633 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Måtte løbe for "livet" Måtte løbe for "livet"

Var på vej ud for at gå aftens tur med Ea. Jeg havde ca gået 300 m da der kom en hun løbende mod mig i fuld fart. Ejeren var ikke til at se og jeg andede ikke hvad den hun ville. Tænkte ville den bide Ea eller ville den lege. Den så ikke særlig glad ud. så jeg valgte at løbe alt hvad jeg kunne hen til den nærmeste opgang i det område jeg bor. Hunden lignede en amstaff ( Er ikke sikker ) Og jeg har intet imod racen. Men når den komme løbende uden ejer så tør jeg ikke at tage chancen med at blive stående. Jeg har meldt dem til politiet nu. Ejeren kom så gående så langt efter hunden at hvis den havde gjordt noget så havde personen ikke kunne nå at gøre noget og jeg ved slet ikke hvad jeg havde været i stand til hvis den bed Ea. Syntes godt at flok kan tage deres hunde i snor når de ikke har styr på dem. Det er ikke fedt at møde en hund uden snor hvor man ikke kan se ejeren. Det kunne have gået så galt hvis jeg havde gået med en hund der havde problemer med andre hunde.

Vil bare lige dele denne her oplevelse med jer.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måtte løbe for "livet"
  • #2   15. jun 2008 Hvad har du meldt ?....altså hvad lød anmeldelsen på ?

• #3   15. jun 2008 Ved det godt, men havde ikke så meget lyst til at blive stående.

Sagde bare til politiet at der var en løs hund der havde jagtet mig og Ea og at de godt snart måtte be folk om at have deres hunde i snor på vejene da det ikke er sjovt at løbe for at komme i sikkerhed. Som jeg også sagde til ham, man aner jo ikke hvad hunden ville og om den bare ville lege og når man ikke kan se ejeren ved man jo ikke om hunden er løbet hjemmefra. Jeg ber folk om at holde seres hunde i snor hvis de løber over mod Ea. Man aner jo ikke hvad hunden vil. Så det var ikke en anmeldeste, jeg gjorde dem bare opmærksom på problemet og ejeren så jeg først 5 min efter at jeg havde ringet. Tro da at det var ejeren selvom at hun gik flere meter bag ved hunden.

• #4   15. jun 2008 Jeg passer selv en amstaff til tider ( Kan ses i mit fotoalbum ) Og han er noget så dejlig. Så jeg har intet i mod racen. Om det havde været en labber eller en anden race havde jeg stadig løbet, for man aner ikke hvad hunden ville. Så bare rolig det er intet imod racen for jeg ved godt hvor dejlig racen er.

• #5   15. jun 2008 Team Ea-Vicky : Forstår dig godt, er også ved at være træt af alle de der lader hunden gå uden snor fordi de selv tror de har styr på hunden.

• #6   15. jun 2008 Jeghar prøvet det før over på sjælland. Jeg var ude p aftens tur med min mors rottweiler. Og det gik rigtig godt. Fik trænet med ham og han var bare super. Så kom der en dreng på 8-10 år med en stor golden som han ikke havde styr på. Det endte med af min hund satte sig fast i hans hund og det tog mig en tid at få min mors hund til at slippe. Heldigvis skete der intet udover at drengens forældre nok tænker sig en ekstre gang om næste gang sønnen skal gå tur med hunden. Ikke alle hunde kan lide fremmede hunde og jeg havde 2 med der ikke kunne. Jeg gik med hanhunden og min søster gik med min tæve. Det kan gå så galt og efter min mening skal man have snor på sin hund.

Kommentér på:
Måtte løbe for "livet"

Annonce