{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Chip er blevet væk - igen... {{forumTopicSubject}}

Altså, hvor uheldig kan man være? For år tilbage oprettede jeg denne tråd, fordi Lankas chip var pist-forsvundet:
https://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/522041-chip__der_bliver_vaek

Og nu er Aquis også enten blevet væk, eller ihvertfald holdt op med at virke.
Dyrlægen prøvede at aflæse den med hele 4 forskellige scannere, da vi var deroppe i går til det årlige sundheds-tjek og vaccination.

Er jeg bare mega-uheldig, eller har de der chips bare en max-levetid på 12 år?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chip er blevet væk - igen...
  • #1   13. nov 2019 Gaias chip var.ohså pist væk da jeg fik hende og tog hende til dyrlægen for første gang. Hun blev vendt og drejet, flere scannere blev forsøgt, men den var pist væk, så hun fik en ny - ved næste dyrlægebesøg var den så dukket op igen, så der fandt vi to smiley

Den første chip virkede on/off hele hendes liv - der gik helt sport i at prøve at finde begge to, men det lykkedes kun nogen gange.

• #2   13. nov 2019 Ved forrige kuld fortalte vores dyrlæge under chipning, at det ikke er så sjældent at chippen bliver knust under hvalpeleg, da sådan en spids tand nemt kan ødelægge chippen. Den kan i øvrigt også godt smutte ud af "injektionshullet" igen, hvis det bløder.

• #3   14. nov 2019 Lunas forsvandt også. Vi kontaktede den dyrlæge, der havde chippet hende, inden jeg fik hende hjem. Han scannede hende og tog røngten (?) - væk var den. Da var hun 1 år gammel. Han skød en ny i.

Kommentér på:
Chip er blevet væk - igen...

Annonce