{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

kender i det???? {{forumTopicSubject}}

at Du elsker dine hunde når de ligger ved dine føder og sover og kommer hen til en når de vil nusses også man nusser dem i lang tid og de viser at de vil lege og når du kommer hjem og ind af døren står de dejlig dyr der med lovrende haler og er så glade for at se en og man er glade for at se dem fordi men elsker de dyr...

Men så ligeså snart man tager dem uden for og slipper den ene løs(whisky) som så løber ud på marken og skider som sædvanlig også løber væk fra en... at man så hader de dyr? for hvor er det er hårdt nederlag at man står der og kalder på ens elskede hund også den stopper kigger på en og løber den stikmidsatte vej.. smiley Ved godt han kun er en hvalp og han er i lummelaldren.. men sådan som han gjord idag har jeg aldrig oplevet før.. normalt kan jeg kalde 2-4 gange, vende rundt og gå væk fra ham også kommer han løbende men idag løb han bare længere væk... indtil jeg næsten var helt hjemme kom han først... jeg aktivere ham meget med godbidder der er kastet og aktiverings bold og han tumler næsten hele tiden rundt med Cola.. MEN hvor er det utroligt så meget man kan hade den hund fordi den svigter mor når han allermest har brug for han bare kommer...

i må undskylde for denne tråd, men havde brug for at komme ud med det.. når man har en lorte dag også den blir en tak værer så er det bare ikke til at bærer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender i det????
  • #1   19. maj 2008 ps håber i kan læse det..

• #2   19. maj 2008 Uhh... jeg har bandet og svovlet inden i mig selv tit når jeg har gået vores normale rute ved mine forældre! Hun hører absolut ikke efter når hun kender vejen og ruten!! Så skal hun nok selv bestemme farten og hun ender altid op med at være 100-200 meter bag mig.! møghund tænker jeg da..!

• #3   19. maj 2008 kender det godt.. da tyson var hvalp hadede jeg ham som bare pesten det inderømmer jeg sku gerne,han var meget meget slem i forhold til hvad der er normalt smiley
    men når han så var sød,og gjorde som jeg sagde jamen så var han da igen min lille tyson hihi.. såå kender det,bare rolig det går over... jeg hader da også vores når de laver noget de ikke må,meeen efter max.1 min. er de da igen mine elskede hunde..

• #4   19. maj 2008 uuhhhh kender det alt for godt hehe *ss* Har også hadet vores meget i løbet af hans teenage periode... Men han er begyndt at blie bedre nu og ikke så tit han laver de der nummer længer.

Så have tålmodig, det bliver bedre...

• #5   19. maj 2008 Det kan jeg sagtens huske- det var pisseirriterende!!!
    Der er ikke andet for at du må væbne dig med tålmodighed- masser af tålmodighed!!

• #6   19. maj 2008 Jah der er i den grad tale om et had/kærlighedsforhold herhjemme også med Kia i rasende lømmelalder :o)

• #7   19. maj 2008 Kom lige til at se at Whisky ikke er mere end ½ år. Så det er stadig kun begyndende teenagealder...

• #8   19. maj 2008
    Her er der en oversigt over de perioder hvor hunden kan være på tværs- de kalder det kritiske perioder.
    Det kan virke lidt skræmmende, men når man ved at det er en naturlig udvikling, er det lidt lettere at håndtere- synes jeg ihvertfald!!
    held og lykke med tålmodigheden!!

(link fjernet)

• #9   19. maj 2008 Borthe: Tror ikke at det var meningen at indlægget skulle tages så alvorligt? Ellers så har jeg i hvert fald misforstået hensigten med tråden ...

• #10   19. maj 2008 Tjaaa - jeg syntes det er alvorligt nok hunden ikke kommer når den ikke er ældre?

• #11   19. maj 2008 Hold da op Borthe, tag lige en slapper.

• #12   19. maj 2008 Borthe--> du kan da godt nok,sætte gang i denne tråd..
    Vi siger da også vores hunde er vores børn,men det betyder da ikke at de ikke bliver behandlet som hunde eller gør det??

• #13   19. maj 2008 Hehe. . . er virkelig forarvet over man aldrig kan starte en tråd, uden at man lige skal have et surt opstød fra en eller anden!!! Bare ærligt, så gider folk nok ikke starte en tråd en anden gang!

• #14   19. maj 2008 *GG*... jamen jeg kan da godt skrive det samme som jeg skrev i en anden tråd.....

Hvis man ikke kan sige noget pænt.. skulle man hellere holde sin mund.

Og... jow... vi kender det allesammen.....nååå nej.... der er da nogen , hvor ALT er perfekt... så de har sikkert ikke oplevet det.....
    Så vi har ( NÆSTEN ) allesammen oplevet det.

Og iøvrigt hvorfor hedder din nye hund ikke Soda... som jeg foreslog.... *LOOOOL*...... skidt pyt..... Cola er også OK... :O)

• #15   19. maj 2008 mange tak for jeres støtte:D havde lige brug for at vide at jeg ikke var den eneste i verden med en hund der gerne vil løbe sine egne veje;)

• #16   19. maj 2008 borthe med bæster.. hva med du blir borte fra denne tråd hvis du ikke kan tale pænt.. du ved ikke en skid om hvad der sker hjemme hos os.. havde bare haft en rigtig lorte dag og da han så løber den anden vej når jeg kalder fordi han vil længer ud og lege.. så ville jeg bare lig ud med det..

Jeg går til hvalpe træning og træner med ham så bare luk arret...

• #17   19. maj 2008 ps... Jeg skal også gå til træning med Cola... men der starter ikke nyt hold lige nu..............

• #18   19. maj 2008 jeg forstår egentlig godt borthe...det er så trels at læse den disneyficering der bliver lavet på kæledyr i dag...det er en HUND og ikke et barn/baby/legetøj.........den besidder ikke de samme følelser som et menneske, men reagerer på sine instinkter.......

nu når der ikke er et lydighedshold ledigt pt, så prøv at lave nogle kontaktøvelser med dem...............

• #19   19. maj 2008 brak´s.. vi går til hvalpe træning med Whisky.. og vi træner i forvejen meget med at kalde dem ind..

Vi er ikke begyndt så meget med Cola.. han skal jo først lige lærer sit navn at kende.. har ikke engang haft ham en uge...

• #20   19. maj 2008 Nu har jeg efterhånden trænet og trænet i ja laang tid (1 år) - Men er der noget som Balder finder mere interesant end mig(andre mennesker og hunde), ja så kan jeg glemme det...

Men er så begyndt at tage mine forholdsregler ud fra det, samtidig med at vi fortsætter træningen.. Har læst om en redningshund, hvor indkald først var på plads, da den var 2 år - Det var også en IF'er, så jeg er regner med at det nok skal komme en dag.

Bare ikke lige så hurtigt som med andre meget samarbejdsvillige racer;-))

• #21   20. maj 2008 Karina H

Det er fint du er rustet og har viden om der er racer der er "langsommere" - vi ser for mange der giver op netop fordi de ikke har sat sig ind i netop den hundetype :o))

• #22   20. maj 2008 Tyson tager da også tid med indkald vil sige nu går det meget bedre meen han kommer ikke 200% smiley men sådan er det nok med nogen racer,jeg fortsætter bare med at træne det hver gang vi er ude,og kan da se fremskridt og han er 2.5år nu.. hvori mod draco han kommer lige så snart man siger hans navn.. og han er 2 i næste månede

• #23   20. maj 2008 Karin - Må også nok sige at man har lyst til at give op mange gange, men nu jeg heldigvis en meget stædig person ;-))

Har lige købt en bog som hedder when pigs fly - Den handler om træning af de selvstændige hunderacer, så jeg håber at den kan give nogle super tips ;-))

Kommentér på:
kender i det????

Annonce