Zanto har fået en byld :( Zanto har fået en byld :(
Igår aftes efter vi havde været på aften gå tur, begyndte han at opføre sig mærkeligt, køre numsen hen af gulvet, og var små irriteret over sin numse.
Tænkte at det var nok bare hans anal kirtler, som han plejer at få tømt ved dyrlægen.
Men så i nat, vækkede han mig, - og vi var faktisk vågen fra kl. 04 til vi skulle op kl. 7. Det eneste der hjalp, var nusse hans mave. Han små pev, pustede og opførte sig meget mærkeligt..
Lagde godt mærke til, at han var lidt hævet bagi, men troede det var hans anal kirtler.. Så ville ringe til dyrlægen i dag og få en tid.
Til morgen ville han slet ikke gå, han var hurtigt lige ude i haven, også ind igen.
Så min svigermor har været afsted med ham, da mig og dennis begge skulle arbejde, og ikke kunne få fri. Kunne min svigermor heldigvis.
Også vidste det sig at være en byld Der var heldigvis gået hul på den, inden de kom afsted, ellers skulle han have været i narkose og opereres.. Puha..
Så han fik 2 sprøjter og noget pencilien med hjem, som han skal have de næste 5 dage.
Men han klarede det så flot, sagde min svigermor, og han fik også ros af dyrlægen, trods alt det gjorde rigtig ondt på ham.
Han vil stadig ikke gå, så han bliver båret, hvorhen jeg skal. Og nu ligger han under et tæppe ved siden af mig i sofaen og sover..
Har så ondt af den lille stakkel..
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
God bedring til den bette
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
Rigtig god bedring med ham ....
aug 2006
Følger: 46 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 305 Svar: 1.967
Og dyrlægen sagde også, at hvis de først havde haft en bylde, så har de meget nemt ved at få en igen.
Han er bare så generet af dem, og kan slet ikke finde sig til ro. Også piver han.. Håber han har det bedre imorgen
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
Zanto har fået en byld :(