{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Nogen gange må man sgu godt øffe lidt! {{forumTopicSubject}}

Er altså ved at være træt af når overskriften lyder "søger en lille hund" - fordi at en lille hund bare er indbegrebet af "nem" ....

Tænk hvis sådan en clueless person faldt for en Jack Russel eller en Gravhund... For det er da i hvert fald IKKE nødvendigvis en let hund bare fordi at den er lille !!!

Person der gør opmærksom på sin egen hund der er til salg - "Jamen har en 'Indsæt race her' til salg og den er utrolig sød og rolig"

'Køber' - "Lyder dejligt, men hvor høj er den?"..............

*AAAARGGGHHH*

Ja ja det HAR vi diskuteret mange gange før, men det gør det sgutte inte mindre irriterende at kigge på........

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen gange må man sgu godt øffe lidt!
  • #1   20. maj 2008 nej blir sQ også lidt småirriteret af de folk der KUN køber små racer fordi de er nemme og en dejlig accesories lige under armen eller i guccitasken...

for ikke mindre end en uge siden mødte vi en der havde en chihuahua der snakkede om hvor dyyyygtig hendes hund var at den nu var blevet renlig, og KUN gjorde i kattebakken... hmmm tænkte jeg bare kalder du det renlig....

Tror måske lidt denne tøs troede hun havde købt en kat..... :S

• #2   20. maj 2008 "Tænk hvis sådan en clueless person faldt for en Jack Russel eller en Gravhund"

Tjaaa......og det gør de jo så desværre nogen gange....men det er så ikke sjovt særlig længe af gangen. Hunden ryger hurtig ud til højre når den ikke lever op til glansbilledet.

• #3   20. maj 2008 Louise - Sådan tænker jeg også når jeg hører ordet 'kattebakke' ...... !!

Sussi - Præcis !!

• #4   20. maj 2008 Har heldigvis ikke noget glansbilled af Gizmo (jo han er jordens dejligste hund *GG*), vi fik ikke Jack Russell fordi den skulle være lille taskehund, men dem der får købt sådan en for at bruge den til det, får sig et gevaldigt chok smiley

• #5   20. maj 2008 Nu kan der jo være mange årsager til, at man gerne vil have en lille hund ;o), desværre er hovedårsagen i sådanne annoncer jo formentlig nok, at så kan den sidde i tasken og se yndig ud i klædt balletkjole og andet tingel tangel og ja det er sgu ØV

• #7   20. maj 2008 Jette - Synes at Jack russel er en helt fantastisk hund !! Og den var med i vores overvejelser da jeg skulle vælge hund. Men valgte den simpelthen fra da jeg mente at arbejdet var for stort til mig på nuværende tidspunkt *G*....

Karina - Ja, jeg har da også valgt en lille hund fordi at en stor hund ville fylde for meget i landskabet herhjemme ( Hár set hvor stor en Rottweiler er i denne lejlighed ) Men havde jeg valgt Laura for at hun skulle sidde og være yndig så havde jeg haft store problemer *GG* ... Ja, du ved jo selv hvordan hun er smiley

Daisie - Ja Terriere generelt er ikke sådan at kimse af !!!

Tine - Ja også det..

• #8   20. maj 2008 Nogen der kan finde tråden fra i går med annoncen om en pomeranien der vist ikke var ren poms alligevel og skulle sælges fordi den ville komme til at veje 6 kg og dermed blev for stor!?

• #10   20. maj 2008 Min erfaring er at små hunde er "værre" ? smiley

Men ja - Stakkels dem der tror de får små yndige engler smiley

• #11   20. maj 2008 Jette - ooh ja, dén annonce var jeg da også ved at falde af stolen over...... !!!

• #12   20. maj 2008 Der er folk som egner sig til at have hund, og der er andre som slet ikke er egnet. men vil for enhver pris have en hund, men ved ikke en pind om hvad man gør eller ikke gør.

Hunden vælger ikke dig det er dig der vælger hunden. så tænk dig om.

• #13   20. maj 2008 Den er en helt fantastisk hund *GG* og han fylder lige så meget som en stor hund, han kan sagtens skubbe en ud af sengen fordi han maser sådan for at komme til og ligge klods op og ned af en. Kæresten klager over at han altid ligger ude på sengekanten om morgenen *GG*. Og jeg er der jo altså ikke lige nu, så det kan ikke være mig *GG*.
    Men det har meget og gøre med også at jeg går hjemme at vi har sådan en, så der er nogen ved ham næsten altid. Og så fordi en JRT er sådan en skæg fætter :-). Vi kendte nogen i forvejen der har en, så beslutningen var ikke svær og tage smiley

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 171
    #15   24. nov 2008 ved godt der er mange unge piger der søger små hunde for at de skal passe til tasken og armen, har da også kendt nogle stykker.
    Men det er jo ikke alle der vælger en lille hund af den grund. Købte selv en dværgpincher da jeg var 18, og har haft ham i 5 år nu. Tror også min søgeannonce hed: "søger lille hund" men ville dog stadig have en hund og ikke en kat. Jeg boede i en lille lejlighed i kbh, og tænkte egentlig også på en stor hund først, men det duede bare ikke på 5. sal. den lille men aktive hund var perfekt.

Men jo, forstår godt problematikken, der er mange der tror at fordi hunden er mindre er arbejdet det også. Og så kan man jo spørge sig selv om, hvem vil sælge en hund til en 17-18 årig der putter den i en taske, fordi det ser godt ud?

Kommentér på:
Nogen gange må man sgu godt øffe lidt!

Annonce