Nico er syg... {{forumTopicSubject}}
Det startede i går med at han rystede på ørene og kløedede sig.. jeg ville kikke på hans øre med det resultat at han viste tænder af mig, det har han aldrig gjort før, så blev klar over det gjorde ondt..
Vi fik en tid til dyrlægen idag hvor vi kom ind, hun ville kikke på hans øre, og så viste han lige tænder af mig igen.
Hun prøvede igen, men jeg kunne slet ikke holde ham, og han bed ud efter mig, jeg fik hende til at skaffe en mundkurv, men på en eller anden måde fik han vristet sig ud af den, og bed mig i armen !!
Han fik en anden mundkurv på og nu lykkedes det da at konstatere han havde øregangs betændelse og en enkelt øre mide så hun også..
Han var HELT stresset op, tungen hang ud og han havde det bare rigtig rigtig skidt med det hele..
Jeg blev chorkeret over han bed, men igen, han har det altså skidt..
han fik jo aldrig målt temperatur, men han ligger bare her og sover.. gider ikk jagte katte, men vil gerne lige ud og tisse.. han fik bare øredråber og noget nyt i nakken, advokat, noget der tar lopper, øremider og indvoldsorm i et..
Er det normalt han skal blive så "trist" over en gang øregangs betændelse?
han er slet ikke sig selv, jeg er da bekymret for ham..
i morgen skal jeg køre min mor til dyrlægen med hendes hund, der må jeg tage ham med hvis det bliver ved..
undskyld det blev lidt langt, det har været en lang chokerende dag..
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 882
Jeg fortæller det ikke for at tvære i det, men jeg håber da at det kommer til at gå bedre hurtigt. God bedring.
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 827
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.022
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 882
okt 2007
han fik det der nye advokat i nakken der skal ta miderne og så fik han de der gule øredråber der før hed fusidin, men som nu har skiftet navn..
nej han fik ikke smertestillende og ingen penicillin..
men tar han nok med til dyrlægen igen i morgen, han er slet ikk sig selv, sover bare, men har spist lidt kylling..
okt 2007
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.529
Nico er syg...