{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Årh . Stakkels baby dog . {{forumTopicSubject}}

Ja . Mig og min veninde var i Århus i fredags (Hvis hun er kommet mig i forkøbet herinde, så beklager jeg) og skulle have en hyggelig dag .

Vi ser på denne tur tre hvalpe, alle i muskelhunde race . 2 amstaff hvalpe blandt andet . To hvalpe, der kunne få mig til at overfalde deres ejer på åben gade, uden hæmninger !!

Den ene, er en smuk lille fis . Men men . Så kigger vi den i hovedet . De har åbenbart haft lyst til at få en hund med kuperede øre . Åh . Jeg ved sgu ikke om de bare selv havde taget en saks og klippet, men kuperede øre var det i hvert fald ikke . Eller, jo . Men meget ekstremt . Der var intet tilbage . Intet overhovedet, andet end øregangen . ALT var klippet af den stakkels lille mus . Og så hiver de den bare afsted ned gennem strøget .

Den anden . En blå lækker amstaff . Maks 11 uger gammel . PUMPET med pis og lort for at denne hund skulle blive stor og fuld af muskler . Har aldrig set noget så bizart før . En hvalp på 11 uger, med flere "muskler" end en voksen hund kan nå at træne sig til på naturlig vis næsten .

Åh hvor har jeg nogle ange lyst til at give folk en ORDENTLIG røvfuld !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh . Stakkels baby dog .
Kommentér på:
Årh . Stakkels baby dog .

Annonce