{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Jeg er nervøs :( {{forumTopicSubject}}

Ja .. Puuuha jeg er nervøs .. Balder skal til dyrelægen , og fordi han ikke kan finde ud af det der med dyrelæger så har han fået noget beroligende medicin som jeg lige har givet ham ..

Jeg er bange for hvordan han reagere om han bliver helt slatten eller hvad han gør .. Det er jo ikke rart at se sin hund sådan .. Og tænk hvis der er bivirkninger osv.
Jeg tænker selvfølgelig det værste ..
Er der nogen der har prøvet at give hunden beroligende før .. ? Hvornår begynder det at virker og hvordan reagere de på det ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er nervøs :(
  • #1   22. maj 2008 nico har fået det hos dyrlægen fordi han spænder sådan, og han var bare helt slatten og sjavlede rigtig meget og ja puha ik t rart syn, og han var heller ikke tilfreds selv

• #2   22. maj 2008 Er der ikke en beskrivelse med produktet , du har givet ham ? jeg ville ikke turde give mine hunde noget , før jeg havde undersøgt , hvordan det ville virke

• #3   22. maj 2008 Hvad med at overveje hvordan du har det med læger og dyrlæger? Du virker nervøs og det smitter jo af på din hund. *S*

Held og lykke

• #4   22. maj 2008 Aiya har fået beroligende piller mens hendes alene hjemme problemer stod på.. Man kan ikke mærke forskel på hunden som sådan.. Den sanser bare ikke så meget og bliver træt.. Tror de føler det ligesom man selv kommer hjem, træt efter en lang arbejdsdag..

• #5   22. maj 2008 Jens og Maria L

jeg har det helt fint med dyrelæger .. Hvis det var mig der havde et problem havde jeg selv taget de beroligende piller ..
    Og det der med at det smitter af på hunden når man selv er nervøs er meget nemt at sige når man ikke er i situationen . Og selvfølgelig prøver jeg at virke normal overfor ham ..

Ejer af en farlig rednose !
    Hvad hed det din hund fik ?

• #6   22. maj 2008 Det hedder Clomicalm..

• #7   22. maj 2008
    Ejer af en farlig rednose !

Okay , det Balder har fået hedder plegicil .. Tror lige jeg vil prøve at læse om det smiley

• #8   22. maj 2008 Har lige læst at den eneste bivirkning der er , er : Blinkhindefremfald ..

Det er vel det hvide der vender ud af øjnene ikk ?

• #9   22. maj 2008 plegicil -- det troede jeg ikke blev brugt mere... vi brugte det til når hestene skulle klippes.. det er ret godt.. det eneste du skal være opmærksom på er at hunde der er beroligede ofte også er bange.. de forstår det simpelthen ikke.. og deres frygt kan forstærkes.. når man så ligger slinger gang til og salven osv. kan det blive en rigtig træls oplevelse..

og i hans frygt kan han altså finde på at bide (ved mindre han er gået omkuld) det er ikke fordi han er ond. men fordi han er bange og ikke forstår hvad der sker.

der er selvfølgelig hunde som har rigtig god gavn af det..

• #10   22. maj 2008 Sidsel E

Åhh nej , nu gjorde du mig endnu mere nervøs -- det beroligende skulle jo meget gerne tage hans angst .. Ikke gøre det værre smiley

• #11   22. maj 2008 jeg har set både for og imod...

specielt op til nytår er der mange der vælger at bedøve deres hunde... men sommetider tør de ikke give hunden fuld dosis (det er jo synd for buller, så vi giver ham lidt mindre) også har de en hund der er skide fuld på rulleskøjter i stedet for. - jeg har set dem vakle omkring, ikke kunnet holde på deres afføring og savler. de er bange og forstår intet af det hele. og flere gange har jeg oplevet at hunden har bidt fordi den var bange og ingen ting forstod... men det har selvfølgelig noget med dosis at gøre..

jeg tror da bestemt din dyrlæge har givet den rette dosis -- men personligt havde jeg nok valgt en mundkurv også hurtig ekspedition.

min dyrlæge tager ind i mellem ud til nervøse hunde... eller de bliver undersøg i gården i stedet for klinikken.. skal de så yderligere undersøges, bliver de lagt i narkose (hvilket de ofte skulle have været alligevel for eks ryngten. det flere hunde reagere på er hele sæt oppet omkring dyrlægen. at komme ind på en klinik og at der er en fremmet person som lugter underligt der hiver og prikker til dem..

Kommentér på:
Jeg er nervøs :(

Annonce