{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm..
  • Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
    #1   7. nov 2005 Det er ikke noget folk kan blive enige om, så gør hvad du synes er rigtigt.

• #2   7. nov 2005 Jeg har det som Heidi og mener ydermere at de hører til på minde sider ...

Knus

• #3   7. nov 2005 Uha, det er emne, der ofte bli´r debateret herinde *ss*. Gør , som du har det bedst med.
    Personligt synes jeg, det er helt ok, at vise sin døde hund frem herinde også. Det er jo osse en måde at mindes den på.

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
    #4   7. nov 2005 Kathrine: Sådan er der mange af os der har.

• #5   7. nov 2005 Det er jo et hundegalleri, ergo syntes jeg det er helt fint at der hunde herinde som ikke længere er i blandt os...............jeg synes også at det er ok at oprette en død hund herinde, men det er jo ikke nok at jeg syntes det, mindst 4 andre der kan levere 10 point skal syntes der samme:o)
    Men grunden til jeg syntes det, det er at det som sagt er et galleri hvor man kan oprette sine dejlige hunde, og tage dem frem og kigge når man har lyst, der er jo rigtig manger herinde der benytter det kun som galleri - og hatten af for at de kan lade være med at blande sig her i debatten, for jeg kan ikke:o)

Og man behøver jo ikke udfordre og bedømme hundende hvis ikke man vil det, men lad dem da for ejerens skyld komme ind så de kan gå i ro og mag og nyde dem.

• #6   7. nov 2005 Kathrine, hvis du skrev det, så tror jeg bestemt også at folk ville respektere det.

• #7   7. nov 2005 Jeg går faktisk og tænker på at oprette mine gamle Mops piger, Kamilla & Rhiannon herinde - for jeg har ikke nogen billeder af dem, det har kun mine forældre, og dem vil de jo ikke af med.
    Så en dag der kommer de, men jeg vil bestemt heller ikke have nogen skal udfordre dem - men håber derimod de vil blive vel modtaget.
    Men kommentare og bedømmelser viser jo bare at folk syntes din hun var smuk.

• #8   7. nov 2005 Der skulle stå: HUND var smuk:o)

• #9   7. nov 2005 Syntes det er svært.. men eftersom at de fleste ikke syntes om det tror jeg ikke at jeg vil oprtte hende.. men man ved jo aldrig om hu en dag kommer herind.. ö

• #10   7. nov 2005 Jeg har to døde hunde. De er på Regnbuebroen nu.
    Jeg skriver til dem på Dyremindet, for der syntes jeg de hører til.
    HG er et dejligt Galleri, og det er rart og vide at hundene er i live som man ser her.
    Men dem der har lyst til at vise deres døde hund frem på HG må da gerne det hvis de syntes.
    Jeg vil bare ikke gøre det.

• #11   7. nov 2005 Oprette.....er det ikke et sted hvor man kan tænde lys for dem?

• #12   7. nov 2005 Jo Dyremindet er et sted der tændes lys.

Man kan sætte billed på i 3 mdl.

derefter kan man betele for at få det fast på.

De fleste vælger kun og tænde lys.

• #13   7. nov 2005 Ja, det plejer jeg nu også - lige bortset fra i dag, der bed jeg selv om udf. og glemte at sige hvem hun helst ikke ville udfordres af........
    Men ellers siger jeg også pænt nej tak.

• #14   7. nov 2005 BAD selv om........sprogspasser..

• #15   7. nov 2005 Ja, jeg har også stadig Zita herinde, af den simple gund at jeg ikke endnu har kunnet få mig selv til at slette hende.
    Jeg er selv glad for af og til at kigge ind på hendes side og mindes hende lidt.
    Og hvis folk ikke synes at det passer sig at en død hund er herinde, ja så kan de jo hoppe videre. Jeg har skrevet i hendes navn, at hun er død, for så har folk valget inden de klikker ind for at se hende.
    Og desuden synes jeg ikke at det er passende at hun deltager i udfordringer.
    Men slettet, det bliver hun først den dag jeg er klar til det.
    Jeg kunne ikke finde på at oprette en af vores andre hunde, der nu er døde, men da ZIta var her inden hun døde, så fik hun lov til at blive.

Kommentér på:
hmm..

Annonce