{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Bare lige en tanke... {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu siddet og bladret igennem hvert emne herinde i generel diskussion.

Og 1 ting undrede mig meget.. Det er at, for DÆVLEN der er mange "fake" diskussioner i forumet.. Og det er ikke det fede at læse.. Måske er der mange fakes.. Men at ævle om det i åbent forum uden man er sikker.. Det er måske ikke fedt for den gældne hundeejer.. Jeg ville da blive ret gal hvis nogen kaldte min hund fake..

Stammer det i bund og grund fra misundelse eller hvad? At man synker så lavt at beskylde folk for at være fake..
For mig ser det lidt ud som om at nogle ikke laver andet end at lede efter fakes.. Og det er da ærgeligt.. For det er da ikke det vi er her for??
Er det SÅ vigtigt at få sparket de fakes ud prompte? I stedet for måske at tage den lidt med ro og finde ud af facts..

Det var vist egentlig bare lige det jeg ville skrive.. Ingen sure miner.. Bare lidt stof til eftertanke.. For det er da lidt surt at læse om "fakes" hele tiden, er det ik?

=)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare lige en tanke...
  • #1   22. nov 2004 Jo det er rigtigt nok at man bliver træt af at læse om fakes hele tiden, men nu har der jo også været mange hunde på det sidste der ha prøvet at komme ind på HG med f.eks. 1 billede og næsten ingen tekst. oplevde også noget tidligere i dag der det var en "ejer" der ikke vidste fødsels året på sin "egen" hund. og når der er nogle der ikke ved det, så synes jeg godt nok det ser lidt mistænkelig ud. eller er det bare mig???

    smiley


  • #2   22. nov 2004 angående adm. så har jeg hørt det er de samme som administrere Bilgalleriet. og tror de bruger meget tid på den side... og "glæmmer" de andre galleri sider men om det er rigtig at det er de samme personer er jeg jo ikke 100% sikker på.. men det er så noget jeg har hørt fra bilgalleriets personer

  • #3   23. nov 2004 Misundelse? NEJ DA!!
    Men irriteret? JA DA!

    Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om din kommentar om nogen er misundlig herinde - det er ihvert tilfælde ingen af de folk der har været på banen idag eller i andre sammanhæng.
    Og sidde og ævle om det i forum hvis man ikke er sikker?
    Jeg er ihvert tilfælde 110% sikker på at der ikke er Cockere der er 80 cm eller Flat Coatet der er 40 cm høje!
    Hvis opretterne ikke nogenlunde skriver det korrekte om deres hund ............... hvad skal folk så tro?
    Og når du nu har været gennem alle de indlæg har du jo også læst indlæget fra "Kisser" og hvis DET ikke har givet dig et hint så ved jeg ikke hvad der skal til.
    Den der kommer igen og skriver t9ilbage - ændre tekst og billeder kommer jo så at sige altid ind 2. gang - og får en forklaring og en undskyldning. De har åbenbart større forståelse for problemet end andre, der har været her et stykke tid og bærer ikke nag.
    Så jeg ser sådan på det: No harm done!


  • #4   23. nov 2004 Det er da helt sikkert et dilemma. For jeg tror, uden tvivl, det er folks reaktioner, der får fakes til at komme ind og drille. Tror simpelthen de synes det er sjovt at tirre og jo mere der skrives om dem, des mere fakes der.
    På den anden side er det jo rart at få en advarsel.

    Ved ikke om det kunne være et alternativ at man bare skriver et enkelt indlæg, hvis man har mistanke til fakes uden der med det samme følger 20 indlæg med, så kan folk selv tage stilling til om det er en fake profil. Og hvis der er nogen, der er uenig så lige skriver det, men folk der er enige behøver jo sådan set ikke nødvendigvis skrive det. Og så lade være med at skrive til selve profilen - dvs så det bliver lidt småkedeligt at fake.

    Laila


  • #5   23. nov 2004 Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg hellere jeg vil læse et indlæg der hedder FAKE! end et indlæg der hedder Udfordringer ;o) Det er som om at de fakes er lidt sjove at diskutere om. Fx for ikke så længe siden var der nogen der også var på hestegalleriet der "klagede" lidt over at det var kedeligt på hundegalleriet. Det kunne jeg følge dem i dengang, men denne fakesperiode vi er kommet ind i nu, så synes jeg bestemt ikke det er kedeligt ;o)

    Jeg håber det er til at forstå (der er ikke noget negativt i det).

    Mvh Rikke


  • #6   23. nov 2004 Nej og det tror jeg er ganske naturligt - især for os kvinder he he - vi kan godt lide lidt ballade og fnidder(jeg selv inklussive) - men det kan fakes helt sikkert også.

    Men ja set i forhold til titler a la udfordringer er det da mere spændende - men endnu mellem dukker der da også andre spændende emner op.

    Laila


  • #7   23. nov 2004 Hej Maria j

    Vil ikke sige så meget...

    Men er helt enig i din holdning..

    Læste om en der havde fået sine hunde stemt ud der var ret gal og spurgte om en forklaring....
    Men så var der ingen der viste noget om det.

    Omvendt syntes jeg det forkert at nogle tager andres hunde og sætter dem på herinde, men igen kan da godt forstå folk bliver ved med det for de får jo næsten mere opmærksomhed herinde end dem med rigtig hunde...

    Maria


  • #8   23. nov 2004 Maria: Der kan vel også ske uheld fra Admins side.
    Jeg føler bestemt ikke at det er nogen herindfra ("gamle")der har stemt hende ud - men måske er det netop FAKE der har drønet rundt og forsaget at hun er røget ud!
    Men den mulighed har I måske ikke tænkt på. Det er bestemt et kendt fænomen at de FAKE der er/har været herinde har generet folk så det batter - så hvorfor ikke også stemme nogen ud?

    mbh Karin


  • #9   23. nov 2004 Jeg har altså på fornemmelsen det ofte er de samme personer der går igen ved de forskellige fake hunde.

    Bare en fornemmelse!

    Laila


  • #10   23. nov 2004 Cirkeline: Der er flere der har mange flere stemmer. Dem får du når du har vundet et vist antal dyster.

  • #11   23. nov 2004 De dyster man har vundet giver flere stemmer.
    Du må ikke spørge om hvordan eller hvorfor men jeg tror det er når man har fået en pokal at man får ekstra.
    May-Britt ved det garanteret - den haj :o)))))


  • #12   23. nov 2004 Uha en masse svar, det er jo dejligt..

    Ja det var ikke negativt ment.. Jeg undrede mig bare over at folk gik så højt op i det.. Kan godt se det ikke er fedt at folk tager andres hunde og opretter..

    Men som foreslået.. Skulle man så bare ikke samle det i 1 tråd? =)

    Og ja.. At læse om "Hvem vil udfordres" er måske ikke det mest sindsoprivende.. Men måske kan der også komme FOR meget fake-sjov.. ?? =)


  • #13   23. nov 2004 Jeg må nok indrømme at der gik sport i den igår. Men de var fake på nær en - Men han svinede folk til og var røget ud på det grundlag alene.
    Jeg kan godt se i bagspejlet hvordan "det lyder" men det gik jo over i en total griner der blev ved.
    Og ren underholdningsmæssigt - der er sgu da kedeligt igen herinde :o)))))

    Nej, godt ord igen.

    mvh K


Kommentér på:
Bare lige en tanke...

Annonce