{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Nico er syg... {{forumTopicSubject}}

Det startede i går med at han rystede på ørene og kløedede sig.. jeg ville kikke på hans øre med det resultat at han viste tænder af mig, det har han aldrig gjort før, så blev klar over det gjorde ondt..
Vi fik en tid til dyrlægen idag hvor vi kom ind, hun ville kikke på hans øre, og så viste han lige tænder af mig igen.
Hun prøvede igen, men jeg kunne slet ikke holde ham, og han bed ud efter mig, jeg fik hende til at skaffe en mundkurv, men på en eller anden måde fik han vristet sig ud af den, og bed mig i armen !!
Han fik en anden mundkurv på og nu lykkedes det da at konstatere han havde øregangs betændelse og en enkelt øre mide så hun også..
Han var HELT stresset op, tungen hang ud og han havde det bare rigtig rigtig skidt med det hele..
Jeg blev chorkeret over han bed, men igen, han har det altså skidt..

han fik jo aldrig målt temperatur, men han ligger bare her og sover.. gider ikk jagte katte, men vil gerne lige ud og tisse.. han fik bare øredråber og noget nyt i nakken, advokat, noget der tar lopper, øremider og indvoldsorm i et..
Er det normalt han skal blive så "trist" over en gang øregangs betændelse?
han er slet ikke sig selv, jeg er da bekymret for ham..
i morgen skal jeg køre min mor til dyrlægen med hendes hund, der må jeg tage ham med hvis det bliver ved..

undskyld det blev lidt langt, det har været en lang chokerende dag..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nico er syg...
  • #1   21. aug 2008 Ja han har da virkelig haft ondt så. Eller været meget irriteret eller noget. Nuser har næsten lige haft en kæmpe omgang øremider +betændelse og svamp, men jeg oplevede slet ikke det der. Ja ok, hun var ikke vild med at blive kigget i øret, men fandt sig da nogenlunde i det, og efterfølgende efter lige et par dages besvær og kamp med øredråberne, vendte hun 180 grader og så lagde hun sig ellers pænt ned og ventede på at få dråberne.
    Jeg fortæller det ikke for at tvære i det, men jeg håber da at det kommer til at gå bedre hurtigt. God bedring.

• #2   21. aug 2008 måske burde du arbejde lidt med hvordan han tager at man kigger ham i ørene osv., for lige meget hvor ondt han har, skal han da helst ikke bide... håber han får det bedre, det er aldrig sjovt, når de har det skidt!

• #3   21. aug 2008 tak, nej du tværer ikke i noget, blev bare chokeret oven han reagerede så slemt... og han er bare trist nu, træt, men spiser , drikker og tisser..

• #4   21. aug 2008 Ja jeg vil da også sige, at min Nuser har jo nok heler ikke haft lige så ondt som din hund.

• #5   21. aug 2008 kald mig bare dum eller..
    han fik det der nye advokat i nakken der skal ta miderne og så fik han de der gule øredråber der før hed fusidin, men som nu har skiftet navn..
    nej han fik ikke smertestillende og ingen penicillin..
    men tar han nok med til dyrlægen igen i morgen, han er slet ikk sig selv, sover bare, men har spist lidt kylling..

• #6   21. aug 2008 tror skam heller ikk det har noget med nico race at gøre, men vil også spørge om smertestillende og måske piller, for ikk nemt at dryppe hans øre når han hapser mig..

• #7   21. aug 2008 Øregangsbetændelse gør ondt af H til -taler af erfaring!! :o( Så det er ikke så mærkeligt hvis han er lidt mat i sokkerne...

Kommentér på:
Nico er syg...

Annonce