{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Hvordan klarer jeres det??? {{forumTopicSubject}}

Hvordan klarer jeres hunde denne varme?

Sørger i for at de drikker nok vand, eller lader i dem passe sig selv?

Afkøler i jeres hund, eller ska den selv lægge sig i skyggen?

Min MIlle er ik god til denne varme, hun er ynkelig, og virker helt trist.. Desuden husker hun ik selv at drikke nok vand, så der m jeg hjælpe til.. Og så hvis der er helt vindstille kan jeg godt finde på at hælde lidt vand på dem, så det køler lidt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan klarer jeres det???
  • #2   26. jul 2008 Vores finder selv skygge at lægge sig i når de er ude. Ellers ligger de og daser herinde, når jeg/vi er inde.
    Jeg synes generelt at de er gode til at få drukket vand.

• #3   26. jul 2008 jeg har sådan noget morderne trægulv der holde sig dejligt koldt, så bamse smider benene ud til alle sider og ligger på maven.

eller tager vi ham med i haven og leger vandkamp med man. det både godt aktivering og afkølende

• #4   26. jul 2008 Forsøgte faktisk at få taget nogle gode billeder af den lille i solen, men han gik hele tiden ind i skyggen den lømmel *GGGGG*

• #5   26. jul 2008 Sådan er vores andre hunde os.. frisk på leg hvis det kommer over dem.. men ik mille.. hun plejer ellers at lege helt vildt med de andre.. men ik når det er så varmt..

• #6   26. jul 2008 Mine opfører sig ikke et hak anderledes end alle andre dage....
    Sønnen på 7 mdr er så desværre ikke så nem.... Vil ikke rigtig spise eller sove. Vil helst bare nusse, men så bliver det for varmt.... Så han er en gang pylrerøv i disse dage....

• #7   26. jul 2008 Han har en meget mørk pels, derfor så er han inde i skyggen.
    Han passer sig selv og drikker når han har behov han drikker rigeligt her om sommeren:), og vi sørger bare for ikke at gå for langt med ham.

• #8   26. jul 2008 nu er vi mest hjemme med dem, da Bianca er drægtig.
    men de år hvor vi har været i camping, har vi givet et vådt håndklæde de kan få at ligge på og vi har da også vandet dem lidt.

men ellers herhjemme så klare de det selv, gåture tidligt om morgenen og sent om aftenen. vand klare de selv. der står vand rundt om i huset og i haven

• #9   26. jul 2008 De kan få alt det vand de vil og så i skyggen.
    Pascal skal vi dog holde øje med for han smider sig lige i solen og bliver der tit til man henter ham ind, så han kan være rimeligt dehydreret når han kommer ind, ja man skulle jo lige fatte at hunden ikke fattede at passe på sig selv, men nu kører det, en time i solen og så ind.
    Lige de her dage er vi på udstilling men der er vi også i skyggen og sørger for de har det køligt når vi kører i bil.

• #10   26. jul 2008 Pernille, jov det kan han godt indtil han har venet sig til det lige som os, så han får solcrem på, det giver jeg ham på når jeg ved han vil solbade eller vi er meget ude, men det er kun lige den første uge eller sådan noget.

• #11   26. jul 2008 Cassius klarer det fint. Vi mærker ikke så meget til at det er varmt lige hvad ham angår.

Hvis han har løbet meget giver vi ham en overbruser med haveslangen, ellers klarer han sig selv med at lægge sig, hvor det passer ham og drikker efter behov.

• #12   26. jul 2008 rart at høre det ik kun er mig som "vander" hundene;) *gg*

• #13   26. jul 2008 Vi har 1 lille og en stor balje med vand i haven. Derudover har de andedammen, som de bruger meget tid i og de har 2 vandskåle inde og 2 ude, og de bliver fyldt op mange gange om dagen:-)) Men de har det varmt:-))

• #14   26. jul 2008 Titan virker frisk nok, han er ikke sløv eller noget, er som han plejer, men man kan se at han har det meget varmt, men jeg har masser af vand med ud og så prøver jeg at ungå at gå ud mellem 12-16 da det er for varmt der synes jeg... men her de sidste 2 dage har jeg altså snydt og gjort noget ulovligt.. har været på stranden og fundet et sted uden mennesker hvor vi kunne gå ud og bade og køle ned.. smiley

• #15   26. jul 2008 Vores passer sig selv, om de vil ligge på græsplænen, under et træ, på terassen eller indenfor.. De har både adgang til vand ude og inde, samt får de isklumper med tun i - Det smager MUMS, sammentidig med, at de får vand smiley

• #16   27. jul 2008 Teo kan åbentbart ikke få det varmt nok, han ligger i solpletterne på gulvet.
    Skøre hund.

Kommentér på:
Hvordan klarer jeres det???

Annonce