{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Overvejelser ved internat-hunde... {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har set hvor meget glæde min Ludvig har af andre hundes selskab og tænker at han måske skal have sig en bror en dag (når han bliver ældre). Og jeg ville gerne have én fra græske hunde eller et lignende sted.

Så har jeg et par spørgsmål til de der har prøvet at få en hund sådan et sted fra:

Mht. til adfærd, hvordan har jeres hund haft det med jer selv, andre voksne, børn eller hunde?

Mht. til opdragelse, hvilke evt. problemer har der været?

Jeg vil meget gerne hører lidt om hvordan det er gået med jer (eller hvis i kender nogen).
Feks om i går til lydighed/agility eller bare hygger og omkring adfærd efter evt. misrøgt/misbrug af hunden.

Jeg vil meget gerne have en hund hjem, men jeg har børn i min familie som jeg ser forholdsvis tit, og jeg ville også være knust hvis jeg fik en hund hjem og måtte sende den videre igen, hvis den ikke kan med Ludvig.

Mange hilsner (og undskylder den lange tråd)
Ida.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejelser ved internat-hunde...
  • #1   1. dec 2005 Der sidder jo også hvalpe rundt omkring på internaterne, og nogle af dem er sågar født der, så det er ikke alle internathunde der er placeret der fordi de er problemhunde.
    Vores første fælleshund, han var internathund, indleveret med stamtavle og det hele - at ejern indleverede en 12 ugers hvalp med den begrundelse at han ødelage det hele, ja det holder altså ikke:-)
    Men det er rigtigt som Bebe siger, at du risikere det er en "problemhund" man kan få fra et internat, men på den anden side, det som bogle folk kalder problemer i dag, det er ikke andet end pupertets vanskligheder, og det går jo over igen:-)

    Men sikke meget du ikke kunne bruge til noget:o)))
    God jagt når den tid kommer:-)


  • #2   1. dec 2005 Hej Ida. Jeg har jo selv Fluffy fra Grækenland og så står jeg for at formidle hunde ud for Græskehunde, du er meget velkommen til at ringe til mig så vil jeg da svare på alle dine spørgsmål så godt jeg nu kan. Mit nr er 60216633 hilsen Nadja

  • #3   1. dec 2005 Hejsa..

    Vi hentede Bella på et internat. Vi har ikke haft problemer med hende, ikke udover hvad vi forventede.

    Vi var så heldige at Bella kun var 2 måneder, så det er begrænset hvad hun har oplevet af grimme ting. Bella og hendes to søstre blev afleveret, da ejeren ikke havde tid eller lyst til at have hvalpe. Hun blev taget tidligt fra hendes mor.

    Alle disse internathunde kan have meget forskellige historier, derfor er det svært at sige hvilke problemer man kan løbe ind i.

    Undskyld den lange smøre :-))


  • #4   1. dec 2005 Tusind tak for alle svarene!

Kommentér på:
Overvejelser ved internat-hunde...

Annonce