{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til jer med lille ny...
  • #1   28. jul 2008 Vi går i seng ved 22-tiden og står op igen ved 05-tiden.
    Det sidste vi gør inden sengetid er at lufte hundene og det er også det første vi gør, når vi står op.

• #2   28. jul 2008 vores hvalp tisser sidste gang omkring 22-22.30. og så vågner den igen og skal tisse ved en 7 tiden og går direkte ind i seng igen og sover til en 10 tiden.. hvor den skal tisse igen.

• #3   28. jul 2008 Vores er faktisk først lige stoppet med at skulle ud om natten... Men ellers tisser han ved 22 tiden og igen ved 6 tiden... Han er bestemt ikke frisk, hverken i hverdagen eller i weekenden... Først et sted mellem 8 og 9...

• #4   28. jul 2008 da Vanni var lille hvalp (hvilket er 3 år siden) der kom han ud og aftentisse ved en 22 tiden, og så ud igen om natten i de første 14 dage ca ved en 1.30 tiden og så op om morgenen kl 5:-).
    Vi trak den så ca 15 min. hver nat

• #5   28. jul 2008 Hos os er det omkring ved 6-tiden om morgenen, at den lille gerne vil ud. Ind imellem har det allerede været ved 5-tiden, men så får han besked på at sove videre - det gik ikke så godt i starten, men bedre nu. Det hjalkp at vende ryggen til ham, så lagde han sig ned og sov videre.

• #6   28. jul 2008 Vores hvalp, kommer ud i haven ca 22 - 2230 og så først kl 6 eller 7, men der skal vi så også vække ham. og han kan godt efter tisseriet sove til kl 9-10tiden..

• #7   28. jul 2008 Min Mynte er en rigtig B-hund. Hun går i seng omkring midnat, og står først rigtig op igen omkring kl. 8-9 stykker. (det sidste og det første vi gør er at gå ud og tisse af).
    Har jeg morgen-job rykker jeg dog tisseturene, så jeg kan få bare lidt søvn, men hun holder stadig sin egen rytme og er Meget svær at få ud de dage inden job kl. 5 om morgenen...
    Hun har sovet alle nætter igennem siden hun var 8 uger.

Kommentér på:
til jer med lille ny...

Annonce