{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.367 visninger | Oprettet:

Internat - Listehunde/Blandinger Heraf {{forumTopicSubject}}

Godmorgen derude, Jeg prøver nu igen da mit andet inlæg blev slettet da det blev tolket som udhængning grundet link til salgs annonce ..

vi har som sagt efter mange overvejelser snakket om at anskaffe os en hund mere helst endnu en fransk bulldog, men da det ikke bare skal være hvilken som helst hund har vi åbnet sky klapperne helt, og er åben for alt i jagten om den helt rette ..

jeg kommer tilfældigvis til at sidde og kigge på internat hunde/rednings hunde osv. da der var opslået en annonce fra internat på en af de salgs sider jeg kiggede på Og falder over en annonce med en hund der siges at være rott/bull blanding men sagtens kunne gå for at være en blanding af de velkendte liste hund og så falder tanken mig ind?

Kan man som køber fra et internat være sikker på man ikke havner med en listehund blanding eller heraf og hvordan og hvorledes med dokument af dette?

hunden har mig ingen interesse men hvis hun havde kunne jeg aldrig bevise at hun blot var Rott/Bull Blanding Og ikke med en anelse amstaff eller lignende i og i såfald hvem påhviler ansvaret så på? hvis det uheldige skulle være ude og en betjent fik ondt i måsen? kunne evt. køber få en form for erstatning fra "sælger" eller en udtalelse fra internatet der ville have betydning ved evt. aflivnings sag ??

Som sagt er jeg ikke interesseret i hunden, tanken slog mig bare .. jeg har intet kendskab til internaternes retningslinjer men nogle må de da have og dette virker for mig som et MEGET risikabelt køb af hund og må vel have en form for sikkerhed bag ??

Jeg påpeger igen hunden har mig ingen interesse, jeg spørger for at udvide min egen viden ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internat - Listehunde/Blandinger Heraf
Kommentér på:
Internat - Listehunde/Blandinger Heraf

Annonce