{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

æv hvor er det surt {{forumTopicSubject}}

Hej igen
Jeg søgte en akut amme for et par døgn siden.
Det har været et par hårde døgn.
Jeg har fået en amme idag men desværre er det ikke lykkedes helt.
igår aftes døde den ene han og idag efter at de er kommet til ammen er tøsen og en han død.
De var simpelthen afkræftet,selvom vi gav flaske, havde varmelys og vaskede mås hver 2 time.
Nu er der en dreng tilbage og indtil nu har han virket som den mest livskraftige.
Så hjælp mig Be' til det i tror på om at han klarer den, han har brug for det.
Ammen er en dværggravhund som fik hvalpe samme dag som mine blev født

Jeg ved godt det med kalktilskud og hvalpefoder og tæven havde fået hvalpefoder og kalk de sidste 3 uger af graviditeten også efter fødslen har hun fået begge dele.
Min mand havde stået og set på at hun spiste og havde luftet hende ca. 20 min før jeg kom hjem, jeg snakkede nemlig med ham imens han var ude med hende. da jeg kom hjem gik jeg ind og skulle kigge på hende og hun hoppede ud af kassen og kastede op. Derefter gik det bare stærkt. hun sligrede tilbage til kassen med hvalpe, de så jeg og det første jeg gjorde var at ringe til dyrlægen og vi aftalte at jeg skulle komme så hurtidt det var muligt. dvs det tog ca 15 min så stod vi hos hende, allerede der havde hunden krampet så meget at hendes vener var klappet sammen og to dyrlæger var ude af stand til at ligge drop.
Jeg kan kun sige at uanset hvor meget man forebygger, så kan man ikke vide sig sikker med kalkchock.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  æv hvor er det surt
Kommentér på:
æv hvor er det surt

Annonce