{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er ved at være fortvivlet over hvad jeg skal gøre. Så nu håber jeg på nogle gode råd. Vores to hunde, er gået i oprør =)
Idag er jeg stået op til et hus fuld af mel plus to hunde. Melet står inde i et skab højt oppe. Min teori er at vores hvalp Quila åbner skabet ( har jeg taget hende i mange gange ) og vores anden hund Baloo snupper så melet, da det er for højt oppe for Quila.
Dette er sket i nat.

Der går ikke en eneste dag, hvor jeg ikke kommer hjem til noget der er ødelagt. Eller vågner op. Jeg tænkte først at det var fordi jeg ikke motiverede mine to guldklumper nok, men vi har 3 mange gåture, hunde stradigi spil, leg i haven, og mindst to gange om ugen svømning. Quila er da også træt når hun har været sådan en dag igennem, men det stopper hende ikke i at sove en time, og så åbne døren ind til vores sove værelse og smadre vores boxmadras. Der er ulykker i dem hele tiden.
Jeg ved Quila er fræk, men jeg ved ikke hvordan jeg skal stoppe alt dette. Jeg har sagt nej et utal af gange, og jeg tror nærmest hendes nej'er er opbrugt. Jeg har lavet nej øvelsen med hende, for at genoptræne det, hvis hun skulle have glemt ordet, men det rør hende ikke. Hvad skal jeg gøre?

Suk fra en rigtig træt hundemor.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre?
Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre?

Annonce