{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Elsker når ting flasker sig (dylle) {{forumTopicSubject}}

Har lige ringet og snakket med sekretæren hos vores dyrlæge, og det så ikke godt ud med hensyn til at nå et besøg inden min ferie slutter fredag. Men sød som hun er så tryller hun lidt, og vupti så fik vi en tid 16.15 til både Laika og de to katte, så der er dømt cirkus i eftermiddag når vi skal afsted med 2 transport kasser og en hund der trækker *GG*

Laika var nervøs sidste gang, og hun er lidt nervøs når der sker nyt og hun møder fremmede, så jeg spurgte om de havde en stofmundkurv klar derhenne, og det har de.
Men kan jeg ikke ligeså godt give hende den på fra starten af, for helt at undgå en træls snappe situation, tænkte nemlig på at gå ind med kattene og tage den med ud og sætte på hende i bilen.
Hvad mener I?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elsker når ting flasker sig (dylle)
  • #1   30. jul 2008 Det kommer rigtig meget an på hvor god din dyrlæge er til at håndtere din hund..
    Min hund skal ikke presses.. Så snapper hun.. Og der skal ikke meget til før hun føler sig presset.
    Hos tidligere dyrlæge skulle hun have en beroligende sprøjte før han kunne lave en rutineundersøgelse / sundhedstjeck.
    Hos den dyrlæge jeg har nu foregår tingene på hundens præmisser.. i starten kunne hun ikke klare det lille undersøgelseslokale, så hun blev undersøgt ude ved receptionen og med en masse godbidder og dæmpende signaler.. Han var meget opmærksom på hendes reaktioner og stoppede så snart hun spændte lidt op... Det var nok at han bøjede sig ned for at lytte på hjerte og lunger.

Idag elsker hun bare den dyrlæge og han kan gøre rigtig meget ved hende.
    Hun har kun haft mundkurv på en gang der og det var i forbindelse med at hun var komet til skade og havde store smerter.

Hvis du føler dig mest tryg ved at hun har en mundkurv på så synes jeg du skal gøre det, og synes også det er bedst at du giver den på i rolige omgivelser

• #2   30. jul 2008 Mange hunde reagerer godt på at få en mundkurv på helt fra starten. Har man først fået dem hidset op, kan de blive meget frustrerede af en mundkurv.
    Jeg synes det er en fin idé og hvis dyrlægen så samtidig er forsigtig, kan det jo blive en helt god oplevelse og måske I om nogle gange kan undvære kurven :o)

Tina og...: Lyder som en super oplevelse! Dejligt at dyrlægen giver sig tid
    Jeg synes dog også, at man må have forståelse for, at der kun er sat et vist stykke tid af og hvis man vil have ekstra special care, må man sige det til sekretæren, når man bestiller tid og være forberedt for at skulle betale for en lidt længere konsultation.

Kommentér på:
Elsker når ting flasker sig (dylle)

Annonce