{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Max er forsvundet! {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Min mormor og morfars hund Max. er idag forsvundet fra deres bil da de var på indkøb i Føtex.
Det skete imellem kl. 11.00-11.30 da min mormor og morfar skulle ind og handle, så lod de Max blive i bilen, hvilket han tit har prøvet - han plejer at lægge sig til at sove. Men da de kom tilbage var Max væk smiley

Det er selvfølgelig meldt til politiet og dyreværnet - men det er ufattelig bekymrende at lille Max måske er derude et sted. Bildøren var lukket, så vi er desværre bange for nogen muligvis har lukket ham ud eller taget ham.

Max er en Hvid Schæfer (Langhåret) 7 mdr. gammel og har et rødt halsbånd på hvor der står navn og telefon nummer. Han er chippet og det hele -

Håber nogle har set ham eller ved noget. (Det skete i Herning ved føtex på pakerings pladsen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Max er forsvundet!
  • #1   12. jul 2008 Man låser sQ da sin bil efter sig?? I hvert fald hvis hunden bare går med alle og enhver...

Men håber da de finder den...

• #2   12. jul 2008 det var dog skrækkeligt..
    håber den bliver fundet igen...

men næste gang bør de nok låse bilen, man kan ikke stolepå nogen

• #3   12. jul 2008 Nej.. Men det er lidt for sent nu at lave om på. Vi kan vel alle glemme at låse en dør? Jeg ved det ikke. Ved ikk om de plejer at låse døren eller hvad de gør. Ved bare at det er frygteligt at folk lukker hunden ud, - uanset om døren var låst eller ikke låst.

• #4   12. jul 2008 Håber i finder den.

Jeg er snart så træt af folk der ikke kan kende forskel på dit og mit i den verden her.

• #5   12. jul 2008 Mie A
    Tror ikke lige det er det hun har brug for at få afvide nu!!!!

Håber virkeligt i finder Max igen??? Og i god behold.

• #6   12. jul 2008 Mie A - Det er nok også lige det hun har brug for at vide nu...

Ligegyldig om døren var låst eller ej, så skal folk sgu holde nallerne fra andres ting!!

Håber at i finder Max igen...

• #7   12. jul 2008 Puha Majbritt. Jeg håber Max bliver fundet hurtigt og i god behold. Jeg skal nok kontakte dem jeg kender i Herning og be' dem om at holde udkig.

Låst dør eller ej, så syntes jeg også det er utroligt, at folk ikke kan kende forskel på dit og mit :o(

• #11   12. jul 2008 Jeg går ud fra at der har været et par af vinduerne der har stået på klem ?.
    Kan Max ha klemt sig ud af et af dem ?, for man skal lige tænke på, at selvom en hund kan se ret stor ud, så kan de komme igennem meget smalle passager hvis de vil.
    Og en hvalp på 7mdr. tja, den vil gerne på opdagelse, eller måske har han savnet sin mor og far og har klemt sig ud, for at prøve at finde dem.
    Det gør mig forfærdeligt ondt for Max`s ejere.

Jeg tænker så på, de at ALLE store butikker har overvågningskameraer overalt, så spørg om i eller de vil se båndet fra de kameraer der overvåger det sted bilen var parkeret på, så i kan se om Max er stjålet eller han selv er smuttet ud på en el. anden måde, det kan da gi en retning hvis han selv er smuttet el. et nr.plade nr. hvis han er taget og er blevet kørt væk.
    Der er flere hunde der er blevet fundet på den måde, altså ved at tyvens nr.plade er optaget, så politiet har kunne kører lige hjem til dem og har ku hente vovsen igen.

• #12   12. jul 2008 forfærdeligt men send mig samme ting som du sender til Pinky så smider jeg ham på de sider med Hvide schæfer jeg er medlem af samt min egen.

• #13   12. jul 2008 Det er jo forfærdeligt,Skal nok holde øjne og øre åben,Vi bor ved Tarm så det er jo ikke langt fra Herning.Ellers efterlyser vi den inde på hvores hjemmeside for hvide schæfer .Hvis det er ok.
    Håber så enderligt at den bliver fundet.

• #14   12. jul 2008 Det er jo forfærdeligt, og især hvis den er blevet stjålet. Fatter ikke nogen kan gøre det.
    Prøv også at sætte en efterlysning ind på dyrenes beskyttelses hjemmeside.

Håber inderligt de finder ham igen.

• #15   12. jul 2008 Jeg har kontaktet mine venner i Herning og omegn og har skrevet en efterlysning i min msn-tekst. Håber det er OK? Jeg leder selvf. også selv (bor i Holstebro, men det er alligevel tæt på)

Kommentér på:
Max er forsvundet!

Annonce