{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Ludwig og jeg på hyggtur i KBH {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Så kom dagen hvor jeg sku aflevere min fagprøve (sidste eksamens opgave). Ludwig sku med, da jeg sku mødes med en veninde senere på dagen. Jeg fik pakket taske med vand til ham, kiks og nogle godbider, og så tog vi afsted. Først med bus, og så tog (han er lidt bange for det, men det gik stille og roligt)

Vi kom derind, og jeg afleverede opgaven. Sku først mødes med veninden senere, så ludwig og jeg gik tur på strøget (han var lidt hurtig)... Lige pludselig satte han sig ned midt på gaden og SKED! :o/ jeg tænkte "OH NEJ". men havde pose med så fik hurtig samlet op. det var tyyndt, så den betski havde avsi mavsen. Jeg ledte efter græs, fordi var sikker på der ville komme mere ud. øv. KU ik se græs i miles omkreds, så vi vadede helt op til kongenshave (dog bar jeg Ludwig). Der var vi lidt og vi hyggede i græsset (der kom dog ik mere ud af ham). Min veninde kom og vi hyggede videre. Det var en super god dag, og ludwig var os med inde og få vaffel på jensens bøfhus (vi sad udendørs)... Tror han sys det var spændende med alle de mennesker..

Vi tog afsted kl ca 10 og var hjemme kl 17. Laaaang dag for ham! Nu ligger han og flader helt ud ved mine føder og snooorker... ZZZZzzz

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ludwig og jeg på hyggtur i KBH
  • #1   16. maj 2008 Den dårlige mave kan godt være lidt stress mave *S*

Men det lyder da ellers som en hyggelig dag:-)

• #2   16. maj 2008 Tina> jep det har vi osse. Det har været rigtig hyggeligt. vi har rigtig hygget os, og det er jeg sikker på Ludwig os har syntes. Han faldte i søvn i kongenshave og i søvn på mit skød da vi fik vaffel på Jensens. Så han har nok sys det var hyggeligt og dejligt sted af sove sin morfarturer

• #3   16. maj 2008 jeanette> ja tænkte jeg os det ku. Os derfor jeg i en fart gik væk fra strøget og hen i Kongenshave, der er lidt mere roligt nemlig. Lil Betski, det var synd for ham!

man ku virkelig se han virkede til at være flov over at have gjort det lige der midt på strøget

Kommentér på:
Ludwig og jeg på hyggtur i KBH

Annonce