{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

hvor svært må det være... {{forumTopicSubject}}

.. at få godbider ud af sådan noget aktiveringslegetøj??
har lige købt sådan en gummibold i dag med lotus med huller i og nu ligger hun og kæmper med at prøve at få de kyllingetern ud som jeg har smidt ned i den;-D men synes ligesom ikke rigitg hun får noget ud..det er som om hun ikke rigtig fatter at den skal smides lidt rundt før det kommer ud.. er det for svært for hende? har puttet godbiderne ind gennem hullerne så de burde jo også godt kunne komme den anden vej..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor svært må det være...
  • #1   10. jul 2008 Kyllingetern fra køleskabet er altså meget klistret, og hænger garanteret godt ved siderne..
    Og hvis ikke hun får noget ud af det, så stopper hun bare på et tidspunkt, så hvis jeg var dig, så ville jeg blande lidt foderpiller i sammen med kyllingetern, de kommer ud, og så lugter de også af kylling jo ;o)

• #2   10. jul 2008 Lige efter jeg havde skrevet indlægget fik hun åbnet bolden:-) Men ja, hun virker som om hun synes det er sjovt..nu er farmand lige kommet hjem og så er alt andet ligemeget for hende, men jeg tror faktisk jeg vil prøve at putte en lille smule frikadelle i, det er lidt tungere end kyllinge tern og dét er hun i hvertfald helt vild med:-)

• #3   10. jul 2008 Altså tør kost er det bedste at bruge i sådan en bold for hvordan vil du gøre den ren inden i??
    Der kommer nemt til at sidde noget kylling eller frikadelle derinde også bliver det muggent og ulækker og din hund bliver syg hver gang bolden har været i brug.. ikke så smart.

Kommentér på:
hvor svært må det være...

Annonce