Noget af et positivt chok. Noget af et positivt chok.
Her for blot 5 minutter siden stod Chiko ved det store vindue ud til parkeringspladsen. Jeg sidder inde på mit værelse lige ved siden af, og pludselig begynder han at gø og knurre. Jeg har kun hørt ham gøre det få gange, når han blev forskrækket. overfor ting der pludselig hopper ud foran ham.
Men den her gang lyder han virkelig aggresiv, hvilket han jo overhovedet ikke er, nærmere en kylling. Jeg går ud til ham, hvor han står og gør af to drenge og en lyshåret kvinde. Som rent faktisk går om til vores havelåge, af en stig, som ikke er brugpar for andre end os, da den kun er til for at vi kan komme ud af vores havelåge, som er ved gavlen af huset. Jeg går så ned og åbner døren ud til vores forhave, med låge ud mod parkering. For at se hvad der er. Hvor så Chiko render med ud og hopper op af lågen, og i samme sekundt begynder sin gøen og knurren mere aggresivt end før, lige i samme sekundt damen og barnet dukker op. Og han kunne sagtens bide dem, da man skal helt op af vores skur og låge for at komme ud, men heldigvis ikke. Jeg går så hen og tager fat i ham, og lukker ham ind. Hvorefter de så kører lige med det samme igen, udover der kommer en mand fra den anden ende af vores blok, og kører med. Og nummerpladen var polsk.
Mystisk.. Hundes opførsel ikke mindst, det plejer han aldrig at gøre.
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 963
Dygtig vagthund du har dig.
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.129
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.129
sep 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 541
plus louis og jeg var nede og besøge dem for en måneds tid siden, der var mørkt uden for men folk kan se ind da der ikk var rullet for ,
Louis står og kigger ud a ruden ud t deres have, hvor kun ubudte gæster kan ha været og lige pluselig logrer han bare helt vildt m halen, hvis han ser et dyr eller kat plejer han mere a bli stiv i det,
det var os skummelt hehe
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 45
Men er glad for han gør af dem, de fik sig hvertfald en forskrækkelse og kunne køre igen. x)
mar 2006
Hvis nogle skulle kende dem.
mar 2006
Hehe, Chiko ville æde dem i en mundfuld, og lege ulv på dem.. ^^''
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 882
Noget af et positivt chok.