652 visninger
|
Oprettet:
Hvid (eller næsten) løbetid.. {{forumTopicSubject}}
Ja, altså.. hvor supertræls er det ikke lige..
Jeg har jo 2 tæver hvor den ene, Julie, har blødt i 8 dage, den anden, Thea har opført sig totlat som en startet løbetid, men ingen blod. Hannerne er som sådan lige så interesseret i begge tæver..
Men det er da til at få kuller af at hun er så god til at holde sig ren! Man kan jo ikke regne udhvornår hun så er højløbsk...
Den mindste render bare rundt og kan ikk forstå hvad der går for sig
Nå, vi får se, jeg må jo bare være mere obs med dem.
Skulle bare lige brokke mig lidt
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
hvis det er for at undgå parring, så bør man holde dem adskildt i alle 3 uger og gerne lidt mere
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
MEN det er da møgtræls alligevel! Ved godt der sikkert er mange der ville juble over så renlig en tæve, men som opdrætter synes jeg altså det er bøvlet.
Og nej man kan ikk altid regne med blodprøverne... har prøvet at komme ALT fortidligt pga blodprøver...
holder mig til mine hanhundenæser ang parringer, DET er aldrig slået fejl..
Og det var som et rent brokke indlæg fordi ejg er træt af at rende rundt med et stykke køkkenrulle for at se om det nu ER rigtig hun er i løbetid... Det har jeg så ENDELIG fået bekræftet at det ER.. 1 dråbe blod var jeg så heldig at fange..
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
0 uheld
At en kastrat parre betyder jo ingenting.. og måske testene viste forkert
Tæverne lader sig jo som regel bespringe et par dage før ægløsning og nogle dage efter.. ca 7- 8 dage!
Hvidløbetidstæven her er dog som regel klar fra 7- 25 dagen (meget horny dame).. også derfor jeg er MEGEt OBS på hende...
Hvid (eller næsten) løbetid..