{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

hmm.. undskyld mig... {{forumTopicSubject}}

Jeg oprettede igår en tråd om at min hund havde bidt en killing ihjel, og jeg er godt nok rigtig ked af mange af de kommentarer jeg fik..
Men nu vil jeg gerne lige slå noget fast...!!
Jeg er selv virkelig ked af det der skete.. Jeg gik nærmest helt i chock.. Vi var lige kommet ned til mine svigerforældre så jeg havde ingen chance for at nå at se om døren op til killingerne var lukket..
Jeg føler lidt at nogen af jer tror jeg bare er ligeglad.. Men dyr er sgu det bedste jeg ved så blev virkelig ked af det i sagde...

Skulle bare lige ud med det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hmm.. undskyld mig...
  • #2   27. maj 2008 (link fjernet)

• #3   27. maj 2008 hold da op =(

en anden gang bør du nok holde din hund i snor indtil du ved om kysten er sikker for den kan komme løs..

Jeg ved ikke hvad andre har skrevet, men jeg synes det er voldsomt at din hund når at bide killingen ihjel.. =/

• #4   27. maj 2008 Hvis det kan trøste dig så, ville soya, hvis hun fik muligheden, også dræbe en kat hvis hun fik fat på den . /:
    hun hader katte, og det er med den grund, at da hun var en lille hvalp blev hun angrebet af en kat s: sådan noget kan ske.

• #5   27. maj 2008 De er jo vant til at komme dernede.. Normalt er de meget forsigtige over for killingerne, og som jeg skrev i den anden tråd får de normalt kun lov til at komme op til dem når vi er med.. Men han nåede at smutte derop...
    smiley

• #6   27. maj 2008 Christel: Ja men kan ikke forstå hvad det er i mener jeg har gjort galt....?

• #7   27. maj 2008 Som jeg opfatter det, så kommer du, Maria, hos dine svigerforældre flere gange i ugen med dine hunde og på den baggrund, så er det helt naturligt, du per automatik åbner døren og går ind sammen med dine hunde, som du altid gør.. At døren så lige netop denne dag er åben, det har du ikke noget ansvar for..

• #8   27. maj 2008 ja der var altså nogle ikke særlig pæne kommentare i den tråd! jeg var godt nok også blevet ked af den måde nogle kommenterede den på. for ja det er da rigtig rigtig sørgeligt. men at kommentere sådan hjælper jo intet. og det er nu en gang hundens natur. da de jo i bund og grund er et rov dyr.

og jeg er da sikker på at du ville ha gjordt alt for at forhindre det, men du kan jo ikke rende og holde styr på at deres døre er lukkede, så synes altså folk skal slappe lidt af. for det hjælper nok ikke trådstarter at blive dømt. og sket er sket! tror bare hendes mening med tråden var at komme ud med det, da det jo har været en chokerende oplevelse for hende.

og hvis min labber fik muligheden var de døde på stedet! ikke fordi der er noget ondt skabt i hende men fordi det er hendes natur, -

jeg føler med dig og med dine svigerfoældre

• #9   27. maj 2008 Mange tak.. Lige netop fordi vi er der så godt som hver dag, skænkede jeg det ikke en tanke...
    Men jeg blev så ked af det.. Men killingen blev begravet under et kæmpe æbletræ og jeg har lagt blomster smiley

• #10   27. maj 2008 Christel : Hvad er det der er uansvarligt?

• #12   27. maj 2008 Jeg håber da du har lært at denne skrækkelige historie... stakkels små killinger... hvor må de ha været bange.
    Kan ikke se at det er en trøst at andre ku finde på det samme... jeg syns det er uhyggeligt og havde det været min hund havde jeg aldrig mere kunne se på den som min lille nussefyr eller hvad den nu hedder i din famile...
    Jeg har haft masser af killinger sammen med mine forskellige hunde og der er aldrig en af dem, der har rørt de små...

• #13   27. maj 2008 Sådan er hundegalleri desværre efterhånden ,.
    ikke til at skrive noget som helst uden man er en dårlig hundeejer, dårligt mennesker, en kælling, eller uansvarlig ..

Sådan er det - om det er godt kan JEG jo så sige HMMMMM til!!!!!!!!!!!

trådstarter - kan godt forstå du ikke bryder dig om de kommentare ::(
    Op med humøret søde ven..

• #14   27. maj 2008 Cristel - hvorfor føler du dig ramt af min besked ?
    den var ikke møntet på nogen, og er udemærket godt klar over du ikke har kaldt hende det smiley

• #15   27. maj 2008 Ligeglad tror jeg slet ikke du er Maria...
    Men syntes stadig det er uansvarligt at slippe hunden før du er sikker på de er "fri" bane

• #16   27. maj 2008 annelise: Det kan jeg så overhovedet ikke følge dig i... Han er sgu stadig mors store puttehund selvom han lavede det nummer igår...

• #17   27. maj 2008 det er hvad der kan ske, det er trist ja, men sket er sket, og det kunne være hvilkensomhelst hunde, tror da også min emma ville gøre det hvis hun fik chancen.. bella ville nok ikke, hun er bange for katte...

men jeg har da hørt en historie om en Chihuahua det var blevet spist af en maikun (staves??)
    så katte kan også være farlige og biske.. smiler

• #18   27. maj 2008 Maria... jamen der ser vi så forskelligt på den sag... katte har i mit liv l liv lige så stor status som hunde.... men det kan jeg se ud fra kommentarerne i denne tråd, at det har de så ikke hos rigtigt mange....

• #19   27. maj 2008 Det var dog frygteligt.... men det er altså sådanne ting der kan ske, og nu kan du så tage dine forholdsregler så det ikke sker en anden gang.

Op med humøret.

/ Trine

• #20   27. maj 2008 Det har de bestemt også hos mig.. Jeg brugte 16,000 på min gamle kat da den blev kørt ned...

• #21   27. maj 2008 Cristel - når du kommer tilbage vil jeg gerne have et svar på min besked, tak smiley

• #22   27. maj 2008 Synes også det er frygtelig synd for killingen, men det er desværre hvad der kan ske. Man kan og burde altid tage sine forholdsregler, men ingen i denne verden er sku da perfekt og en upser sker desværre. Selv med de bedste forholdsregler kan ting gå galt og det hører man jo også om konstant!!

Havde det været Neo der var smuttet derop, havde det sikkert været helt omvendt og han havde endt med at få en masse klø i stedet.

Men lad det nu ligge, det er frygteligt at det skete, men sket er sket, Stakkels mis, men der er jo ikke så meget andet at gøre end at komme videre og lad den hvile i fred. Jeg tror skam gerne på at du ikke ser det som en behagelig situation. Havde selv været sønderknust, men du kan desværre ikke spole tilbage i tiden. Og hvad du kunne/burde have gjort hæljper jo ikke rigtig på noget nu, men lektien har du nok lært.

• #23   27. maj 2008 Annelise her har de i hvert fald:o)

Min kat er mit et og alt - udover hundene... Og det er MEGET få mennesker som får lov til at se efter ham - selvom det er herhjemme. Hundene må de gerne passe, hvor de vil, men Misser...

Forrige weekend gik min mand og jeg rundt til lidt i tre - om natten - for at finde ham.. Nægtede at gå i seng, før han var vel hjemme..

• #24   27. maj 2008 Kan godt forstå dig maria.. Jeg har ikke selv prøvet noget lignene, men man kan ikke have øjnene på hunden 24/7.. Blir så nødt til at spørge om i lige var kommet, eller om i havde været der lidt inden det skete??
    Og nu ved jeg godt det her slet ikke kan sammenlignes, men jeg har da oss oplevet at Laika har snuppet slik fra sofabordet mens jeg lavede mad (hvor jeg troede jeg havde hende liggende under spisebordet)... De er snedige de hunde, og pludselig er de væk..

• #25   27. maj 2008 Op med humøret Maria, dine svigerforældre ved sikkert også godt at det var et uheld, de ved jo hvor ofte du kommer er med dine hunde, og sikkert også hvor dårligt du har det med det der skete..

• #26   27. maj 2008 Cristel - hvorfor skriver du SÅ nedladende til mig?
    Jeg snakker hverken surt, grimt eller andet til dig, så vær venlig at skrive pænt til mig i stedet for at hakke på mig.
    Jeg forstod bare ikke hvorfor du følte dig ramt af min besked... den var skrevet generelt, og ikke møntet på nogen som helst herinde !

Og jeg skrev bare at når du kom tilbage ville jeg gerne have et svar, eftersom mange arbejder.. det var intet grimt skrevet, så forstår ikke hvorfor du skal bruge den attitude overfor mig.

• #28   27. maj 2008 Jeg har været med dyrlæge med den anden killing.. Han gav de antibiotika og sagde at han ikke kunne gøre mere så vi må se tiden an...

• #30   27. maj 2008 Malena: Ja vi var lige kommet.. Og vi kommer der så godt som hver dag så skænkede det ærlig talt ikke en tanke at døren kunne være åben...

• #31   27. maj 2008 Irena: I maven smiley Men han er frisk nok så tror han kommer sig..

• #32   27. maj 2008 annelise H: Synes ikke at jeg noget sted ser at katte ikke får tildelt samme status, hverken direkte eller mellem linjerne. For det har de bestemt i min verden. Hvor læser du dette?

Men fordi et uheld sker, handler det jo ikke nødvendigvis om hvem man proritere højst/tildeler højre status. Det gør da stadig lige ondt når et dyr går bort.

• #33   27. maj 2008 Maria
    Hvis i kommer næsten hver dag, og døren plejer at være lukket, så er det da absolut ikk det første man tænker på når man træder ind af døren...

• #35   27. maj 2008 Ja uheld sker og sådan er det, men det der er vigtigt det er jo om man så lærer af det så det ikke sker igen.
    Tayson bryder sig ikke om andre hunde, og en dag vi skulle på besøg hos min or lukkede jeg bare tayson ind af døren som jeg plejer. Hun passede så den dag en anden hund som tayson farede hen til. Den anden hund skreg op fordi den blev forskrækket men tayson gjorde intet, men det kunne han jo have gjort, men det lærte jeg da af, og er nu mere forsigtig med den slags.
    Man skal jo lærer af de ting der sker, så man gør sit bedste for at forebygge den slags ulykker, men hvis man ikke gør det, ja så er man uansvarlig.
    Men op med hovedet, lær af det og så er den vil ikke længere.

• #36   27. maj 2008 Krydser også fingre for den bette mis kommer sig helt..

• #37   27. maj 2008 uha...folk har fandme så pisse travlt... det ville slet ikke kunne ske for jeres hunde vel ????

Alle kan sku da fejle og man regner da ik med at ens hund flyver pertu på killingen og bider den ihjæl vel ????

Maria kan sq godt forstå du blir ked/skuffet og sur over at du får de svar fra dem af, håber F..... snart folk kan lære at tænke sig lidt om hva de skriver inden de bare lukker noget ud..
    Husk at på hg blir du bedømt hvis du har slået en prut GANSKE ENKELT...
    Min mors pekingeser tog også en killing hjemme hos mine forældre den anden dag, men hunden er jo ikke et uhyre fordi den gør det... vel... man afliver da ik hunden for det vel, nej....

• #38   27. maj 2008 Betina *så der snart hvalpe* G
    fuldstændig enig!
    alle hunde kunne finde på det. og det var jo et uheld så der er ingen grund til at dømme folk.

synes næsten ikke man kan oprette en tråd herinde uden at få smidt kritik og nedladende kommentare i hovedet.

• #39   27. maj 2008 "man afliver da ik hunden for det vel, nej.." Hvis det ikke er mindrestatus til katten, så ved jeg f... ikke hvad det er.... Havde det været en hund, der var blevet bidt ihjel, havde stemningen nok været en nogen anden. Har da læst indtil mange tråde, hvor hunden nærmest blev krævet aflivet i samme situation.....
    Katten ligger i SIT hjem med sine små forsvarsløse killinger og der er sgu ikke bare ærgerligt at der kommer en hund og æder en af dem... ikke i min verden,ihvert tilfælde...
    Svar mig lige... hvad er forskellen på at en hund farer ud gennem hækken og overfalder og bider en anden hund der går forbi og at en hund bider en killing ihjel i dens eget hjem....???

• #40   27. maj 2008 bubbibjørn >> nej sådan er det nemlig her inde, kloge åge og lise og alle de andre de er nemlig her...... NOT

• #41   27. maj 2008 Hvis man har hund så har man et ansvar for at forebygge at uheld sker. Det handler ikke om at være hellige eller ej. Det handler om at tage et ansvar for sit valg om at holde hund !!

Er jeg den eneste der beholder min hund i snor hvis jeg er på besøg hos andre indtil dem jeg er på besøg hos siger god for at hunden slippes løs?
    Og dette gælder også i hjem hvor vi kommer flere gange i ugen ... Min hund, mit ansvar. Dette er da en måde at forebygge. Dermed ikke sagt at der alligevel ikke kan ske uheld. Men risikoen er da i den grad minimeret.
    Personligt opholder min hund sig ikke i andres hjem uden at jeg kan se hende anytime = kontrollerede forhold ...
    Jeg kalder det at tage ansvar for mit valg af at have hund ...

R.I.P lille killing og god bedring til den skambidte killing.

Tror også at min hund havde slået killingerne ihjel. Men så havde det været min skyld. IKKE hundens !!

• #42   27. maj 2008 Sanne.. For det første så sagde svigermor: "kom Odin og Kiki" og så hoppede de ud af bilen... Der mener jeg jo at så må hun mene at det er ok at de kommer ud.. Derfor tænkte jeg ikke på om døren derop til kunne være åben..
    Og for det andet.. Så er den anden killing ikke skambidt.. Den har et lille hul i siden... Ikke at det ikke er slemt nok, men bare for en go ordens skyld...

• #44   27. maj 2008 Tina: Uhh jeg begår sørme masser af fejl. Men synes stadig at man kan gøre meget for at minimere risikoen for at undgå så mange af dem som muligt.

• #45   27. maj 2008 Gud hvor er det sørgeligt det her.

Hendes hund har tragisk bidt en killing ihjel og bidt en anden i maven.
    Hun har sørget for at få den levende til dyrlæge.
    Hun er smadder ked af det der er sket
    OG hun er IMO ikke selv skyld i at hundene løb derind, da svigermoderen selv kaldte dem ind.

Hvad er det lige i forlanger af hende?

At en hund bider en killing ihjel kan ske hvor som helst - selv i eget hjem hvor dyrene er vant til at omgå hinanden

Maria jeg har sgu pisse ondt af dig, den overlevende killing og din svigermor.

• #46   27. maj 2008 Tak Anne.. Svigermor tog det sgu ret pænt.. Hun sagde bare at det jo desværre var hvad der kunne ske.. Og at vi jo bare måtte holde endnu mere øje fra nu af...
    Jeg tudede i vilden sky..

• #47   27. maj 2008 Sanne... jeg gider ikke engang kommentere dit indlæg, bare konstatere at magen til mangel på empati overfor andre levende væsener skal man da lede længe efter.... SUK

• #48   27. maj 2008 Sanne - hvordan kan du sidde og sige at et andet dyr ikke er lige så meget værd som en hund ?
    naturligvis er de da det !
    Alle dyr er ALT værd - om det så er rotter, mus, fluer, myg, bier, sommerfugle, katte, hunde, køer, grise, får , heste, fugle, frøer, fisk osv.
    Så stop det da lige engang..l

JEG elsker alle dyr, også selvom jeg bliver bidt af en brommerbasse, eller stukket af en myg..
    ALLE dyr er dejlige,, selv edderkopper som jeg IKKE kan fordrage er dejlige på sin måde - jeg har bare endnu ikke opdaget hvor det er henne smiley
    men at sige at en kat ikke er lige så meget værd er at sige at et menneske ikke er lige så meget værd som et andet - hvad er det for noget at sige..

Håber du har dårlig smag i munden og en forfærdelig samvittighed, for FY FOR H***** hvor er det grimt at sige !

• #49   27. maj 2008 Enig med M&J: Min kat er lige så meget værd for MIG som min hund. Hvem skal dømme hvilket dyr er mere værd end andre? Jeg ville heller aldrig lukke min kat ud på egen boldgade, ligeså lidt som jeg ville min hund eller min hest ...

Er dog enig med Sanne i det med byttedriften. I denne situation er det menneskerne der har fejlet. IKKE hunden. Men det gør det ikke mindre trist at en killing har måttet lade livet ...

• #50   27. maj 2008 Sanne , dette skriver du :"<i>men dens ses åbentbar som mindre værd fordi folk har dem som kæledyr men stadig lukker dem ud til at blive kørt ned"</i>

Det vil jeg sige er noget værre fis..
    Så fordi man lukker sin kat ud hvis den er udekat, - så lukker man dem ud uden at frygte de bliver kørt ned ???

• #51   27. maj 2008 Synes nu bare hende maria skulle holde meget lav profil for tiden!!

• #52   27. maj 2008 Vivi - hvorfor dog det ? .

det er jeg rigtig ked af at hører .,
    men sket er sket vil jeg også sige .
    man lærer kun af sine fejl . håber den anden killing klarer sig ..

• #53   27. maj 2008 Tina F: Jah her bliver vi aldrig enige. For mig er udekatteejere på dette område = ansvarsløse og egoistiske mennesker.
    Ikke blot udsætter de deres katte for at blive kørt ned, blive dødeligt sårede i territorielle kampe etc. de pådutter også deres naboer deres katte fordi de mener at katte har mere krav på at leve et "frit" liv end hunde, heste etc.

De ikke blot bryder loven, (katte skal ifølge loven forblive på egen matrikel !!!) men de tillader deres katte at ødelægge naboers fugleliv, spise naboens gildfisk og karper, skide i børnenes sandkasser, prikke øjnene ud på naboens hund der opholder sig i SIN ejers have, forårsage biluheld ved at løbe rundt på vejene i skumringstimerne etc. For mig er dette at tilgodese egne behov (valget at anskaffe sig/eje kat) frem for kattens.

At have indekat betyder ikke at denne ikke skal have lov til at bruge dens drifter lige så meget som hunden skal have lov til at bruge sine. Men ligesom med hunden er det som katteejer dit ansvar at sørge for at katten kan bruge sine drifter i hjemmet/løbegårdene etc.

Som sagt bliver vi aldrig enige ..

• #54   27. maj 2008 Vivi - hvorfor skulle hun dog det ??
    Hun skal sku da ikke føle sig truet ved at være herinde, hvad er det for noget fis..

Nu må i fanme holde op og tage jer sammen..
    har i ikke noget andet at lave i stedet for at hakke sådan på andre, samt få dem til at føle sig truet !!!!!

• #55   27. maj 2008 Vivi
    helt ærligt? hun skal da ikke føle sig det mindste truet ved at være herinde! syntes ærlig talt i skulle til og tage jer sammen, og lade være med at være så nedladende. helt ærligt! syntes ærlig talt det er svært at se at det er voksne mennesker der skriver herinde?

• #56   28. maj 2008 Til jer der skrev til mig har jeg svaret PB hvorfor jeg skrev som jeg skrev!

• #57   28. maj 2008 Vivi - ja det har du , og hvor plat er det ikke at sørge for man ikke kan svare tilbage ??? smiley
    Skide smart, og neeeej hvor voksent !

• #58   28. maj 2008 ALLE som ikke er på min venneliste kan ikke skrive til mig så spar mig lige for det der!!

• #59   28. maj 2008 Jeg spare dig ikke for noget som helst, da jeg synes det er dybt godnat at gøre så jeg ikke kan svare dig tilbage !
    Jeg kan ikke se hvorfor du overhovedet skriver til mig pb. - jeg synes stadig det er for galt at du sidder og truer sådan indirekte, uanset hvad hun gør og har gjort dig !!

• #60   28. maj 2008 Jeg har ikke gjort så DU ikke kan svare....sådan har min profil altid været - er man ikke på min venneliste kan man ikke skrive til mig. Jeg ville såmænd bare svare jer som skrev og jer som havde meldt mig til HA andet var der ikke i det og forklare mig....du ser det stadig som en TRUSSEL hvilket det ikke er

Jeg kunne ligeså godt have skrevet jeg synes ikke maria er kompetent til at udtale sig om noget som helst eller at jeg synes hun var dum...eller at hun selv var uden om det drab på killingen som de andre skrev...jeg skrev det bare på min måde som jeg plejer og fordi jeg er ekstremt mobset på hende da hun tror man bare kan bruge min hanhund på hendes HD syge tæve.

• #61   28. maj 2008 Dette kan ske uanset race !
    MEN -dette kan ikke ske, uanset ejer !

Jeg vil mene at det er dit ansvar at killingen er bidt ihjel, da du vidste der var killinger i huset !
    Jeg havde aldrig ladet mine hunde løbe rundt uset, om jeg havde denne viden !

Jeg har 2 jagthunde, hvoraf den ene har stærke drifter OG yderligere har jeg haft killinger i huset... Ingen af disse er bidt ihjel, dette er undgået ved opsyn og ansvarlighed !

Håber du har lært noget til en anden gang, og om du finder kommentarene "ubelejlige" så overvej dine indlæg en anden gang du poster dem i forum !

• #62   28. maj 2008 Vivi - nej det har du ikke, men derfor kan jeg stadig ikke svare - kan jeg ikke svare tilbage skal man ikke skrive til mig .. ! rimelig simpelt, for jeg synes det er usselt!
    Det kan godt være du ikke mente det som en trussel, men jeg er ve gud ikke den eneste der læser det som en indirekte trussel! <- så der må jo lige som være noget om det .. !!

Og det med den tæve - det kan jeg slet ikke se har nogen som helst relevans for denne tråd overhovedet, og kan derfor ikke se hvorfor pokker du skal skrive det herinde ! - lad det dog ligge, og kom videre smiley

• #63   28. maj 2008 Vorherre til hest kan jeg kun sige....ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig når du kører på de tangenter.

Ok alle husk lige at tænk over alle de konsekvenser der er før man skriver til nogen.
    Du skal ikke skrive hvis du har en rød trøje på, eller hvis din hund ikke er labrador "rimlig simpelt".

Rooooolig nu du kunne jo bare havde spurgt hvorfor du ikke kunne svare mig og så havde jeg ansøgt og vi kunne havde taget den i PB. Længere er den ikke.

• #64   28. maj 2008 <i>Ok alle husk lige at tænk over alle de konsekvenser der er før man skriver til nogen.
    Du skal ikke skrive hvis du har en rød trøje på, eller hvis din hund ikke er labrador "rimlig simpelt".</i>

<- den synes jeg så bare var langt ude smiley

Og jaaa, måske skal jeg være rolig, men jeg synes ikke det er en fair måde du er overfor maria på!
    Og så gør jeg som jeg gør da jeg ikke kan klare når folk skal være sådan overfor andre ..!

• #65   28. maj 2008 Kan pludselig huske hvorfor jeg ikke har gedet hundegalleri de sidste 3 mdr....
    Hvor er den der ja ja ja ja ja det må vi gerne sang henne??

Maria har pisset mig så meget af ved at ville bruge min hund nu når hendes egen alligevel ikke kunne indgå i det avlsarbejde der var forlagt den...altså jeg føler det som at blive vraget, ja så må man jo bare nøjes. Jeg laver ikke hvalpe for sjov uden stamtavle. Jeg laver hvalpe hvis jeg synes at min hund kan bidrage med noet specielt og at tæven kan bidrage med noget specielt og kun hvis BEGGE forældre er sunde.

Men ja jeg gik måske over stregen og kan se at beskeden kan misforståes.

• #66   28. maj 2008 Vivi - super, er glad for du kan se det, så trækker jeg mig tilbage fra debatten - lige nu i hvert fald smiley

undskyld mine sure kommentare , og god dag til dig smiley

• #67   28. maj 2008 Lige over ;-D

• #68   28. maj 2008 Vivi jeg er meget ked af den måde du skriver om mig på... Jeg har prøvet at få kontakt til dig fordi jeg godt kunne se måden jeg havde skrevet til dig på lød forkert... Jeg vil ALDRIG avle på Kiki hvis hendes hofter er D hofter som DKK siger.. MEN 2 dyrlæger siger uafhængigt af hinanden at de er finde og DKK har lavet gevaldig meget rod i denne sag om Kiki's hofter.. Men efter at have læst beskeden jeg sendte til dig kan jeg godt forstå at du blev sur/irriteret på mig... Men det er svært at forklare sig når jeg ikke har en jordisk chance for at komme i kontakt med dig... Det sidste jeg har hørt fra DKK er at de ikke kan finde hendes billeder.... Den kasette hvor hendes reg.nr. står på indeholder en anden hunds billeder..
    Jeg ville så fantastisk gerne kunne få lov til at forklare dig sammenhænget....??

• #69   28. maj 2008 *finde = fine... (begge dyrlæger siger at det max er B hofter)

• #70   28. maj 2008 vivi
    tak for pb'en og din mening derom forstår jeg fuldt ud men som tina f siger har det intet med denne tråd at gøre, og jeg har heller ikke meldt dig nogen steder.
    undre mig desuden over at jeg er komment på din filter liste?

• #72   28. maj 2008 Ulven... du har min fulde opbakning... jeg er lisså chokeret....

• #74   28. maj 2008 milder batmusen R

I guder en kynisk holdning !
    Dybt usympatisk...

• #75   28. maj 2008 milder batmusen R

Bakker lige op her - det er da en forkvaklet holdning til dyr du er udstyret med.

• #76   4. okt 2009 Altså det at hundene har fået lov til at gå sammen med killingerne uden opsyn er måske ikke så smart, og det ved maria jo godt, og er ret sikker på at det ikke vil komme til at ske igen og hun har lært af det.

Det eneste problem jeg ville ha med at lade Bianco (min hund) gå sammen den små killinger var at han skulle komme til at træde på dem.

Syntes folk skulle ro sig lidt ned i den her sag.

• #77   5. okt 2009 Undskyld Morten men har du set datoen for hvornår det her er sket? Det er en episode der skete for knap 1½ år siden, så jeg tror såmænd folkene i tråden er faldet til ro siden :o)

Kommentér på:
hmm.. undskyld mig...

Annonce