Kender i nogen der kan hjælpe? {{forumTopicSubject}}
Så lige disse anoncer på vores lokale sladderspalte.
Tænkte at dem smed jeg lige over i HG.
Kender ikke hverken hunde eller anonce-opretterne...
Hjææælp...
>>>Ismena er en dejlig Leonberger tæve på 6 år som akut mangler en ny familie pga krisesituation i hendes nuværende familie. Ismena er en glad hund med usædvanligt venligt sind. Med stamtavle. Hvis du har mulighed for at hjælpe eller kender nogle som kan så kontakt venligst Jeanne Hougaard på telefon 40823827 hurtigst muligt.
Maria, mhv@dsr.kvl.dk
<<<
>>>Sød hund gives væk.
En af mine kammerater har en 8 mdr. gammel dalmatinerblanding, som han desværre er nødt til at skille sig af med, da han ikke må have hund, der hvor han skal bo. Hunden er glad og livlig, selvom den nok har brug for en smule lydighedstræning. Den har fået sine vaccinationer, og den har lige været til sit 8 mdr. tjek, hvor de konstaterede, at hunden er sund og rask. Så har du lyst til at få en dejlig hund eller høre mere om den, så ring på tlf: 47380115/21453147. Den gives gratis væk, hvis du lover at passe godt på den :o) Pga. boligproblemerne, skal den helst hentes hurtigst muligt.
Tine, tanthony@dsr.kvl.dk
<<<
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
Håber da at de for gode og nye hjem.
Og hvis der er nogle der vil se racen og høre om den så kig ind hos Cia på min profil der kan i blive klogerer. (Altså hvis der er nogle der skulle være intreserede i at adopterer den Leonberger.. )
Kender i nogen der kan hjælpe?