priser på hunde? {{forumTopicSubject}}
hej : D
går stille og roligt og er ved at finde ud af hvilken hunde der skal være min hund, så vil vide alt om dem fra pris til personlighed..
men er der nogen der ved hvad prisen med stmtavle ca er på de her hunde??
Bull terrier:
staffordshire bull terrier:
jeg kan slet ikke vælge : D det er egentlig rigtig træls for der er bare noget specielt over alle de racer der kører oppe i mit hovede.. dem jeg har tænkt på er.
engelsk bulldog,
amerikansk bulldog,
bullterrier
staffordshire bul terrier
mops
mastiff
amerikansk staffordshire terrier
så i kan godt se at de spænder vidt : D
men mastiffen er lidt udelukket for jeg ved ikke helt om jeg synes vi kommer til at bo stort nok til den : /
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Hvad er det for nogle kriterier du vælger race ud fra?
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.388
sæt dig ned, læs grundigt om alle racerne og find så ud af hvilken en der passer 100 % til jer og jeres behov
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 149 Svar: 2.516
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 4 Emner: 65 Svar: 785
Men hvis du spørger mig ville jeg tage nr 2, 4 og 7 af listen da man aldrig må tvivle på denne race, den skal man bare brænde for og have rigtig god kendskab til for at hånterer den rigtigt. Og så undgår du også at komme med i den statestik med unge der anskaffer sig en "kamp hund" uden at have begreb om hvilken hund de har med at gører. Amrikansk bulldog kan du så vidt jeg ved ikke få bog på da jeg mener den ikke er fci godkendt.
ang priser vil jeg mene de ligger fra 12000kr- 20000kr ca
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 4 Emner: 65 Svar: 785
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 118 Svar: 434
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
Hvis jeg var dig ville jeg lukke øjnene for racer og så prøve at fokusere på hvilke aktiviteter du gerne vil lave med din hund, hvordan du ønsker dens temperament skal være, om det er vigtigt at den kan med andre hunde, er træningsvillig, og hvor meget motion du vil tilbyde den..
Og især om du vil leve med de kommentarer meninger, problemer, og restriktioner der er i forhold til mange af de racer du skriver...
Det vil da snævre dit felt lidt ind. Så må man bare sige at de andre også er fantastiske...
Men kender kun alt for godt dit dilemma - er selv i syv sind over det samme ...
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 118 Svar: 434
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
- Det er bare den måde jeg selv har forsøgt at sortere.. at lede efter det optimale.. Men ja, det er svært.. især når man kun må vælge en,... i hvert fald lige nu
priser på hunde?