amstaff pumpet med hormoner! {{forumTopicSubject}}
nu bliver jeg nødt til at komme ud med det.....den nye trend indenfor unge indvandre er at pumpe sin hund med hormoner så den bliver større end alle andres.....vil sige at min kæreste er selv udlænding så det her er ikke for at generalisere eller være fordomsfuld og racist men vi har set det nu 4 gange med forskellige hunde hvor hans bekendte fylder dem med det lort og vi kan kun tage SKARPT afstand til det. fatter det slet slet ikke og det kan måske forklare hvorfor kamphundene bliver mere og mere agressive og hvorfor der hele tiden er nye historier om hunde der angriber både ejer og fremmede dyr og mennesker.man er da blød i bolden hvis man syntes det er okey at sidde og sprøjte sin hund for at få et specielt look ! vores nabo begyndte at sprøjte sin lille 7 uger gamle amstaff hvalp og den er gak i hovedet nu og ser ekstremt mærkelig ud....alt for lille og med meget mærkelige arnold muskler. jeg meldte dem med det samme men hunden har de stadig.....dog bare i en anden lejlighed for alle i blokken var dybt forargede og forlangte at de blev flyttet da der gentagne gange blev fundet "hundens" sprøjter i opgangen. nu bor jeg i et ekstremt godt børnemiljø og i et fantastisk natur miljø....de passede slet slet ikke ind her og jeg finder mig ikke i at folk fylder deres dyr med alt mulig lort og banker deres hund når den tisser indenfor når den kun er 7 uger gammel og ikke bliver luftet.....nogle mennesker burde bare ikke have dyr !
undskyld mit lidt sure opstød men SKULLE bare lige af med det
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.289
det er sgu da for åndsvagt, stakkels hunde
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 1.334
nogle mennesker skulle aldrig ha haft hund, men at de allerede har den som 7uger, siger det meste..
sådan en flok *****************************************
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 103
jul 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 66 Svar: 469
Det kan kun være farlige hunde vil jeg mene . Hvis altså bivirkningerne er de samme hos hunde, som hos mennesker . Og når det er hormoner der sprøjtes ind, kan foreskellen vel ikke være så stor igen ?!
jul 2007
dec 2007
jul 2007
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 345 Svar: 2.135
dec 2007
jo det var men det er min kærestes families amstaff og ikke bare en amstaff vi fandt på gaden og den er slet slet ikke sådan som dem jeg beskrev. amstaffer er dejlige hunde og har slet ingen fordomme mod dem....tror bare den nye udvikling med hunde kunne forklare en del :S
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.996
dec 2007
har vi ikke været det igennem én gang.hold dig til din mening i indlægget og det var ikke det indlæg jeg lavede. parringen er min sag og et andet indlæg
jul 2007
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.730
De tiltrækker tit de forkerte ejere.
Selvom jeg selv har et par "bette" kamphunde, så håber jeg der bliver strammet op på lovgivningen vedr. kamphunde. De skal ikke forbydes, men det skal koste giga bøder, ikke at være ansvarlig hundeejer.
Med fare for at blive kaldt racist, så er det også et meget monotomt billede man får af indvandere og 2. g.ér og deres hunde.
Jeg så engang en ung araber knægt med guldkæder og det hele, og så gik han tur med en labrador
Det så bare helt mærkeligt ud, for det er jo ikke lige den slags hunde de plejer at have.
dec 2007
så skal du holde dig væk fra roskilde området :S
dec 2007
hahahahahaha det gad jeg godt have set :D:D:D:D:D:D:D:D
jul 2007
Haaaha . Sjovt . Men det er lidt som min far . Han er . Ja, han er vel typen man lige ville forvente havde en stor muskelbasse . Han er solarie brun, muskuløs, tatoveringer og hele baduljen .. Han har en tjekkist rottehund .
nov 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 38 Svar: 153
Meen ja det er yderst grotesk og synd for dyret, da det de bruger hovedsagligt er testetoron (mandligt kønshormon) og det gør altså hundene mere hidsige..
En ting er jo hvad vi fylder i os selv. MEN fandme ikke hundene, det er dybt dbt ansvarsløst
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 122 Svar: 616
dec 2007
vil prøve at skrove en mail indtil dem og så se om de tager affære.....det ville være rart hvis nogen gjorde noget så man ikke behøvede at græde indeni hver gang man ser dem slæbe afsted med hunden
dec 2007
får så ondt i min mave.....hvor er det bare synd for de hunde og de mennesker/dyr der kommer til at kikke på dem på det forkerte tidspunkt midt i en humørsvingning :S:S:S:S:S:S
jul 2007
En aften i byen, havde den ene af dem taget sin hund med op på en balkon nærmest (Der hvor vi går i byen, er der et spisested, der ligger oppe på, ja det svarer vel til omkring 1 sal), der smed han hans unghund (den har været nogle måneder) ud over, og sagde til hans forsvar at det var så den kunne lære at livet ikke altid var sjovt . Den skulle lære at være hårdfør .
Jeg var der ikke selv, og det skal han vidst være taknemmelig for . Jeg var brændt fuldstændig af .
Men, ham der ejer diskoteket blev vidst så tosset over det at han gik til politi osv, og jeg har i hvert fald ikke set hundene efter den episode skulle være sket . Så man kunne jo håbe på der var blevet gjort noget fornuftigt ved drengene, og nogle havde taget deres hunde fra dem.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.730
Derudover har jeg dem altid i et lille stof halsbånd og flex liner.
Det sender altså et helt andet signal end hvis de var i store læder seler med nitter,
Jeg gider ikke blive sat i bås med de tabere, der kun har en kamphund som et symbol.
Og det virker. Vi bor i et villa kvarter med masser af gamle mennesker og hunde. Og her er ingen sure miner eller komentarer når vi går med hundene. Tværdigmod er der mange der stopper op, og nysgerrig spørger om hundene.
Jeg oplever aldrig noget negativt, når jeg kommer med mine hunde, og det er jeg ret sikker på skyldes, min måde at komme med hundene på, og min egen udstråling.
jul 2007
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 1.750
amstaff pumpet med hormoner!