{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Ang. tavlehunde / muskelhunde. Langt {{forumTopicSubject}}

Hunde uden stamtavle kan sagtens være søde, rare, vellidte og raske hunde..
Og det er egentlig ikke dem som er problemet..
Vi har så tit snakket stamtavler herinde, og MANGE herinde inkl. mig selv, synes også man skal købe en hund med stamtavle, og gerne med DKK tavle, da de har strenge avls krav osv..

- Og nu kommer vi til sagens kerne, ja de efterrygtede muskelhunde. (Og jeg får sikkert på puklen)
De fleste, som er ejer af en muskelhund, (inkl. mig selv) Ville ønske de havde et bedre ryg, end de desværre har. Vi agumentere for vores hunde, og NEJ, ingen skal selvfølgelig sige noget dårligt om vores kære hunde..

Men man er nød til at se problemet i øjnene, og vores hunde er IKKE en labrador.
- og vi burde, som ansvarsfulde muskelhunde ejere, sparre de ekstra penge op, og købe en hund med stamtavle, en hund, som har testede forældre, for diverse arvelige sygdomme, HD osv. OG som er mentaltestet. Hunde som kommer fra ansvarsfulde opdrættere, som ved hvad de har med at gøre, og man er sikker på (Eller næsten sikker på) at man får hunden fra et ordentligt sted.

Og alle os ansvarsfulde muskelhunde ejere herinde, burde (Efter min mening) ikke avle på hunde uden tavle, vi skal problemet til livs folkens! Og det tror jeg ikke vi kommer, før der så småt bliver ryddet op i alt den hovedløse avl der forekommer!

Alt fra mig..
- Lone.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. tavlehunde / muskelhunde. Langt
Kommentér på:
Ang. tavlehunde / muskelhunde. Langt

Annonce