{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Rejse langt i bil/båd med 3 hunde... {{forumTopicSubject}}

Hejsa herinde... :o)

Jeg har brug for et tip til mine hunde...

Her om en uge skal vi til sjælland til barnedåb.

Vi kommer jo selv fra løgstør.

Det er jo en temmeligt lang rejse for hundene som jeg personligt selv foretrækker at have med...

Jeg har Rosie på 10½ år.... nemo i puberteten samt lilla alladin på 13 uger....

Vi skal i bil og med færge.... Hvordan sikrer jeg mine hunde bedst... ??

Ud over drikkelse og mas og tisseture.......?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rejse langt i bil/båd med 3 hunde...
  • #1   18. maj 2008 Hvorfor ikke lade hundene være hjemme??

• #4   18. maj 2008 Nej da.... vi skal liugesom være der weekenden over.... mine hunde følger mig overlat... smiley

• #5   18. maj 2008 Når vi tager på lange ture med hundene (Bornholm, jylland og Sverige) fodrer jeg dem ikke før vi er fremme (af hensyn til køresyge). Men de får tilbudt vand masser af gange og vi gør ofte holdt og tilbyder dem aftisning. De kommer med på færgen, for jeg vil IKKE have mine hunde siddende nede i bilen, når jeg er oppe på færgen.

• #7   18. maj 2008 Det gange vi tager afsted med hundene når vi skal til jylland om det er nord eller syd er ligemeget, er der en tissepause på ca. 1 times tid -

Vi start som regel ved 5 tiden om morgen og mødes med alle de andre et bestemt sted, inden turen går videre, når vi når fyn køre vin ind og køber morgenbrød, og så finder vi en p-pllads hvor hundene kan få lov til at løbe frit rundt, alt imen vi indtager morgenmaden og kaffen.. det vare ca. 1 times tid, så kører vi i et stræk frem til bestemmelsstedet uden stop.

Hunden overnatter i bilen, i de 3 døgn vi er afsted. her bliver de fodret mm.
    hundene skal jo være friske til de næste dages træning.

• #8   18. maj 2008 Nu er det jo i danmark, så rejsen får jo hurtigt ende. Du skal selvfølgelig lægge tid ind til pauser, nok 2 stk til færgen og så lige en god tissetur når du kommer dertil (færgen i god tid) og så nogle poser og klude hvis det smutter på færgen, men tit sover hundene på turen da det jo gynger lidt og der larmer lidt så bliver de tit dysset godt i søvn. Turen efter færgen starter igen med en tisse tur og evt 1 pause mere alt efter hvor langt du skal køre. Så tag du blot dine hunde med dem der udstiller køre jo langt for at komme til det. GOD TUR.

• #10   18. maj 2008 Superfedt.... tusinde tak for alle jeres råd... :oD

• #11   18. maj 2008 har lige haft macho med til polen da han kun var 14 uger og han syntes det var skønt!! han elsker at køre i bil:) self skal du tage højde for tisse pauser, men da du har den lille skal han tisse ofte skal du huske.. sørg for at lege med ham når han er ude det minsker stress.. sørg for at tage kødben med så de har noget at lave i bilen.. syntes ikke man skal være sart med at tagew sine hunde med ud, det er kun godt for dem at lære at det ikke er farligt

• #12   18. maj 2008 Du kan købe hundeseler til dem - hvis det er sikkerhed du tænker på..

Ellers er det bare med, at lufte nogle gange på turen.. Vand osv..

Vi har rejst både i udland og herhjemme til udstillinger og andet med hunden i bil.. Men hun er godt nok også glad for, at køre bil.. Det ved jeg så ikke om dine er..

Ser ikke noget problem i det..

Kommentér på:
Rejse langt i bil/båd med 3 hunde...

Annonce