Nogen gange må man sgu godt øffe lidt! {{forumTopicSubject}}
Er altså ved at være træt af når overskriften lyder "søger en lille hund" - fordi at en lille hund bare er indbegrebet af "nem" ....
Tænk hvis sådan en clueless person faldt for en Jack Russel eller en Gravhund... For det er da i hvert fald IKKE nødvendigvis en let hund bare fordi at den er lille !!!
Person der gør opmærksom på sin egen hund der er til salg - "Jamen har en 'Indsæt race her' til salg og den er utrolig sød og rolig"
'Køber' - "Lyder dejligt, men hvor høj er den?"..............
*AAAARGGGHHH*
Ja ja det HAR vi diskuteret mange gange før, men det gør det sgutte inte mindre irriterende at kigge på........
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 147
for ikke mindre end en uge siden mødte vi en der havde en chihuahua der snakkede om hvor dyyyygtig hendes hund var at den nu var blevet renlig, og KUN gjorde i kattebakken... hmmm tænkte jeg bare kalder du det renlig....
Tror måske lidt denne tøs troede hun havde købt en kat..... :S
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Tjaaa......og det gør de jo så desværre nogen gange....men det er så ikke sjovt særlig længe af gangen. Hunden ryger hurtig ud til højre når den ikke lever op til glansbilledet.
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Sussi - Præcis !!
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.610
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.708
jun 2007
Karina - Ja, jeg har da også valgt en lille hund fordi at en stor hund ville fylde for meget i landskabet herhjemme ( Hár set hvor stor en Rottweiler er i denne lejlighed ) Men havde jeg valgt Laura for at hun skulle sidde og være yndig så havde jeg haft store problemer *GG* ... Ja, du ved jo selv hvordan hun er
Daisie - Ja Terriere generelt er ikke sådan at kimse af !!!
Tine - Ja også det..
feb 2008
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 72
Men ja - Stakkels dem der tror de får små yndige engler
jun 2007
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Hunden vælger ikke dig det er dig der vælger hunden. så tænk dig om.
feb 2008
Men det har meget og gøre med også at jeg går hjemme at vi har sådan en, så der er nogen ved ham næsten altid. Og så fordi en JRT er sådan en skæg fætter :-). Vi kendte nogen i forvejen der har en, så beslutningen var ikke svær og tage
nov 2008
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 171
Men det er jo ikke alle der vælger en lille hund af den grund. Købte selv en dværgpincher da jeg var 18, og har haft ham i 5 år nu. Tror også min søgeannonce hed: "søger lille hund" men ville dog stadig have en hund og ikke en kat. Jeg boede i en lille lejlighed i kbh, og tænkte egentlig også på en stor hund først, men det duede bare ikke på 5. sal. den lille men aktive hund var perfekt.
Men jo, forstår godt problematikken, der er mange der tror at fordi hunden er mindre er arbejdet det også. Og så kan man jo spørge sig selv om, hvem vil sælge en hund til en 17-18 årig der putter den i en taske, fordi det ser godt ud?
Nogen gange må man sgu godt øffe lidt!