{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

Priser på hunde, det er jo sygt..... {{forumTopicSubject}}

Har lige kigget under salg af hunde og blev noget overrasket over de priser der er på blandings hunde. De starter jo ved omk de 4000,- selv for "brugte" hunde.

Er det kun mig som syntes at der er helt hen i vejret, at skulle give 4K for et gade krys, som man fik smidt i nakken for nogle år tilbage?

Jeg søgte egenligt efter en lille hund til min mor, for hun fik sin West Highland aflivet for 2 uger siden da den havde fået en lammelse i bagpartiet og kunne ikke gå, den var kun 1 år. hun er nemlig helt nede i kul kælderen. Hun har brugt omk 10-12K på 8 mdr på dyrlægeregninger og har pt ikke råd til at købe en hund og så også have penge tilovers til diverse uforsete udgifter et sådan kræ kan medbringe smiley Så jeg havde tænkt at jeg ville forærre hende en hund, til omk 2500/3000 kr, men blev noget forbavset over de priser, man kan jo næsten ikke få noget hund for de penge smiley

Hun vil gerne have en lille hund, med et mildt temperment og gerne en som er mellem 1 1/2 og 3 år Det må meget gerne være en skødehund med krøller og det hele, altså en rigtig mormor hund smiley

Er der nogen chance for at jeg kan finde det, inden for mit budget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser på hunde, det er jo sygt.....
Kommentér på:
Priser på hunde, det er jo sygt.....

Annonce