{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Signe .
Signe .
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 9

Amerikansk Bulldog (Spørgsmål) {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg ikke den store viden om "muskelhunde" Har dog haft labber i 13 år, så kender lidt til hunde. Nu er jeg blevet forelsket i en amerikansk bulldog, og vil høre/vide om gode råd og andet der kan fortælles om den, så har du/i erfaring med med omtalte hund hører jeg gerne om jeres erfaring om motion/træning/foder/børn osv..
mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amerikansk Bulldog (Spørgsmål)
  • #1   17. jul 2008 Mine erfarring indenfor dine nævnte områder.

Motion: Min er en hvalp på 4½ måned og vi går 3-4 gange dagligt, hvor den ene tur er på ca. 30 min. og de 2-3 andre er 10-15 min.

Træning: Meget lærenem. Mener dog at man SKAL gå til træning.

Foder: AB'er har tit hudproblemer, så det optimale er vidst allergifoder !!

Børn: Meget gode for børn som gerne vil lege, kan dog være lidt voldsom.

Andet du vil vide?

• Signe .
    Signe . Tilmeldt:
    feb 2008

#2   18. jul 2008 * Puha maven vokser *
    Det var en dejlig beskrivelse, nok det jeg ønskede at høre smiley Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på når jeg skal ud og kigge på hvalpe?

• #3   18. jul 2008 prøv, at tage på nogle af showene... så kan du møde folk, der har dem og hilse på hunde og finde ud af evt. kenneler.. smiler

• #4   18. jul 2008 kan kun tilslutte mig :o)
    omkring aggressivitet - har en tæve der har udviklet sig til ikke at kunne med andre hunde - ser det dog ikke som et problem da hun ikke opsøger dem selv, men hvis du en msse socialt med andre hunde er det ikke sikkert det kan lade sig gøre.
    derudover bør du også være opmærksom på at du ikke kan komme til træning mange steder da de ikke vil tage hunderacen ind...
    men men men, verdens mest loyale elskelige hund

• #6   18. jul 2008 Jeg vil anbefale at man køber hvalp hos en seriøs opdrætter. da allergi og HD er udbredt hos racen.

• #7   18. jul 2008 Asbjørn: Jeg har helt sikkert udtrykt mig forkert, men det jeg mente var at man skal tænke på at det måske ikke bare lige er det billige DOGZ du kan give din AB'er, man skal tænke på at det kan blive dyrt med foder hvis de har allergi.

• Signe .
    Signe . Tilmeldt:
    feb 2008

#8   18. jul 2008 Fik en dejlig snak med "puha maven vokser" og vil sige tak for de andre indlæg der er kommet her, har valgt at sætte mig mere ind i denne dejlige race, og følge de forslag der er kommet, mhs til træning er det intet problem da vi har en der træner rotter og muskelhunde i mit nærområde
    mvh

Kommentér på:
Amerikansk Bulldog (Spørgsmål)

Annonce