{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

dyrlægen ....hyl {{forumTopicSubject}}

som jeg skrev igår havde mine hundene leget og pludseligt kan althea ikke gå eller støtte på det ene forben.
jeg gav det tid hun fik ro og jeg masserede det af benet jeg kunne uden at røre selv knæet der gjorde ondt jeg ringede til dyrlægen som foresolg jeg kølet benet ned med omslag så det gjorde jeg .
i morgen kunne hun stadig ikke gå og hun har ikke ville spise kun et stk kalun og et par kiks jeg lagde hos hende i sofaen.
og i går måtte jeg bære hende i seng hun plejer at springe i seng før jeg kan nå det.
ringede til dyrlægen nu her og hun skal derind kl 16.
for hendes knæ er hævet og varmt .
og det måtte det ikke være.
er helt vildt bange for hvad der kan være sket med det knæ nu.
jeg forstiller mig alt muligt og er lige ved at tude .
hun er jo kun en baby .
jeg er skide ligeglad med hvad det koster de skal bare fikse min hund .
håber det er ingenting men er bange for knæet er smadret eller noget .
havde bare brug for at få det ud er sgu så angst .
kan ikke have der sker mine dyr noget

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrlægen ....hyl
  • #1   11. aug 2008 undskyld diverse stavefejl men er lidt oppe og køre

• #2   11. aug 2008 Det lyder heller ikke rart, men kan det ikke være fordi det er blevet overanstrengt? Hvalpe må jo ikke løbe, hoppe osv. mens de er små, det kender jeg nogen der har været ude for med deres, men det noget der går over igen hvis det er det.

Held og lykke med hende, og jeg håber på det bedste.

• #3   11. aug 2008 nej dyrlægen mener hun har lavet noget forkert gledet eller faldet og har slået knæet men at det er varmt og hævet ..sagde var ikke så godt .
    hun sagde jeg skulle komme i dag og hun var ellers booket helt op men hun måtte ikke gå med det til i morgen .så blir da klart meget nervøs for min baby

• #4   11. aug 2008 God bedring med hende. Vi krydser fingre for at det "kun" et er vrid og ikke noget mere alvorligt som et ledbånd/korsbånds skade. Held og lykke

• #5   11. aug 2008 Det er da helt forståeligt at du er oppe og "kører" det viser jo bare at du er en god hundeejer, man kommer jo helt op i det "røde" felt når der sker noget med ens guldklumper.
    Jeg x-er alt hvad x-ses kan for at det er noget der "hurtigt kan ordnes" ved godt at hurtigt er et relativt begreb, men jeg håber bare at hun ikke er kommet alt for slemt til skade.
    1000ender af Trøsteknus sendes herfra mig til dig.*Ss* Sammen med de
    varmest hilsner fra Anita.
    Held og lykke hos dr.dyr.

• #6   11. aug 2008 tusind tak .
    det hjælper lidt at få det ud herinde når man er ked og angst .
    har jo faktisk haft tudeture da hun ikke engang kunne gå i seng selv osv og ikke vil spise .osv

• #7   11. aug 2008 michelle ........ledbånd/korsbånds skade?

hvad gør de ved det hvis det er og hvor slemt er det .
    kan det kurreres helt på hunde ....genoptræning eller

• #8   11. aug 2008 kan godt forstå at du er helt ude af den.. Det ville jeg også være.. fuldstændig panikken.. Munthe og jeg krydser fingrer for jer.. og håber du lige skriver hvordan det er gået ved dyrlægen.

Kommentér på:
dyrlægen ....hyl

Annonce