{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Din hunds særheder {{forumTopicSubject}}

Hvad har din hund af særheder? :o)

Mickey kan kun drikke vand af en skål udenfor. Vandskålen indenfor bliver ikke rørt, om vandet er frisk eller har stået lidt.
Der er nogen mennesker, han bare ikke kan lide. Vores søde nabo Viggo eller kærestens lillebror. Han nægter at hilse på dem.
Hvis havedøren er lukket, vil han ikke være i haven. Så sidder han bare og kigger ind. Er den åben, tuller han rundt i haven, som det passer ham.
Så kan han bøvse, så det runger i hele hytten.
Ja, det er bare et lille uddrag af hans særheder, ha ha :oD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din hunds særheder
  • #1   30. maj 2008 Der er en iskiosk vi tit går forbi, hvor de har en spand med vand til hunde stående udenfor. Lulu vil ikke drikke af det, men hver gang så dypper hun hele hovedet ned i bunden af spanden, så hun er våd helt til halsen, det ser bare mega morsomt ud;-) Tror hun køler sig af på den måde...

• #2   30. maj 2008 milles særheder:
    elsker at rulle sig i nyslået græs, helst på en skråning...
    jagter fugle (langsom reaktionsevne)
    bøvser, fiser og p****r som en havnearbejder.
    lætter ben når HUN tisser.
    skuler skummelt på folk når hun har slået en fis..

• #3   30. maj 2008 Tyson er en særhed i sig selv *LOL*

• #4   30. maj 2008 Hehe Daisy sad også ved havedøren og ville ind hvis døren var lukket(den gang vi boede et sted med en havedør). Var den åben, havde hun ikke noget imod at være i haven :o)

• #5   30. maj 2008 Lulu kan heller ikke lide gamle mænd som tøffer afsted, hun bliver sur og gør af dem... Ikke en særhed, men alligevel mærkeligt og meget irriterende:-(

• #6   30. maj 2008 Emma drikker IKKE vand af en skål som andre hunde har drukket af....vandet skal skiftes og skålen skylles godt inden hun drikker det.

Man må ikke kigge på hende når hun skider....så stoppe hun :o)

• #7   30. maj 2008 Joey kan se døende ud, når han enten ikke får sin vilje eller ikke ved hvad han skal lave (Se mine to nyeste videoer. xD)

Når min mor og jeg kommer hjem fra en handle tur uden ham, SKAL han have noget i munden, så han farer rundt for at finde noget, han kan hilse med, og går så rundt om os, og 'synger.' xD

Hmm..

Jah, han har mange særheder, men der var lige to af dem. smiley

• #8   30. maj 2008 hvis macho pludselig gerne vil have hovedet ud af bil ruden er det fordi han har fesset he he han vil ikke selv lugte til den:)
    han nægter at stå op af sengen før kl 10, selv om hans blære er ved at springe.
    han sover i armn hvor han ligger på ryggen.
    hver eneste morgen før han står op ligger han på ryggen i sengen ig vrider sig og siger sjove hyle lyde?? i ca 1 min..

• #9   30. maj 2008 Sjovt det med havedøren smiley nynne er præis på samme måde smiley

• #10   30. maj 2008 nemo ligger sig ikke til at sove hvis hun ikke får et godnat mys. så sidder hun bare og kigger på mig.
    hun skal sove på min mave hele natten.
    hun vil heller ikke være i haven hvis have døren er lukket.
    og hun deler bestemt ikke vand skål med andre hunde..

et lille udpluk af prinsessens søde ting. hehe elsker hende

• #11   30. maj 2008 Mario gør det samme med vandet... han kan have frisk dejlig kold vand inde.. men nej.. det fra haven er bedst!

Så jagter han fluer.. ser satme sjovt ud smiley

Hyler heeelt vildt når han leger med pive bold...

Også skal hans røv altid "hænge" op af folk... han vender røven til ALLE og skal nusses.. og han hænger virkelig.. så hvis man flytter sig, så falder han nærmest..*g*

Han har så mange særheder... smiley

• #12   30. maj 2008 Kato`s særheder :

Har en utrolig forkærlighed for tær, så snart han ser en bar fod springer han på dem :0)
    Bliver sur hvis ikke han får en isterning for hver gang vi går i køleskabet.
    Så snart en af vores telefoner ringer går han straks igang med at humbe ens ben eller begynder at bide i vores bukseben .
    Hver gang han rejser sig på bagben slår han altid en kæmpe fis :0)
    Tygger hver en enkelt lille tørpille mindst 10 gange før han sluger dem, spiser utroligt langsomt.

• #14   30. maj 2008 vil bare lige gøre opmærksom på at det lkan være farligt for jeres hunde at drikke af en vandskål som benyttes af mange hunde - hvis en af de andre hunde har hjerteorm så kan det smitte gennem vandet

• #15   30. maj 2008 Når man hører at andre hunde ruller sig i rådne fugle...mågeklatter eller ko-lort... så har min Lasse en DEJLIG " særhed "....
    Når jeg har været i bad og bruger talkum der dufter dejligt af parfume......
    " taber " jeg lidt på gulvet... så kommer min lækre hund og ruller sig i det..... uhhmm så dufter han sååå dejligt... *GG*

• #16   30. maj 2008 hihi den med have døren kan kiwi også være med på.

Så vil hun gerne sove som chi, under dynen, og så helt op ad ens mave. Måske lidt problematisk når hun blir ældre.. og hun spiser ALT hvad børn de fodrer hende med., men dårligt nok maden når det er os andre...

• #17   30. maj 2008 Sylvester vil absolut ligge under et tæppe i sin kurv - det skal dække hele hans krop og hovede. Han kradser selv i tæppet og snurrer rundt om sig selv indtil han er helt gemt væk, nogen gange er tæppet snurret rundt om hans hovede kun så han ikke kan se noget.

Når jeg støvsuger følger ham med rundt og glor, han vil ikke lege med støvsugeren eller mig - han vil bare stå og glo.

• #18   30. maj 2008 Ea vil ikke lege med legetøj som andre hunde har leget med. Så når hun har hunde venner på besøg må jeg gemme alt hendes legetøj da hun ikke gider rører det mere hvis de andre hunde har brugt det.

• #19   30. maj 2008 misja r:amstaf e normaltr MEGET glade for børn! macho kan ignore hunde og mennesker når han går løs, men hvis der kommer børn er der ikke noget at gøre så skal de bare slikkes

• #20   30. maj 2008 Om morgen når vækkeuret ringer, kommer Sophie helt op til mig, og lægger i min arm, og der skal vi lægge og hygge i minst 5 min, inden det er tid til at stå op:)
    Hver gang vi sætter os os spise går hun over på tæppet og opføre sig total latterlig, for då er der jo ikke lige opmærksomhed på hende:)

• #21   30. maj 2008 Nynne: Ja, det er rigtigt. I lørdags så chico for første gng et lille barn, på ca. 8 mdr., da hun så det løb hun alt hvad hun kunne og overslikkede barnet i hovedet. har aldrig set hende være så glad før smiley Det så godt nok sjovt ud smiley

• #22   30. maj 2008 åh de kære hunde..:o)

Sade har en ide med hver morgen hopper han ned fra sengen, henter min ene klipklap og så hopper han op i sengen igen og ligger sig til at sove..
    Freja SKAL være under et tæppe eller dyne ellers bliver hun voldsomt fornærmet.. Og vækker ugenert en midt om natten, så hun kan komme ind under dynen igen, hvis vi nu har stjålet den:o)

• #24   30. maj 2008 Ane-Mari og Mike *
    Jeg kan så fortælle om Mikes særhed nr 1

Vender man ryggen li ham , så napper han i bagen eller låret ... ikke hård men så man lige hopper et par meter i vejret...

• #25   30. maj 2008 Aiya vil kunne drikke ufiltreret vand og så elsker hun at klatre og balancere på små flader ligesom vores katte.. Derudover grynter hun værre end en fransk bulldog og gør af fugle, får, heste, hestepærer og alt der er større end hende selv og hun er bange for..

• #26   31. maj 2008 nico vil ikke sove før vi går i seng så når han er træt, sidder han inde på sengen og gør/piver til vi går i seng.

når shelly er træt gider hun ikke ha man render og larmer, så hvis nico leger med sit legetøj så tar shelly det og ligger sig til at sove oven på det.

når nico har været ude og pølle stiller han sig foran badeværelse døren og piver, han vil gerne ha vasket numse nemlig.

Nico gider helst ikke pælle i sin have hvis der ligger for mange pølser, så venter han til jeg har gået og samlet alle de der små nogen op, og så skider han ligeforan mig- hvergang.

• #27   31. maj 2008 hehe den sjoveste ting er nok at nico er sladrehank no 1.
    hvis shelly tager noget fra ham fræser han han til en af os og kradser på benet og så kigger over på shelly og så kigger op på os som om han siger se moar hvad hun gjorde.
    da shelly endnu ikke var helt renlig og hun kom til at lave noget indenfor, ja så var nico der, kommer stormne gennem huset kradser løs på ens ben og piver til man går efter ham og så løber han hen og sætter sig der hvor uheldet er sket hehehe jaja

• #29   31. maj 2008 Baloo er nok den "skøreste" af mine hunde. Lige pludselig her i foråret fik han den idé at han ikke kunne lide stregerne på halgulvet hvor vi skulle udstille. Det var sgu en underlig idé - det har han så overført til fugerne i badeværelsesgulvet. Han går derud, men er ikke helt vild med det. Men han elsker at hjælpe med at tørre mig når jeg har været i bad - så skal han ind i brusekabinen og tager dråberne på mine ben - underlig hund.

Bianca elsker at sutte i hjørnerne på puderne i sofaen - hun har tusindvis af gange fået at vide at hun ikke må - så det må være sygeligt - ha ha

Kan ikke komme i tanke om hvilke særheder de 2 andre har - de har sikkert nogen, men ikke nævneværdige.

• #30   31. maj 2008 diego sætter sig, på de andre... vil helst ikke sidde på det kolde gulv.. huh.. ggg

det samme , hvis vi skal snakke med ham og vi sidder på gulvet... så sidder han på vores ben...

chrissie krammer, hendes forben skal helst helt op på vores skuldre, og så et lille mys...

diego hilser bedst, hvis han har noget i munden, så inden han rigtig hilser, så stæser han rundt for at finde et ben eller bold...

• #31   31. maj 2008 Særheder hmmmm.....
    Baloo:
    Skal altid have noget i munden (pinde, bolde ja alt der kan tages i munden)
    Når vi kommer hjem efter en tur hvor vi har været ude og handle, når manden åbner døren farer Baloo ud for at finde mig. Når han finder mig, står hele kroppen og logrer plus han "smiler" over hele femøren.
    Fisser
    Snorker
    Stikker af hvis man tager fat i en tube creme, hader kamfercremen.
    Elsker mennesker og børn
    Meget tolerant hund, alle kan få lov til at gøre hvad de vil med ham uden at han gør noget.
    Har det med at gå imellem benene på folk, så man er næsten ved at vælte

Kvik:
    Hvis far er kommet hjem før mig og Kvik ligger i sofaen sammen med far, når han så hører min firmabil komme kørende begynder han at pive på sådan en sjov måde (lyder lidt somom han bliver mishandlet) og kommer ud til havelågen. En dag stod døren åben, men Kvik sad i sofaen og bare pev indtil far sagde så gå dog ud, først der kom han ud til havelågen.
    Fisser
    Når vi leger bold eller pind med hundene, kommer Kvik altid ud til genstanden før Baloo, eneten lader han genstanden være eller også løber han lidt med den og smider den, når Baloo så samler den op løber han hen til Baloo og napper ham i kindposen. Og Baloo gør ham ikke noget.

• #32   31. maj 2008 Gizmo er en stor særhed, på den goe måde *GG*

• #33   31. maj 2008 Men det særeste han laver er nok de lyde der kommer når han leger med sin gummihøne. Ved ikke hvad det lyder som, men det er i hvert fald ikke en hund :O)

• #35   31. maj 2008 Siku gør også det der med havedøren. Hvis den er lukket, sidder han udenfor og stirrer på den, men hvis den er åben bliver han ude i haven.
    Når kæresten har slået græs og finder løvriven frem for at rive det sammen, er han der med det samme, og lægger sig på ryggen foran hans fødder og sender meget kraftige "klø mig på maven-signaler". Han får ikke lov at rive det sammen før Siku er blevet kløet på maven med løvriven. (det er sådan en i plastik)

• #36   31. maj 2008 Chianti kan ikke li når jeg snakker i telefon, så skal hun helst sidde på mit skød med hovedet på min skulder.
    Hun skal også helst ha et stykke legetøj i mundet for at byde mig velkommen når jeg kommer hjem.
    Hun vil heller ikke spise sin tørfoder hvis det lige er blevet hældt i skålen, det skal helst ha ligget der i nogle timer. Maden er faktisk allerbedst lige når jeg er på vej i seng

• #37   31. maj 2008 Mickey har også den særhed at han ikke vil bummelummer i haven. Vi lavede et hjørne til ham med højt græs, men det hjalp ikke. Han bummelummer kun, når vi er ude og gå tur. Og helt ind i buske, så det er virkelig virkelig virkelig sjældent at jeg skal bruge hømhømposer.

Og hvis man giver ham en godbid og han ikke lige har lyst, så gemmer han den i sin kurv. Så bliver samtlige tæpper rykket, løftet og lagt over godbidden. Og hvis man kigger på ham, kigger han helt uforstående og nærmest siger "du så ikke noget, vel"

Kommentér på:
Din hunds særheder

Annonce