Max er forsvundet! {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Min mormor og morfars hund Max. er idag forsvundet fra deres bil da de var på indkøb i Føtex.
Det skete imellem kl. 11.00-11.30 da min mormor og morfar skulle ind og handle, så lod de Max blive i bilen, hvilket han tit har prøvet - han plejer at lægge sig til at sove. Men da de kom tilbage var Max væk
Det er selvfølgelig meldt til politiet og dyreværnet - men det er ufattelig bekymrende at lille Max måske er derude et sted. Bildøren var lukket, så vi er desværre bange for nogen muligvis har lukket ham ud eller taget ham.
Max er en Hvid Schæfer (Langhåret) 7 mdr. gammel og har et rødt halsbånd på hvor der står navn og telefon nummer. Han er chippet og det hele -
Håber nogle har set ham eller ved noget. (Det skete i Herning ved føtex på pakerings pladsen.
dec 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 477
Men håber da de finder den...
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.231
håber den bliver fundet igen...
men næste gang bør de nok låse bilen, man kan ikke stolepå nogen
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 32
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Jeg er snart så træt af folk der ikke kan kende forskel på dit og mit i den verden her.
sep 2005
Følger: 156 Følgere: 159 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
Tror ikke lige det er det hun har brug for at få afvide nu!!!!
Håber virkeligt i finder Max igen??? Og i god behold.
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Emner: 85 Svar: 1.807
Ligegyldig om døren var låst eller ej, så skal folk sgu holde nallerne fra andres ting!!
Håber at i finder Max igen...
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.465
Låst dør eller ej, så syntes jeg også det er utroligt, at folk ikke kan kende forskel på dit og mit :o(
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Kan Max ha klemt sig ud af et af dem ?, for man skal lige tænke på, at selvom en hund kan se ret stor ud, så kan de komme igennem meget smalle passager hvis de vil.
Og en hvalp på 7mdr. tja, den vil gerne på opdagelse, eller måske har han savnet sin mor og far og har klemt sig ud, for at prøve at finde dem.
Det gør mig forfærdeligt ondt for Max`s ejere.
Jeg tænker så på, de at ALLE store butikker har overvågningskameraer overalt, så spørg om i eller de vil se båndet fra de kameraer der overvåger det sted bilen var parkeret på, så i kan se om Max er stjålet eller han selv er smuttet ud på en el. anden måde, det kan da gi en retning hvis han selv er smuttet el. et nr.plade nr. hvis han er taget og er blevet kørt væk.
Der er flere hunde der er blevet fundet på den måde, altså ved at tyvens nr.plade er optaget, så politiet har kunne kører lige hjem til dem og har ku hente vovsen igen.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 6 Svar: 148
Håber så enderligt at den bliver fundet.
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Prøv også at sætte en efterlysning ind på dyrenes beskyttelses hjemmeside.
Håber inderligt de finder ham igen.
dec 2007
Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 95
Max er forsvundet!