{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Er tæver i løb selektive ? {{forumTopicSubject}}

Laura er næsten færdig med sin løbetid..
I sidste forrige uge mødte vi en lille terrierblanding som syntes at Laura lugtede MEGET godt. Han var helt klart parat til at hoppe på hende. Og Laura den lille lystige dåse stillede sig op, spændte underlivet og så rimeligt mærkelig ud i hovedet... Hun var helt klart parat til svedig hundesex. Så vi smuttede hurtigt videre *G*

Så her i starten af ugen stod jeg og kastede bold med Laura da der kom et tort brød af en hanhund farende i hovedet på hende. Og havde den kunne snakke havde den råbt "FOR SAUTAN DU LUGTER GODT!!" for han inhalerede nærmest Lauras underliv... Men Laura skulle overhovedet ikke ha' noget med den han at gøre. Hun gav ham nogle verbale tæv og var så klar til at lege med den igen...

Så.. Er hunhunde i løb selektive. Er der nogen hanner de fortrækker frem for andre ?
( Hun havde aldrig mødt nogen af de 2 hanner før så det var ikke fordi at hun kendte den første bedre )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er tæver i løb selektive ?
  • #1   29. aug 2008 Hun gav ham nogle verbale tæv og var så klar til at lege med den igen...
    = Hun var klar til at lege med BOLDEN igen *G*

Svært at skrive med plaster på fingeren...

• #2   29. aug 2008 Hunhunden er kun klar til parring få dage (forskelligt fra tæve til tæve). Jeg har aldrig mødt selektive tæver, men tror din tæve har været klar, da hun mødte terrieren og ikke klar, da hun mødte den anden :o)

• #3   29. aug 2008 Hmmm... tror ikke rigtig den med gener holder for tamme hunde. Det er da ikke så sjældent, at man hører om mor/søn, far/datter eller bror/søster ups-parring :o)

• #4   29. aug 2008 Måske er Goliath den, der er mest macho? Hvis der er to hanner, vælger de typisk den stærkeste. Er der kun en, tager de hvad der er ;o) Billige tæver!

Nogle tæver siger helt nej til hanner. Disse er typisk virkelig stærke alfa-tæver.

• #5   29. aug 2008 Jeg spørger lige dumt...

Hvad betyder det at tæven er i løb selektivt?

• #6   29. aug 2008 Maj.Britt - Oh ja så er det nok derfor *G*

Kald mig bare - Gætter også på at det er fordi at Goliath måske er lederen af de 2 smiley

Tina P - Selektiv betyder at man ikke bare tager det første og bedste, men lige ser mulighederne an.. Sådan cirka *G*

• #7   29. aug 2008 Tæver kan være selektive. Min ældste vil kun parre med Border Collie hanner men ikke vores egne. Den anden tæve jeg har er en tøjte, hun er ligeglad.

• #8   29. aug 2008 Det kan også havde noget med måden hanhundene præsenterer sig på.
    Er hunden stille og rolig syntes min at det er nogenlunde ok. Men kommer der en farende kan han godt blive væk og så får den en værbal skide balle af tæven.

Min tæve er bare liderlig fra dag 1. Hun viser OS sin rumpe hele tiden.
    Man kan ikke nusse hende uden at hun vender sig om og smider halen til siden. Vores 2 tæver og 1 han får også smidt hendes rumpe lige i hoved. Det er til tider lidt irreterende men også sjovt.

• #9   29. aug 2008 Annette - LOL smiley ...

Sandie - Ja måske.. Den lille terrierhan var også i snor, så den virkede nok ikke så intens på Laura som det store brød der kom hoppende smiley
    Troede faktisk ikke at hunde bød sig til på den måde. Troede egentlig kun at det var katte der gjorde sådan.
    Men nok fordi at Laura ikke gør det og har altid været vant itl hanhunde så har ikke den store erfaring med løb..

• #10   29. aug 2008 Haha Stine...som du dog kan skrive det....

• #12   29. aug 2008 Kan vel også være hun bare har været helt klar den dag...

Fie var en rigtig tøjte, hun lagde lystigt halen til side et par dage i løbetiden, både til hanner og tæver.

Kommentér på:
Er tæver i løb selektive ?

Annonce