{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Fødekasse {{forumTopicSubject}}

Ja så fik vi lavet en føde/hvalpe kasse til mille , men nej den vil hun bare ikke ligge i , alle mulige andre steder men bare IKKE der.
Hun er på dag 45 , hun er så tyk at hun næsten ikke kan gå.
Hun er faktisk også blevet ulydig !!! ser hun sit snit til det så skrider hun ,og man kan bare glemme alt om at kalde på hende , hun er S.... ligeglad for at sige det mildt.
Hun stjæler mad fra bordet hun kan enda finde på at GÅ på sofa bordet.
Men hvordan får man hende til at blive tryg ved den kasse ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødekasse
  • #1   3. sep 2008 Hvad med at give hende ben og den slags i kassen (hvis hun da får sådan noget)?
    Så bliver kassen måske lidt hyggeligere at være i.

• #2   3. sep 2008 Madam -ok... bare en tanke. hvalpe kan jeg jo ikke prale af at have haft:o)

• #3   3. sep 2008 Hmm må jo prøve mig frem.
    men er de SÅ ulydige i den sidste tid ?
    Hun er simplethen fuldstændig ligeglad med hvad jeg siger , hun er ellers meget velopdragen

• #4   3. sep 2008 Madam Blå på Dåse .
    Min nabo avler Westi , hold kæft de er søde , stor som små

• #5   3. sep 2008 hejsa
    jeg vil også sige lig lidt godbider der op eller et ben, så hun synes det er et rart sted, gør det samme med min, og med min viden indtil nu kommer man langt med godbider.

mvh sandie

( er igang med uddannelse som adfærdinstruktør, derfor vil jeg anbefalde det)

• #6   3. sep 2008 Madam blå -jamen nu hvor du skrev det kan jeg jo faktisk godt se logikken. En hund vil jo sjældent svine hvor den spiser og omvendt. Og mon ikke fødsle hører med herunder.

-så det giver skam mening, det var bare ikke lige en tanke jeg havde tænkt:o)

• #7   3. sep 2008 Mon det er fordi at kassen står på mit kontor ???
    Hun plejer godt nok at sove derinde om natten , men hun vil helst lige nu være hvor jeg er , kunne det hjælpe hende hvis kassen kom ind i sove værelset tror i ??.
    Jeg har brugt hele formiddagen på at slæbe den STORE kasse ind , hun kiggede bare på mig som om hun tænkte MIG !!! skal jeg ligge i den , det kan du selv og så tøffede hun ellers ind i mors seng (som hun normalt godt ved hun ikke må ligge i )

• #8   3. sep 2008 pernille C
    Hvor stor er fødekassen???

• #9   3. sep 2008 Hulgaard´s Babett - brugshund med krudt i. .

Den er 1.5 gange 1.5 er det for lille ????

• #10   3. sep 2008 Madam Blå på Dåse .
    ja det er rigtigt smiley
    De har hvalpe nu på 7 uger er du sindsyg de er nuttet , de ligner små isbjørne.
    Jeg har besøgt dem en gang i ugen siden de blev født (mest fordi jeg køber foder hos dem de har en lille gård butik med hunde artikler)
    Mærkeligt nok ber de mig om at TØMME lommerne inden jeg går.
    Forstår det ikke *GG*

• #11   3. sep 2008 En fødekasse skal kun lige være så stor, at tæven kan være der - det er meningen at kassen skal hjælpe tæve.. og det gør den ikke hvis den er for stor...

Det skal være sådan at tæven kan stemme imod når hun føder..

Jeg har brugt kasser der er overbygget. og en længde på 100 cm. x 60 cm.. bred

• #12   3. sep 2008 Vores var heller ikke interesseret i fødekassen.
    Hun valgte selv at fødte i sin kurv.
    Og da hele fødslen var overstået flyttede vi hvalpene til føde kassen.
    Det havde hun intet imod og passede og plejede dem der fremover.

• #13   3. sep 2008 Den lyder meget stor. Når jeg gør fødekasse klar er det en kasse der passer til hundens størrelse, da det jo er meningen at det skal kunne støtte hunden når den har veer, det kan en kasse der er for stor ikke.

• #14   3. sep 2008 Madam Blå på Dåse
    Altså seriøst så har jeg da virkelig overvejet at købe sådan en lille isbjørn....
    Men det går virkelig ikke , altså alle hundehvalpe er jo søde , men de er da det MEST nuttede

• #16   3. sep 2008 mille måler ca 110 i længden og kassen er lavet ud fra det , har lige målt den igen den er 1,50* 1,50.
    Hun vil jo helst ligge i den lille bitte kurv som jeg købte til hende da hun var hvalp , men den kan hun altså ikke føde i , hun kan ski ikke engang slev have hoved og ben inden bords

Kommentér på:
Fødekasse

Annonce