{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Jeg forstår det simpelthen ikke.. {{forumTopicSubject}}

Ja nu får jeg garanteret høvl af nogen, men det må jeg ta med..

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan folk kan få sig selv til at sælge/bortgive sin hund til nogen man ikke er sikker på er de rigtige.. Hvis jeg skulle af med en af mine hunde ville jeg da helt sikkert sørge for at have fulde navn, adresse og tlf nr. på køber. Jeg ville forlange at besøge hunden i dens nye hjem, så jeg kunne sikre mig at den trives..
Undskyld men jeg kan simpethen ikke forstå det... ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg forstår det simpelthen ikke..
  • #1   26. aug 2008 ja der er jeg nok af samme mening

• #2   26. aug 2008 helt enig

• #3   27. aug 2008 da vi købte emma, var der mange andre der havde spurgt på hende, og en havde set hende, men de valgte os, snakkede meget med dem i 3 uger ca over nettet, og sms og kørte så ned til dem, vi var ikek sikekr på at få hende med hjem, vi skulle selvf kunen lide hende, og de skulle kunne lide os, og heldigvis valgte de os, og vi var jo så forelsket i emma. vi har stadig masser af kontak med dem. er super glad for at de valgte os, og at de vil følge med i hendes liv stadig...

men syntes det ellers er trist at folk bare sælger uden at vide noget om folk... det er squ et dyr vi har med at gøre, ikke en ting...
    så de der har solgt til folk uden at vide nogen om dem, håber jeg virkelig har lært noget af det....

• #4   27. aug 2008 Nej, ingen høvl herfra - jeg er fuldstændig enig smiley

• #5   27. aug 2008 hmm dem der skulle give dig høvl, tja de er da godt dumme så....

• #6   27. aug 2008 Er enig.

• #7   27. aug 2008 er også 100% enig

• #8   27. aug 2008 Hej jeg er af samme mening jeg ville nok vælge at låne hunden ud for at sikker mig at at hun eller han havde det godt men det er selfølgeligh heller ikke nogen garanti jeg har lige haft lån min pony ud da jeg kom efter 2 mdr var han total vanrøgtet havde da nær tlf kontakt men var lige fyldt op tidsmæssigt af arb børn vores andre dyr og en ferie som gjor at jeg først kom der ned efter 2 mdr men havde da snakket flere gange om ugen med hende der havde lånt ham jeg græd da jeg kom der ned han var skind og ben og havde ingen livsgejst i øjene nu er han hjemme igen vi hentede ham samme dag og han er næsten sig selv i sind men ikke i vægt snøft det var bare så trist jeg troede at jeg havde fundet et super sted til ham men heldigvis havde jeg ikke solgt ham til dem så han var min og jeg kunne bare hente ham hjem igen dejligt kærlig hilsen sanne

• #9   27. aug 2008 Det kan gøre ganske automatisk. nprmalt ringer folk først inden de kommer -
    HER NR:VISER. telefonen.

Når folk kommer skal de skrive deres navn og adresse på ejerskifte, til Dansk hunderegister.
    DEN UDFYLDER DU , VED at se evt. sygesikrngsbevis..

Det er den måde man faktisk jkan gøre det på.

• #10   27. aug 2008 okay, lidt høvl skal du have.... er det ikke lidt egoistisk at besøge hunden i sit nye hjem? tror du ikke den vil blive lidt ked når du kører igen uden at tage den med? syntes ikke det er hensigtmæssigt... jeg måtte selv gå af med min dejlige vuf for nogen år tilbage, og uanset hvor meget lyst jeg havde osv, måtte jeg lige tænke mig om og lade være med at besøge den.... bare min mening.

• #11   27. aug 2008 jimmi det er ligemeget hvis hunden er glad for at være hvor den er, vil den være glad for at se ham men ikke ked af man går igen.. jeg har et par gange oplevet at gamle ejer kommer og kigger og hunden er faktisk ret lige glade med dem, og det ender med at det er den gamle ejer er den som bliver ked af det..

Kommentér på:
Jeg forstår det simpelthen ikke..

Annonce