Hvorfor alle de muskelhund til salg?? {{forumTopicSubject}}
Jeg kan jo godt selv regne ud hvorfor de er til salg alle de amstaffs... Er det kun mig der sidder med en blanding af harme og brækfornæmmelser??
Jeg har selv haft amstaffs, og det er bare ikke hunde der har godt af for store forandringer, skiftende hjem, og SLET ikke godt af alle de alt for unge mennesker der mener de matcher Loius Vuitton taske og Guccibæltet perfekt!
Kan man dig ikke gøre noget?
gider ikke have alle mulige tilsvininger fordi jeg skriver sådan, men hvorfor anskaffe sig en hund når man egentlig ikke gider hunde, men godt gider den "streetkredit" der følger med den..
ØV ØV ØV
Matilde..
som har hunde fordi hun bare ikke kan lade være... er nok lidt en dyresamler *G*
3 hunde
5 katte(bor altså i stalden)
4 føl
2 store ponyer
2 små ponyer
6 varmblodsheste
nå ja.. og 4 dværggeder
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 3 Svar: 22
sådan er det når man har travlt..
M
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 801
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 629
mar 2005
Matilde
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 228
jan 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 143
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=218024
Og jo, en muskelhund kan sagtens være en god hund, men når de bliver køkkenavlet ved man ikke hvad der er i dem.
mar 2005
Matilde.. som har været super glad for sine staffs.. med DKKSTAMTAVLER!!
sep 2006
Følger: 51 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 319 Svar: 3.013
Men er helt enig, når man anskaffer sig et dyr, må man være moden nok til at tage sig af det og ikek bare smide det væk når man ikke lige gider det mere, det er bare ikke optimalt og siger abre stakkels kastebolde!
dec 2007
Følger: 27 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 214 Svar: 1.484
a den grund at jeg blev nysgerrig omkring racen og læste derfor en del om den. og jeg synes det lyder som en hund, der passer meget godt til mig..
jeg vil ik ha hunden som en potensforlænger, men or og få en dejlig hund, som channie oz skriver.
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Svar: 18
Så er ikke alle unge der kun får sådan en hund for at det skal være smart.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 9
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 209 Svar: 673
-Nej, sådan har de nok alle sammen sagt eller tænkt på et eller andet tidspunkt!
Men hov, så skal de lige pludselig flytte, og så opdager de hvor svært det er at finde en lejlighed hvor man MÅ have (muskel) hund!
Eller også bliver de pludselig tilbudt et nyt job, hvor arbejdstiderne simpelthen ikke passer sammen med at have hund!
Eller noget helt tredje sgu...
Men NEJ, "jeg skal aldrig af med min muskelhund"...! Yeah right...
Og en anden ting; Så fatter jeg ikke dem der for øjnene op for en muskelhund, læser og læser om denne race, og "sørme om den ikke lige passer til mig"!
SÅ mange mennesker har fordomme overfor disse unge nye hunde ejere, som selv syntes at de "lige matcher" denne race. Og mange (inkl mig selv), ser dybt ned på dem når de kommer gående på gaden med deres dyr.. Hvorfor pokker vil man så ha' sådan en hund, fremfor en anden skøn hund, som (de fleste) folk rent faktisk bryder sig om.
Ja, det var så MIT sure opstød! håber alle fik det med.
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
jan 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 143
Har mødt mange staffs og amstaffs, og de var alle super gode hunde. Har mødt mange schæfere, og der har jeg stadig til gode at møde en der var en god stabil hund, på trods af at ejerne mener de er som de skal være...
Hvofor vælge en schæfer, frem for en anden skøn og dejlig hund??
jul 2007
men fordi en ast er sårn en skøn hund hvis man gider opdrageo g arbejde med den:D
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 209 Svar: 673
Nu er det jo ikke dig der har sat en hund til salg her på hg, vel?
jul 2007
jul 2007
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
For hvis i kiggede jer lidt om så kan i se der også er flere hunde med tavler til slag. Når det er sagt så er det jo sæson for hundesalg og i og med at der sker mange flere forhastede - ja lad os kalde dem fejlkøb blandt modeartikler end almindelige artikler så er det disse hunde der er flest til salg af.
Hvorfor alle de muskelhund til salg??