{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

hjælp vores hunde tisser indenfor ;( {{forumTopicSubject}}

hej med jer allesammen,Tyson og Balou er begyndt og tisse indenfor herhjemme,og det vi godt trætte af kan vi sige!..
nu er vi begyndt og smide dem udenfor når de pisser herinde,og skælde dem ud når det sker..
vi var hos dyrlægen idag og få nogle gode råd,og hun sagde vi skulle vise dem hvem der bestemte,når vi giver dem mad skulle vi lade som om vi spiser deres mad inden de får,vi skal gå først ud af døren herhjemme,ik ligge i sofaen eller sengen,så skulle de kunne forstå hvem der bestemmer,og sige NEJ når de laver noget de ik må...
det er kanon hårdt alt det her,men vi er så pisse trætte af det her ;( har i ellers andre gode råd til hva vi kunne gøre,så må i meget gerne skrive,for kan snart ik holde det ud mere.. hav en god aften!..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp vores hunde tisser indenfor ;(
  • #1   16. nov 2005 Kan desværre heller ikke hjælpe jer, da jeg har samme problem med vores hanhunde Har forhørt mig om det ved en adfærdskonsulent, men de kunne heller ikke hjælpe, da vi har 2 dominerende hanner og 2 kønsmodne tæver.

Jeg forstår fuldt ud din frustration, for vi er også temmelig træt af det ;o(

• #2   16. nov 2005 ja,det er sempelthen så hamrende irriterende,kan slet ik beskrives,selvom man holder øje med dem,så pisser de når man lige har kigget væk,men er selvfølig ik hele tiden,men 2-5 gange om dagen..
    nu skal i høre,har lige snakket med Tysons hundeavler,hun siger man skal købe et transport bur,der skal de være når man ik er hjemme,for de tisser/skider ik der hvor de sover!..
    og når de tisser eller laver derhjemme,så skal man kalde dem over til sig og sige højt,HVEM ER DET,NEJ,HVA ER DET FOR NOGET OSV,og så der en af dem der vil ligge ørene ned og smutte,og så har man sønderen,og så skal hunden ind i buret og skamme sig i noget tid..
    ingen hund i sengen/sofaen osv,de skal virkelig vide hvem der er højest og bestemmer,og det har lykkes med hendes 2 han hunde,man skal bare være hård... så det prøver vi fra nu af,vi gider ik det her mere...ævæv..

• #3   16. nov 2005 Kan den ene være kommet i lømmelalderen??

• #4   16. nov 2005 Undskyld, men synes ikke det lyder som en god løsning, din opdrætter er kommet med. Jeg ville ikke gøre sådan

• #5   16. nov 2005 vi har prøvet alt,og syntes ik de skal kastereres de 2 små vi har!.. vi gør det for og vise dem hvem der bestemmer,og skulle ik gå så så lang før de finder ud af det.. hellere det,end vi bliver så trætte af det og kommer af med dem ;( hvis du forstår janni.. har stået på længe,og nu kan vi ik mere..

• #6   16. nov 2005 Du skal ikke lytte til opdrætteren, det er for sent at skælde ud når uheldet er sket, men du må gerne råbe så billederne falder ned af vægen, når du ser at de gør det.

• #7   16. nov 2005 nu kan det her diskuteres meget ;( men en hund er jo ik dum,når de har tisset herhjemme og siger noget til dem,så kan man jo egentlig se hvem der smutter og ligger sig i sin taske... hva ville i så gøre hvis det var jer?...

• #8   16. nov 2005 Hmm, tror ikke det er så smart at lægge dem ind i kassen som straf, Kassen skal jo være et sikkert og trygt, godt sted og være - ikke et sted hvor man er fordi man har fået skæld ud

• #9   16. nov 2005 hmm ved snart ik hva vi skal gøre,men nu prøver vi da det er et stort problem herhjemme,og hellere prøve det end vi bliver så trætte af dem... har diskuteret det med mange nu.

• #10   16. nov 2005 lyder godt berit,bare det var vores der gjorde det ;O)

• #11   16. nov 2005 nej det gør jeg ik,for er på arb 5 timer om dagen,så lidt lang tid hvis man skal skælde dem ud.. men når jeg kommer hjem og de lige pludselig har tisset,så får de en skide balle,og kan nemt se hvem der smutter.

• #12   17. nov 2005 berit,det med og stikke snuden ned i lorten har vi så hørt at det ik hjælper ;( men en hund er jo ik dum som folk tror,de kan sgu godt huske hvis de har pisset osv et sted hvor de har gjordt det før... nu prøver vi vores måde,for det her skal der en ende på,er pisse irriterende og komme hjem til... tak for hjælpen..

• #13   18. nov 2005 Mine hunde har også gjort det, og vi gjorde følgende :
    1. Luftede dem hver gang de havde sovet, spist eller leget vildt.
    2. De må ikke ha for meget plads om natten, for så vandrer de bare rundt og besørger sig.
    3. Vask altid af med RODALON der hvor de har tisset, så kan de ikke lugte urinen.
    Det virkede hos os efter 1 uge, så giv det et forsøg.

Knus Jeanett

Kommentér på:
hjælp vores hunde tisser indenfor ;(

Annonce