{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

hvor meget spiser jeres chihauhau???? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en skøn dejlig chihauhau pige på næsten 2 år jeg syntesat hun spiser utroligt lidt 2x5 cm leverpostej lidt sadel eller frekadelle om dagen jeg kan simpelthen ikkefå hende til at spise tørfoder dåsemad og andet hunde mad har prøvet mange forskellige foder men ingen held hun er ikke lidt tyk tvært i mod derfor tør jeg ikke bare sulte hende til hun spiser hunde tørfoder jeg er meget i mod det mad hun får nu da jeg går meget op i minehundessundhed jeg har 4 i alt men de andre 3 elsker mad smiler glad men det skal loppen jo også gerne komme til nogen der har nogen gode råd til at få indfriet hendes behov for vitaminer proteiner mineraler m.m.kærlig hilsen sanne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget spiser jeres chihauhau????
  • #1   22. aug 2008 har du prøvet at blande noget leverpostej i tørfoderet fx? ved du ikke hvad hun spiste hos de tidligere ejere?

• #2   22. aug 2008 men ja, som sascha ville jeg nok også bare give hende tørfoderet, så ska hun nok spise når hun bliver sulten nok.. er jo klart nok hun ikke gider det, hvis hun får alt mulig andet der er meget mere lækkert :o)

• #3   22. aug 2008 Hej igen

Problemet er at hun vist har fået mest fra bordet og hamburgryg samt royal canin det vil hun ikke spise her har prøvet at købeflere slags royal canin men ikke lykkes hun er meget madskålsky og håndsky det har hjulpet meget på det de 14 dage vi har haft hende hun har samtidig haft endel hjem hun har ikke en gram fedt for meget tvært i mod og problemet er at vi ikke bare kan have mad stående da vores andre hunde spiser det
    kærlig hilsen sanne
    ps er jeresogså kun tryk ved en person i familien og der er absulut ingen der er bedre når personen er hjemme så kan deandre rande og hønse ???

• #4   22. aug 2008 mine får også kun royal canien :o)

• #6   22. aug 2008 RC har jeg ikke lige hørt om hvor køber i det henne jeg har gerne foderet med royal canin prøvet med barf foder som ikke fungerede for mine hunde brug arion og orijen samt dyrelægens foder jeg vil prøve det med at blande tørfoder i noget lækkert men leverpostej dur ikkedet har jeg prøvet tusinde tak for jeres søde svar
    kærlig hilsen sanne

• #8   22. aug 2008 ps hvor små er rc og hvor kan man købe det ???

• #9   22. aug 2008 undskyld jeg tror at jeg skal i seng rc er da selvfølgwlig royal canin sorry og godnet har lagt på toiletten mest af natten med tynd mave og ulrik

• #10   23. aug 2008 Min Chelsea er også mest knyttet til mig. Vi har kun haft hende en måned og hun var egentlig lige glad for mig og min kæreste indtil han tog 3 dage til KBH. Da han kom hjem fik han en fin velkomst, men ellers har hun bare rendt mig i hælene lige siden. Er spændt på om det vender når jeg tager i sommerhus om et par dage. Men det tror jeg nu ikke.

Kommentér på:
hvor meget spiser jeres chihauhau????

Annonce