Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring
  • #1   22. jul 2008 Hmm
    Det undre mig bare at sidst jeg fik mille parret , gik det bare super ,altså de hang sammen allerede første gang.
    Men nu har jeg fået en anden han til hende , og ja han hoppede på flere gange men de hang ikke sammen en eneste gang.
    Har i prøvet at det ikke skete ligemeget hvor meget man prøvede?

• #2   22. jul 2008 De skal hænge sammen min. en gang før man kan være nogenlunde sikker på at tæven er drægtig...

• #3   22. jul 2008 det kan godt lykkedes unden at de hænger sammen, men chancen er ikke stor. han lyder til at være en uerfaren hanhund.
    i kunne måske inseminere

• #4   22. jul 2008 inseminere er det ikke at gøre for meget ud af det når der ikke er papire på tæven

• #5   22. jul 2008 Er det din Franske ??
    Jeg har ført hørt at de kan have problemer med at parre sig :o)
    Hvis det drejer sig om en uerfaren hanhund, må i bare blive ved at prøve, da han jo bare skal finde Taktikken :o)

• #6   22. jul 2008 Han er meget ivrig , han kan slet ikke styre det.
    Så det er lidt træls syntes jeg ..
    Men vi prøver igen idag

• #7   22. jul 2008 Jeanett L
    Nej det er min labbe , Luna er slet ikke en egnet mor *GG*

• #8   22. jul 2008 Men en jeg kender som avler sagde at jeg ikke skulle regne med at det lykkedes første dag

• #9   22. jul 2008 Tina F
    Jeg læste også et eller andet sted at hannen sommetider skal have hjælp , men hvordan hulan gør man det?

• #10   22. jul 2008
    Connie J - kennel Nezumi
    jo det er det måske ved det ikke , men hun var til dyrelæge for en lille mdr siden til sidt årlige tjek , han sagde at der ikke var noget i vejen for at prøve igen , også bliver der holdt SKARBT øje med hende til det sidste så vi ikke skal gennem turen en gang til , det klare jeg simpelthen ikke.
    Der er intet i vejen med mille , de kan ikke forklare hvorfor det gik som det gik.

• #11   22. jul 2008 nej du kan ikke regne med det lykkedes den første dag.
    Guchi hoppede også af og på flere dage indtil den rigtige dag åbenbart var der.

men mange unge uerfarne hanhunde, kan ikke finde ud af det.
    nogen har lært deres hanhunde, at de må hjælpe dem.

Der kan jeg ikke råde, for det forstår jeg simpelthen ikke kan lade sig gøre. De hanhunde jeg kender, hopper af lige så snart der kommer mennesker hen imod dem.

• #12   22. jul 2008 Hjælp til han hunden gøres følgende.
    Støtte tæven, når han springer sørger man for at styre tæven i position, evt. hqvæe/sænke hendes bagpart, virker det helelr ikke. er det fat i kalorius og styre til smiley Ganske som med mennekser

Og nej det er ikke mere besværligt end alt andet og hannerne skal da bare lære at man er med, så fungere det helt fint.. når vi parre sidder jeg altid sammen med hundene med fat i tævens halsbånd, og så får han hjælp fra 1 gang hvis det er nødvendigt.

Man slipper også for alt det trækken rundt i hinanden når man har fat i dem fra startem

Held og lykke

• #13   22. jul 2008
    Connie J - kennel Nezumi
    Jeg fatter heller ikke hvordan de gør det , for bare jeg rejste mig op så var han hoppet af .
    Iøvrigt så var han så ivrig og overanstrengt at han til sidst stod og kastede op.
    Lykkedes det ikke at få hende drægtig så vil jeg ikke forsøge mere, så må det være sådan det er

• #14   22. jul 2008 held og lykke med det.

hvis jeg var dig, ville jeg ikke lade dem prøve så længe at han bliver så udmattet.
    hvis det ikke er dagen, tapper man ham jo for alt energi, så er det bedre at prøve dagen efter.

• #15   22. jul 2008 Connie J - kennel Nezumi
    ØV desværre lykkedes det heller ikke idag.
    Hun er på 13 dagen idag og er meget villig , men det er som om hun ikke vil stå stille har prøvet at holde hende men så kaster hun sig bare om på ryggen og vil nusses!

• #16   22. jul 2008 det er ikke sikkert hun er helt klart endnu. selvom hun stiller sig.
    vi var lige ved at opgive med Guchi og Bianca, han hoppede på og hun knækkede sammen i bagkroppen, men stillede sig ellers fint.

hvilken dag blev hun parret sidst.

mit bud er at prøve igen i morgen.

• #17   23. jul 2008
    Connie J - kennel Nezumi .
    hun blev parret i går og han kommer igen idag , hvis de heller ikke hængersammen denne gang skulle jeg så prøve at hoppe 1 dag over ?

• #18   23. jul 2008 normalt ville jeg have hoppet en dag over, men jeg syntes, hun er så langt henne at jeg ikke rigtig tør. hvis hun blev parret på 12 dagen sidste gang, så skal det være her omkring hun skal parres denne gang også.

• #19   23. jul 2008 Det må være den 14 dag idag hvis hun startede den 10 juli hvis man tæller dagen med ?
    sidste gang blev hun parret på 14,16 og 18 dagen .
    Men løbetider er vel forskellige ? hun skyder halen helt til side men hun knækker også sammen i bag kroppen som din bianca , men hun har så travlt med at se efter hvad han dog laver deromme smiley det er som om hun har lidt for travlt med at lege med ham , hvor han der imod kun tænker på at parre

• #20   23. jul 2008 Hun bløder stadig en lille bitte smule ikke sådan rødt rødt som i starten.

• #21   23. jul 2008 nu skal jeg lige høre.
    parrede de sig i går?

du kan godt regne med at det er på nogenlunde samme dage, hun vil parres som sidst og så er det jo først nu hun er højløbsk.

på din beskrivelse af blodet, passer det også. når hun er højløbsk er blodet gennemsigtigt lyserødt.

sådan sm du beskriver hende, lyder det til at hun ikke er helt parat til parring.

• #22   23. jul 2008 ja de parrede sig men de hang ikke sammen , selvom han sprang på 20 gange..
    Blodet ligner nærmest tynd rød saftevand.
    Jeg er måske lidt dum for jeg troede ikke hun ville hvis ikke hun var klar.
    sidste gang hun var i løb og blev parret ville hun ikke , hun spænede op til døren med halen mellem benene , så prøvede vi igen på 14 dagen og der ville hun godt , måske skulle vi prøve igen idag , springe imorgen over og så på fredag igen , der var en der fortalte mig at det SKAL ske inden 48 timer efter ægløsning , men det er jo ikke nemt at vide hvornår det er

• #23   23. jul 2008 Et eller andet sted så er jeg så led ved at blive ved med at plage de stakkels mennesker med han hunden , men jeg gør det selvfølgelig hvis der skulle være en chance for at det lykkedes:)

• #24   23. jul 2008 netop på den måde skal blodet se ud.

ja hvis du prøver i dag, springer i morgen over og så igen fredag.

sidste gang var hun jo uerfaren. måske derfor hun er anderledes denne gang.

Kommentér på:
Parring

Annonce