{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Hvid (eller næsten) løbetid.. {{forumTopicSubject}}

Ja, altså.. hvor supertræls er det ikke lige..
Jeg har jo 2 tæver hvor den ene, Julie, har blødt i 8 dage, den anden, Thea har opført sig totlat som en startet løbetid, men ingen blod. Hannerne er som sådan lige så interesseret i begge tæver..

Men det er da til at få kuller af at hun er så god til at holde sig ren! Man kan jo ikke regne udhvornår hun så er højløbsk...

Den mindste render bare rundt og kan ikk forstå hvad der går for sig smiley

Nå, vi får se, jeg må jo bare være mere obs med dem.

Skulle bare lige brokke mig lidt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvid (eller næsten) løbetid..
  • #1   20. maj 2008 blodprøver vil jo løse det problem, hvis det er fordi hun skal parres.

hvis det er for at undgå parring, så bør man holde dem adskildt i alle 3 uger og gerne lidt mere

• #2   20. maj 2008 Ingen af delene.. hun skal ikke parres i denne omgang, det skal julie... og hannerne blive taget fra så snart jeg ser anstalter til de vil springe..

MEN det er da møgtræls alligevel! Ved godt der sikkert er mange der ville juble over så renlig en tæve, men som opdrætter synes jeg altså det er bøvlet.

Og nej man kan ikk altid regne med blodprøverne... har prøvet at komme ALT fortidligt pga blodprøver...
    holder mig til mine hanhundenæser ang parringer, DET er aldrig slået fejl..

Og det var som et rent brokke indlæg fordi ejg er træt af at rende rundt med et stykke køkkenrulle for at se om det nu ER rigtig hun er i løbetid... Det har jeg så ENDELIG fået bekræftet at det ER.. 1 dråbe blod var jeg så heldig at fange..

• #3   20. maj 2008 ok - jeg forstår så ikke at du tør, men sådan er vi forskellige. De er jo lynhurtige, lige pludselig. Jeg kender en kastreret han, som uden forvarsel pludselig parrede deres tæve, som i følge test ikke engang var højløbsk

• #4   20. maj 2008 Tja nu har jeg haft hanner og tæver sammen i 10 år uden ups parringer, som regel bliver hannerne taget fra på 9-10-11 dagen og så sat sammen igen ved 21-22 dagen ca.

0 uheld

At en kastrat parre betyder jo ingenting.. og måske testene viste forkert smiley

Tæverne lader sig jo som regel bespringe et par dage før ægløsning og nogle dage efter.. ca 7- 8 dage!

Hvidløbetidstæven her er dog som regel klar fra 7- 25 dagen (meget horny dame).. også derfor jeg er MEGEt OBS på hende...

Kommentér på:
Hvid (eller næsten) løbetid..

Annonce