-here-i-coooome-lad-os-gi-den-gaaaas-agtigt!!!!"

Kommentér på:
hvalpen bider

Annonce