{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.643 visninger | Oprettet:

Hvorfor alle de muskelhund til salg?? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan jo godt selv regne ud hvorfor de er til salg alle de amstaffs... Er det kun mig der sidder med en blanding af harme og brækfornæmmelser??
Jeg har selv haft amstaffs, og det er bare ikke hunde der har godt af for store forandringer, skiftende hjem, og SLET ikke godt af alle de alt for unge mennesker der mener de matcher Loius Vuitton taske og Guccibæltet perfekt!
Kan man dig ikke gøre noget?
gider ikke have alle mulige tilsvininger fordi jeg skriver sådan, men hvorfor anskaffe sig en hund når man egentlig ikke gider hunde, men godt gider den "streetkredit" der følger med den..
ØV ØV ØV
Matilde..
som har hunde fordi hun bare ikke kan lade være... er nok lidt en dyresamler *G*
3 hunde
5 katte(bor altså i stalden)
4 føl
2 store ponyer
2 små ponyer
6 varmblodsheste
nå ja.. og 4 dværggeder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor alle de muskelhund til salg??
  • #1   29. maj 2008 der skulle stå DOG ikke gøre noget *G*
    sådan er det når man har travlt..
    M


  • #2   29. maj 2008 Jah, det er sku forfærdeligt smiley

  • #3   29. maj 2008 Sådan er det desværre blevet....ÆV - hunden er blevet tilbehøret til tilbehøret... !

  • #4   29. maj 2008 Jeg kiggede lige salgsannoncerne herinde igennem.. der er faktisk lige så mange chihuahuaer til salg.. 18 stk, 23 amstaffs(og HAR taget hvalpe og avls annoncer fra!!) og så har jeg ikke tjekker am. bulldogs, staffordshire bullterrierne og alle de andre slags..
    Matilde


  • #5   29. maj 2008 Hvorfor evig og altid de samme indlæg i HGs forum. :b

  • Tine P
    Tine P Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 144
    #6   29. maj 2008 Vel fordi der er mange der er interesseret i signalværdien, frem for at få en god hund:
    http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=218024

    Og jo, en muskelhund kan sagtens være en god hund, men når de bliver køkkenavlet ved man ikke hvad der er i dem.


  • #7   29. maj 2008 Chris P.. måske fordi jeg ikke har set det før, længe siden jeg har været her, men måske også som Tina skriver at det er fodi der er et problem!!
    Matilde.. som har været super glad for sine staffs.. med DKKSTAMTAVLER!!


  • #8   29. maj 2008 Og jeg er en af ofrene... Dette tror folk om mig, fordi jeg er ung og har en muskelhund... Det er tydeligt når folk spørger ind på gåturene... Men jeg har en hund fordi jeg elsker den, OG alle skavakerne der følger med den dejlige hund... :o)

    Men er helt enig, når man anskaffer sig et dyr, må man være moden nok til at tage sig af det og ikek bare smide det væk når man ikke lige gider det mere, det er bare ikke optimalt og siger abre stakkels kastebolde!


  • #9   29. maj 2008 jeg må indrømme at efter de er blevet så "eftertragtede" så har jeg fået lyst til at få en muskelhundm (amstaff)
    a den grund at jeg blev nysgerrig omkring racen og læste derfor en del om den. og jeg synes det lyder som en hund, der passer meget godt til mig..
    jeg vil ik ha hunden som en potensforlænger, men or og få en dejlig hund, som channie oz skriver.


  • #10   29. maj 2008 Nu var jeg kun 22 da jeg fik min amstaff så vil selv mene jeg gælder ind under unge mennesker, jeg har så nu haft hende i 2 år og kunne aldrig drømme mig om at skille mig af med hende, kunne ikke få en bedre hund, hun er super sammen med min datter og har endnu ikke oplevet en anden hund hun ikke kunne sammen med.
    Så er ikke alle unge der kun får sådan en hund for at det skal være smart.


  • #11   29. maj 2008 Nemli gitte j.. Skal heller aldrig af med min hund. Har endda smidt min kæreste som nu er x kæreste ud af huset fordi hunden var et problem for hende. Så kan hun satme lære det!!

  • #12   29. maj 2008 "jeg skal aldrig af med min muskelhund"...!

    -Nej, sådan har de nok alle sammen sagt eller tænkt på et eller andet tidspunkt!
    Men hov, så skal de lige pludselig flytte, og så opdager de hvor svært det er at finde en lejlighed hvor man MÅ have (muskel) hund!

    Eller også bliver de pludselig tilbudt et nyt job, hvor arbejdstiderne simpelthen ikke passer sammen med at have hund!

    Eller noget helt tredje sgu...

    Men NEJ, "jeg skal aldrig af med min muskelhund"...! Yeah right...

    Og en anden ting; Så fatter jeg ikke dem der for øjnene op for en muskelhund, læser og læser om denne race, og "sørme om den ikke lige passer til mig"!
    SÅ mange mennesker har fordomme overfor disse unge nye hunde ejere, som selv syntes at de "lige matcher" denne race. Og mange (inkl mig selv), ser dybt ned på dem når de kommer gående på gaden med deres dyr.. Hvorfor pokker vil man så ha' sådan en hund, fremfor en anden skøn hund, som (de fleste) folk rent faktisk bryder sig om.

    Ja, det var så MIT sure opstød! håber alle fik det med.


  • #13   29. maj 2008 sabina s>nu er det altså ik sååå svært igen a finde ne lej hvor man ik må have hund det kræver lidt arbejde ja men ellers ik, vores boligforening tillader hund derrfor jeg ik skifter boligforening, og ang arbejdstider det kan jo ske man får drømmejobbet, man vented på i ti.. men fx mig og manden har valg han tager sit elsked job hvor han arbejder 12 timer dagligt og jeg har bare et alm job så vi har tiden og overskuddet til vores elsked emma:D DET HELE HANDLER OM VALG, VALG VI NØDT TIL A TAG I LIVET

  • Tine P
    Tine P Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 144
    #14   29. maj 2008 Sabine: Sjovt du skriver det med at nogle vælger en muskelhund, frem for en anden skøn hund. Og så har du selv en schæfer.
    Har mødt mange staffs og amstaffs, og de var alle super gode hunde. Har mødt mange schæfere, og der har jeg stadig til gode at møde en der var en god stabil hund, på trods af at ejerne mener de er som de skal være...

    Hvofor vælge en schæfer, frem for en anden skøn og dejlig hund??


  • #15   29. maj 2008 sabine> du kan se så meget ned på os unge mennekser som du vil, i dont care:D for jeg valgte ik min hund for a få din velsignelse!!
    men fordi en ast er sårn en skøn hund hvis man gider opdrageo g arbejde med den:D


  • #16   29. maj 2008 louise J
    Nu er det jo ikke dig der har sat en hund til salg her på hg, vel?


  • #17   29. maj 2008 nej men har haft! det varn en hanhdhun på 1½ år jeg reddede fra en ung smartass i randers, hunden havde det a lort, den var super sød men kræveed et fast hjem, han havde dkk tavle og hvis vores tæve ik havde bidt ham og kørt psykisk på ham havde vi beholdt ham, såå

  • #18   30. maj 2008 ditte> jes de rigtigt

  • #19   30. maj 2008 Stamtavlen betyder intet i denne sag!!!
    For hvis i kiggede jer lidt om så kan i se der også er flere hunde med tavler til slag. Når det er sagt så er det jo sæson for hundesalg og i og med at der sker mange flere forhastede - ja lad os kalde dem fejlkøb blandt modeartikler end almindelige artikler så er det disse hunde der er flest til salg af.


Kommentér på:
Hvorfor alle de muskelhund til salg??

Annonce