Pludselig kan de li' min hund..... {{forumTopicSubject}}
Laura har altid været "lidt" for hyper efter min mors smag og hvergang vi har haft gæster har hun også spasset helt ud i glædesrus...
Har haft lyst til at slå hende ihjel når hun hoppede op af alt og alle......
Men her på det sidste har hun altså oppet sig og er pludselig røget ind på nogle hitlister....
Min mor er begyndt at gå med hende ( Fordi at jeg ikke selv kan pga graviditet ) og synes at hun er rigtig sød og velopdragen nu. Fortæller andre om den søde hund osv *G*
Her i weekenden var Svigermor så på overnatningsbesøg og hun forelskede sig også helt i den lille bastard.
Ih og åh og hun var bare SÅÅ sød og en rigtig lille puttehund og kærlig og alt det der som jeg jo godt vidste men som andre overså før......
Hun har ligefrem spurgt om hun må passe Laura i nogle dage på et tidspunkt..
Så nu er min hund pludselig vildt populær *G*
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 163 Svar: 1.197
Hvornår er det du skal Fole;) er det snart lige op over;)
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Og Svigermors tilbud er sikkert velkommen når den lille er ankommet, hvor der jo så ikke vil være helt så meget tid til vapsen....
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Har termin om 9 dage.... Der er godtnok lang tid til :-S
Eva - Ja, vil også overveje det. Er bare bange for at Laura bliver spoleret af al den opmærksomhed hun vil få ;-P
Men hun ér faktisk allerede indskrevet til ferie hos Jeanett ( med Mickey ) Herindefra, når jeg skal føde.. Så vi mangler ikke pasningsmuligheder , hehe..
DG - Min svigermor vil HELT sikkert godt ha' hende.. Hun skal overtage hendes forældres Cockerspaniel når forældrene ikke kan mere ( De er gamle og syge men skulle alligevel ha' hund................ ) og den er slet ikke puttekælen som Laura... Så hun sad og snakkede om at bare dog Lukas havde været som Laura *G*
Jeg har termin den 16. Juli...... Fødte dog vores første barn 14 dage før termin så man kan jo altid håbe
feb 2008
feb 2008
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
DG - Vil gøre mit bedste ..... Min svigerinde har sat sine penge på idag, men det er vist ikke det bedste bud.. Føler mig ikke så fødeagtig idag .. Desværre..
feb 2008
Pludselig kan de li' min hund.....