{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Min hund spiser ikke meget.... {{forumTopicSubject}}

Jeg synes ikke Fifi rigtig vil spise noget. Det startede før jul, hvor hun kom i løbetid og siden har hun ikke spist ret meget. Hun får Royal Canin til shih tzu. Hun spiser max halvdelen af hvad der står på posen hun skal.

Hun er 1 år og vejer 4,5 kg. Man kan alt for tydeligt mærke hendes rygsøjle og ribben. Hun er altid glad og virker ikke sløv eller træt.

Har i et godt råd??
Skal jeg skifte foder?? hun får kun tørkost.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund spiser ikke meget....
  • #1   15. jun 2009 Jeg kan også mærke rygsøjlen og riben på min hund, det er der ikke noget galt i.

At din hund ikke spiser så meget. nu ved jeg jo ikke hvordan du foder din hund.

Men jeg vil give den 15 min. til at spise i, herefter vil jeg så fjerne madskålen, og så er der ikke mere med, før næste måltid.

Det med at hunden kan gå og småspise hele tiden, det har den ikke godt af,

Du kan joo gøre det, at du evt. deler måltidet op i 2 - et om mogen og et om aften.

Kom evt lidt vand på det, og så severe det.

• #2   15. jun 2009 Linda J ; ej hvor er det mærkeligt .
    Det helt præcist som min papillon Nadi på 1 år .
    Hun får royal canin til små hunde o g efter hendes første løbetid stoppede hun også med at spise .

Hun er også alt for tynd og man kan mærke rygsøjle og ribben som på din.
    Så håber det er okay jeg lige er med på en lytter .

Jeg har prøvet at skifte foder, men uden succes

• #3   15. jun 2009 Der er nogen hunde, der regulerer deres fødeindtag rigtig fint, og de er faktisk ofte temmelig slanke.

Jeg synes det vigtige er, at hun spiser.

Hvis hun har lyst til den portion hun får, og hun spiser den hver dag med velbehag, så ville jeg ikke lave noget om.

Er hun rask og glad, livlig og rørig med sunde øjne og en god indstilling, så får hun nok præcis det, hun skal bruge - hverken mere eller mindre.

• #4   15. jun 2009 Coda gør præcis det samme smiley godt at høre andre har samme problem eller hvad man skal kalde det

• #5   15. jun 2009 Hun kan have en lille skål til at stå i 2 dage. Jeg må nok hellere prøve at sætte mad frem om morgenen og aftenen og tage det væk efter 15 min.
    Synes bare hun spiser for lidt. Men heldigvis er hun glad og tilpas.

Anna Faustina: Det er da mærkeligt hun har det på samme måde. Er hun glad og tilpas???

• #6   15. jun 2009 Det håber jeg da virkelig. Men er ikke heelt så bekymret, når hun nu er frisk og glad

• #7   15. jun 2009 Mimi, min Shih Tzu, har samme problem, som vi kæmper med.
    Hun får også Royal Canin shih tzu.
    Hun har altid haft sin mad stående fremme, og spist når hun blev sulten, men efter anden løbetid har hun mistet appetiten.
    Nu får hun kun mad om aftenen, hun spiser ikke særlig meget, men hun vejer 7 kg, så hun er ikke i overhængende fare for underernæring.
    Jeg har prøvet at blande grøntsager i, som hun godt kan lide, men det hjælper ikke.
    Så du er ikke den eneste med en hund, som "sultestrejer":-)

• #8   15. jun 2009 Det er bare noget træls, synes du ikke??
    Håber det går over igen

• #9   15. jun 2009 Jo, det er en hård kamp!
    Men forhåbentlig er det "bare" en periode, som skal overståes.
    Ønsker dig og Fifi held og lykke:-)

• #10   15. jun 2009 Tak....Mærkeligt - lige præcis idag, hvor jeg skriver herinde, har hun spist op.. Hun føler sig nok truet smiley

Kommentér på:
Min hund spiser ikke meget....

Annonce