{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spiser sin afføring
  • #1   19. aug 2008 nogen mener det er fordi den er usikker
    nogen mener det er fordi den ikke fordøjer foderet ordentligt så det stadig lugter af mad
    nogen mener det er en dårlig vane
    nogen mener det er fordi den mangler vitaminer

nogen mener....

• #2   19. aug 2008 er den ikke oprettet? hvis det er din EB må den mindst være 8 måneder =)

• #3   19. aug 2008 Dårlig og KLAM vane.
    Den der med at de mangler noget i kosten, afviser alle de dyrlæger, som blir adspurgt..
    Sørg for at fjerne pøllerne, så er dét problem løst....

• britta n
    britta n Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #4   19. aug 2008 hejsa ! min cairn terrier felix havde også den dårlige uvane(og det er kun en dårlig uvane) med at spise afførring. Fik nogle piller hos dyrlægen,som skulle give en bismag,når han gjorde det,men de hjalp ikke. Jeg gjorde det, at så snart han havde besørget,skyndte jeg mig ud til ham med en godbid,samtidig med jeg lavede larm,så hans opmærksomhed blev flyttet over på mig istedet for hans afførring. Det har hjulpet rigtig meget,og det er længe siden,han sidst har haft næsen i afføringen. Måske et råd du kan bruge. Mvh Britta

• #5   19. aug 2008 Det koster 14 dage i snor, så den ikke har mulighed for at komme ind i krat og buske, og indtage den ulækre delikatesse :O)

Dermed har DU kontrol over hvad den gør, og ikke gør. Og dermed glemmer den sin dårlige vane i løbet af de 14 dage.
    Den virker hver gang.

God fornøjelse og held og lykke

• #6   19. aug 2008 mange tak for hjælpen smiley
    nej den er ikke oprettet endnu smiley

• #7   19. aug 2008 jeg har ikke min eb mere, den er gået bort, da hun har spist en hvips eller en bi.hun blev ståkket i halsen, så hun ikke kunne trække vejret mere.

• #8   19. aug 2008 nej hvor er det trakisk må jeg kondolere

• #9   19. aug 2008 put ananas i dens mad så spiser den ikke sin afføring mere min venindes hund gjorde det også og hun fik det råd og det hjalp

• #10   19. aug 2008 Min basset, som nu er 4 1/2 måned, var også frygtelig slem til at spise sin egen afføring.

I en periode fjernede vi konsekvent hendes afføring hver eneste gang hun havde skidt i haven.
    Det var klart bare en rigtig dårlig (og meget ulækker!) vane, for nu røre hun det slet ikke, hvis vi ikke lige får det samlet op med det samme...

• #11   19. aug 2008 Jeg kan tilslutte mig Pernille O. Vi hade også det problem men vores jrt, kom så ananas i deres mad og vi var et problem fattiger... Dejligt...c",)

• #12   19. aug 2008 den med ananassen har jeg også hørt skulle være effektiv

• #13   14. sep 2008 Prøver lige at få lidt skub i denne tråd igen, da jeg har et problem med min Shih Tzu hvalp som spiser sin afføring i samme bevægelse som han leverer den...

Tricket med ananas er jeg frisk på at afprøve - men med forbehold, for kan den lille fyr mon tåle så'n noget? jeg er med på at jeg ikke servere en hel dåse for ham, men er der nogen der har erfaringer med at prøve det på små hvalpe?
    -Og er der nogen der kan forklare hvorfor ananas skulle ha en effekt?

på forhånd tak....

Kommentér på:
spiser sin afføring

Annonce