643 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

så en kat blive badet i alt mulig.... så en kat blive badet i alt mulig....

ja.. som overskriften siger. jeg så et program i formiddags om nogen udstillingskatte.. den ene blev badet i næsten 7 ting blot v et bad... en af tingene var noget til at fjerne olie osv. på fingrene med.. og så fik den en tur m opvaskemiddel.. og jeg ku blive ved. til sidst proppede hun den ned i edikkeblanding da det var godt til at tage sæberester med.... NØØØØJ jeg var målløs. tænk folk søger næsten dyrlæge fordi at de en enkelt gang er kommet til at vaske i alm. shampoo.. stakkels kat iøvrigt!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så en kat blive badet i alt mulig....
  • #1   30. aug 2008 Jøsses dog:-( Det har vel været en amerikansk udsendelse ikk?

• #2   30. aug 2008 ja, det var vildt..! og ja, det var det sæføli smiley

• #3   30. aug 2008 Ja det havde min Oliver ikke fundet sig i...

• #4   30. aug 2008 Tænkte nok at det var amerikansk *S* Stakkels kat smiley

• #5   30. aug 2008 nej, det havde vores kat heller ikke, der var en der var i bad hver fredag... og de lagde sig frivilligt ned når de skulle børstes.. osv.. de må virkelig være vant til det helt store fra helt små

• #6   30. aug 2008 jeg er altså ved at kaste op når jeg ser ¨sådan noget.........det samme sker altså for mig når jeg ser at folk behandler deres hunde som mennesker og børn som voksne ( skønheds konkurencer. ) BVAAAAAD!!!! får altså en helt naturlig kvalme over den slags mennesker......... tossede kvindemennesker.
    jeg har selv 4 katte og jeg har ikke kat på den måde. jeg frissere lune fordi hun har langt hår............men det andet pis der........aiiiiiiiiiiiii få jer så et liv maaaaaan *GGGGGG*
    flotte katte det er der slet ikke tvivl om meeeeeeeeeeeen

• #7   30. aug 2008 hvis de folk gik halvt så meget op i verdensfreden ville der være fred på jord....... *LOL* og iøvrigt endnu et program der beviser at de er tosset der over *LOL*

• #8   30. aug 2008 jeg gad heller ikke... det var også vildt overdrevet.. den ene skulle til udstilling et andet sted, og hun sad og tjekkede vejrudsigten for hun skulle se hvor meget luftfugtighed der var så hun kunne se om den skulle have mere balsam i... uhyggeligt. men også en pointe i at man ikke behøvre gå i panik fordi man en enkelt gang kommer til at vaske sin hund i noget andet.

• #9   30. aug 2008 ha ha elin, ja så ville her være dejligt fredeligt

• #10   30. aug 2008 *G* ja jeg ved ikke hvofor da jeg så det var det eneste jeg kunne tænke : FÅ DIG ET LIV KVINDE !!! *GGGGGGGG* hmm hvorfor når man ser sådan noget er det somregl altid en fed kvinde med MEGET dårlig tøjsmag helst med flere blomster end jeg har i min have *GGG*der står og hepper i baggrunden. sådan er det sgu også når det er unger på scenen......... sørgeligt. det er da alt for overdrevet efter min smag

• #11   30. aug 2008 Det så jeg også.. Men synes da også det var for meget.. Men katten så ud til at kunne lide det..

De katte manglede bestemt ingenting.. De var bestemt ikke bare pengemaskiner for dem, de var deres et og alt..

Der var et ældre par, hvor konen sagde hun aldrig lavede mad til hende og hendes mand.. Og da de åbnede køle/fryseskabet var det fyldt af mad til kattene.. sygt egentlig..

• #12   30. aug 2008 hold da op :S jeg regner kun med at bruge 1 shampoo når Rottweiler skal udstilles

• #13   30. aug 2008
    *YlliL go Ajnat - går efter at tabe mest smiley * godt så!!! *GGGGGG* .......
    -->Linette <-- Nu med dejlige hvalpe basser (: J
    der er ikke noget galt i at gå op i sit dyr men det der er sgu grænsen for mig...... det er et dyr ikke en dukke. for meget og for lidt....begge dele for meget. *suk*
    jeg bader helst ikke mine katte for de slår mig ganske simpelt ihjel hvis jeg forsøger *LOL*
    og ja de ser ud til at nyde det........ de ved sgu ikke bedre de bette kræ.

• #14   30. aug 2008 Elin og Thomas N - jeg har sådan noget shampoo med citron duft, det kan kammoflere nekotinlugten *g* (min kæreste ryger)

• #15   30. aug 2008 *LOL* den skorsten........ ha ha ! han skulle næsten ha lov til at bade den.........*GGG*

• #16   30. aug 2008 hehe, nah, Rottweiler er nu ikke så svær at bade, sætter han bare ned i badekaret og holder ham i nakkeskinnet (med alle poterne på bunden af badekaret) og så står han kun og beklager sig højlydt uden at gøre mere ved det *g*

• #17   30. aug 2008 *GGG* lyder som når jeg bader mine unger *LOL*

• #18   30. aug 2008 ha ha, i er langt bagefter med kun en shampoo..... grin.. og husk at stoppe dem i en spand med edikevand bagefter ;-O

• #19   30. aug 2008 Altså nu har jeg udstillings kat og kan se er 90 % af de katte der kommer på udstilling har været i bad. MEN 7 vaske? det er jo hjernedødt. Katten får et bad med 3 shampoo´er tager 20 - 30 min.

• #20   30. aug 2008 det var helt til grin altså.. men fine katte de havde smiley

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 456
    #21   30. aug 2008 Jeg har set folk der gør det samme ved deres hunde. Hmm siger jeg bare.

• #23   31. aug 2008 Hold da op - havde jeg forsøgt det på Maxi eller Feya kunne jeg være solgt som pizzatoppings imorgen...

• #24   31. aug 2008 Lisa. det er ikke så meget det at katten blev vasket. det er bare mere det at der ind i mellem er et emne om at en har kommet til at vaske sin hund i alm. shampo fordi at den eks. havde rullet sig i en L... og så bader de den i alm. shampoo, og ja så er det altså lige før at folk påråber en dyrlæge... smiley
    disse katte fik den helt store tur hver uge, i bla. opvaskemiddel, og noget til at rense olie af fingrene med osv. . og så synes jeg altså også at det var "lidt" vildt...... de gik dælme op i det da smiley

• #25   31. aug 2008 Elin og Thomas N - *g*

I´m ACE! . - Min er "kun" huskat, så der behøver man ikke gøre det helt store ud af det, man kan alligevel ikke nå særligt langt *g*

Kommentér på:
så en kat blive badet i alt mulig....

Annonce