572 visninger
|
Oprettet:
Hvad kan der gøre mod FAKE profiller {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne starte en dialog, hvor vi prøver at finde ud af hvad der kan gøre for at forhindre en evt. FAKE profil.
VIlle det være en god ide at der var en række Co - Admin med kontakt til webmaster ?
Kunne det være en mulighed at man kontakte person bag profilen, før man gjore andet ?
Skal der et Medlemgebyr på siden, så dem der er seriøs kommer ind ?
Dette er bare nogle ideer til hvad der kan gøre for at forhindre en evt. FAKE profil i at komme ind.
Kom nu folkens, tag tråden op, kom med forslag. Og for gud skyld, ikke kaste med mudder i dette indlæg.
Med venlig hilsen
Bjørn J
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 216
Men synes ikke rigtig der skal være et medlemsgebyr.
Synes der skulle være nogle "ledere" eller hvad man nu kalder dem, til at tage den afgørende beslutning om den er falsk eller ikke. I stedet for at folk bare sir, den er falsk og så ud med den...
øhh ved ikke om kunne forstå det, men ja..0
nov 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 191
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 216
Så det har ikke altid en mening det jeg får skrevet:P
MEn ja..
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 217
Jeg synes man skal blokere de Ip-adresser fra brugere som har oprettet falske hunde (og hvor der er beviser for at det er sådan). Det kan begrænse falskneriet noget, da jeg tror det tit er de samme der prøver ad - sikkert mest af alt for at få sindene i kog herinde!
..Og så ville det da være strålende om der var en admin der tog problemet seriøst. Måske kunne de alliere sig med nogen af brugerne herinde - men igen synes jeg at der skal noget konkret på bordet før man sletter en hund, fordi man tror den er falsk.
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 217
Jeg synes der bør være et minimum der hedder at man skal lægge 3 fotos på når man opretter sin hund. Jeg tror ganske enkelt ikke på dem, som påstår at de kun har 1 billede af deres hund som er flere år gammel!
sep 2004
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 3 Emner: 111 Svar: 898
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
Og så at der skal være et minumum af feks. 4 gode fotos, så-og-så-megen tekst i de forskellige felter (s'følig med undtagelse af stamtavle-delen)... Det er altsammen lade sig gørligt, tage et smut rundt på de forskellige internet butikker og andre sider og se hvormange af dem der kræver at man opretter en bruger profil - som kun kan oprettes når de oven anførte ting er udfyldt som beskrevet...
Der ud over ville en aktiv og angasjeret admin/moderator, bestemt også gøre en positiv forskæl - der er feks. en på jubiis forums og det virker og hjælper..!..
l
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 215
Personligt kigger jeg ikke efter "fakes", men jeg kan godt opfordre nye til at skrive mere tekst og flere billeder, hvis det er mangelfuldt. Ville selv være ked af at blive antastet for "fake" hvis det var min Zeus. Synes somregel godt man kan fornemme om det er en der kender hunden ud fra teksten. Er jeg i tvivl holder jeg mig tilbage og lader kendere tage roret. :o)
Kan Claus iøvrigt se at vi samler stemmer ind til ham, han kommer vel igen ligesom Mozart og Rikke ikk? :o)
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 215
Ideen med minimum 3 billeder er faktisk rigtig god...og et krav om at alle felter i beskrivelsen skal udfyldes..., man kan ikke styre hvor meget, men man kan måske finde ud af om det er nogen der ved nok om hunden. Nogen felter på "fakes" er der bare sat: - i nogle af felterne!
Hvad kan der gøre mod FAKE profiller