Måtte løbe for "livet" Måtte løbe for "livet"
Var på vej ud for at gå aftens tur med Ea. Jeg havde ca gået 300 m da der kom en hun løbende mod mig i fuld fart. Ejeren var ikke til at se og jeg andede ikke hvad den hun ville. Tænkte ville den bide Ea eller ville den lege. Den så ikke særlig glad ud. så jeg valgte at løbe alt hvad jeg kunne hen til den nærmeste opgang i det område jeg bor. Hunden lignede en amstaff ( Er ikke sikker ) Og jeg har intet imod racen. Men når den komme løbende uden ejer så tør jeg ikke at tage chancen med at blive stående. Jeg har meldt dem til politiet nu. Ejeren kom så gående så langt efter hunden at hvis den havde gjordt noget så havde personen ikke kunne nå at gøre noget og jeg ved slet ikke hvad jeg havde været i stand til hvis den bed Ea. Syntes godt at flok kan tage deres hunde i snor når de ikke har styr på dem. Det er ikke fedt at møde en hund uden snor hvor man ikke kan se ejeren. Det kunne have gået så galt hvis jeg havde gået med en hund der havde problemer med andre hunde.
Vil bare lige dele denne her oplevelse med jer.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.303
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 190 Svar: 1.894
Sagde bare til politiet at der var en løs hund der havde jagtet mig og Ea og at de godt snart måtte be folk om at have deres hunde i snor på vejene da det ikke er sjovt at løbe for at komme i sikkerhed. Som jeg også sagde til ham, man aner jo ikke hvad hunden ville og om den bare ville lege og når man ikke kan se ejeren ved man jo ikke om hunden er løbet hjemmefra. Jeg ber folk om at holde seres hunde i snor hvis de løber over mod Ea. Man aner jo ikke hvad hunden vil. Så det var ikke en anmeldeste, jeg gjorde dem bare opmærksom på problemet og ejeren så jeg først 5 min efter at jeg havde ringet. Tro da at det var ejeren selvom at hun gik flere meter bag ved hunden.
feb 2008
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.558
feb 2008
Måtte løbe for "livet"