233 visninger
|
Oprettet:
Forsikring. {{forumTopicSubject}}
Jeg er lidt i tvivl om jeg skal lave en sygeforsikring til min hund. Er det godt/almindeligt eller?
Ud over det er jeg lidt sent ude mht. ansvarsforsikringen. Jeg har læst nogle gamle tråde, men ud over det der står i dem, er der så nogle af jer der kan anbefale nogle selskaber?
Venlig hilsen Ida.
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 27 Svar: 69
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 27 Svar: 69
...hos dyrekassen. Vi har heldigvis ikke haft brug for dem endnu...
jul 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 199
Jeg synes at det er en god idé at lave sygeforsikring på din hund. Jeg synes det er en god tryghed, hvis man skulle være så uheldig at hunden brækker benet eller noget. Det er de færreste der har 10.000 kr. på hpnden, HVIS det skulle gå galt. Jeg bruger Nord forsikring og betaler 12-1300 kr. om året for ansvarsforsikring og sygeforsikring.
jul 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 199
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 51 Svar: 204
En ven af mine forældre frarådede det fordi min hund er uden papirer og ikke så dyr. -dvs det vil være nemmere at aflive den og anskaffe sig en ny...Men sådan vil jeg aldrig kunne se på det.
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 28
EN ting er sikkert, din hund er 10 gange bedre stillet hvis du har en forsikring, da det aldrig vil være en økonomisk faktor der vil afholde dig fra at helbrede eventuelle sygdomme eller få foretaget dyre operationer.
Vil klart anbefale en forsikring!!!!
Stefan
Forsikring.